Uusi levy

joku vaan

Nyt kun Tapani kansa valmistelee ensivuonan uutta pitkäsoittolevyään, niin millaisia biisejä levylle haluaisitte ?
Toivoisttteko, että siinä olisi:

- Tapsan itse sanoittamia ja ehkä säveltämiäkin ihan uusia lauluja ?
- Jonkun muun sanoittajan Esim. Vexi Salmen Tapsalle tekemiä uusia biisejä ?
- Jotain käännöskappaleita tutuista ulkomaalaisista biiseistä ?
- Vanhoja tuttuja suomalaisia lauluja Tapsan tulkintoina ( esim. tangoja, yms. )
- Toivoisitteko iskelmä- vai laulelma-tyylistä levyä ?

17

1763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poppana1

Minä toivoisin , että siinä olisi noita kaikkia.
      Eli vaikka niin , että siinä olisi kolme Tapsan itse sanoittamaa laulua , kolme jonkun muun sanoittamaa, kolme ulkomalaista käännösbiisiä ja kolme entuudestaan tuttua suomalaista laulua Tapsan tulkintana. Eli yhteensä 12 laulua. Toki enemmänkin kappaleita sillä levyllä saisi olla , mutta 12 on se yleisin määrä.

Laulut voisivat olla tyyliltään erillaisia. Olisi vauhdikkaita ja rempseitä lauluja , sekä myös tunnelmallisia ja herkkiä. Eli tyyliltään monipuolisesti erillaisia.

• Siinä levyllä vois olla ainakin esimerkiksi muutama italialainen käännöskappale ja vaikka pari jotain hienoa Slaavilaista balladia ja pari Elviksen biisiäkin. Tangoja toivoisin olevan ainakin pari ja jotain kauniita valsseja pari kappaletta kans. Jotain tuttuja ja myös perinteisiä suomalaisia biisejä siinä sais kans olla, kuin myös Tapsalle vartavasten tehtyjä uusia hienoja biisejä.

• Olisi hienoa, jos Tapsa laulaisi Veikko Lavin sanoittaman ja säveltämän laulajan testamentin uudelle levylleen mieluummin ilman säestystä tai sitten kitaran tai pianon säestyksellä.

Kuullosti hienolta Tapsan tulkinta kyseisestä laulusta kesällä Kotkassa.

• pinsio

nyt se Magnumin karaoke-dvd 12 on ilmestynyt, ja tänään se kolahti postilaatikkoon. Se on sillaikin mukava paketti, kun siinä on samat laulut myös cd:nä ikäänkuin malliksi laulettuna ja opettelua varten esim. autossa kuunneltavaksi. Tuon Tapsan Elämäni laulukirjan tuolla cd:llä esittää Iskelmästä tuttu Mikko Siltala, joka on hovilaulaja noilla Magnumin karaoke dvd:illä ollut alusta saakka. Ihan kelpo suoritus.
      Itse ajattelin malttaa lauantaihin saakka, jolloin viritetään karaokelaitteet.
      Iskelmästä vielä sen verran, että täytyy myöntää sen huomioineen aikas hyvin Tapsan kiertueen. Syksyllä oli jo nuo haastattelut, oli mainoskampanjat, ja konserttilippujakin oli kilpailuissa palkintoina.
      Tuosta tulevasta albumista toivoisin kunnon iskelmäpläjäystä, Kassua, Vexiä, Mika Toivasta, Kisua ja Tapsaa itseään.

• OK.

Tuo Magnum karaoke- DVD 12 vaikuttaa mielenkiintoiselta! Täytyypä toivoa sitä joululahjaksi :-)
        Iskelmälle kyllä kiitokset ja tunnustus siitä , että ovat tosiaan ovat hyvin huomioineet tuon Tapsan juhlakonserttikiertueen .
        Mika Toivanen ei ole kai vielä aikaismmin Tapsalle tehnytkään biisejä ( Paula koivuniemelle ja Jari Sillanpäälle hän on jotain biisejä tehnyt), joten olisi kyllä hienoa, jos olisi hänenkin tekemiä biisejä sillä uudella levyllä.

• Poppana1

Uteliaisuuttani vaan kysyn "Pinsiolta" ,että kun hän karaokea laulaa ravintoloissa tms, missä niitä karaokelaulutilaisuuksia sitten järjestetäänkään, niin mitkä on ns. bravuuri kappaleesi ? Eli mitä lauluja laulat parhaiten/mieluiten ?
        Varmaan tuosta " Elämäni laulukirjasta" tulee yksi sellainen suosikkikappaleesi esitettäväksi .

• loiro.

Hienoa ,että sillä karaoke-Ddvd:llä on tuo kaunis " Elämäni laulukirja" ! Mitä muita biisejä siinä on ?

• Mulla ei ole kyllä minkään valtakunnan karaokelaitteita ittelläni, mut kyllähän siltä DVD:ltä niitä biisejä voi silti laulaa kotona. Täytyy toi ko. DVD jossainvaiheessa ostaa, tai sitten pyydän sen joululahjaksi.
        Myydäänkö muuten noita Magnumin karaoke DVD-levyjä myös jossain ihan tavallisissa marketeissa, vai pitääkö ne tilata jostain ?

• Justiinax kirjoitti:

Mulla ei ole kyllä minkään valtakunnan karaokelaitteita ittelläni, mut kyllähän siltä DVD:ltä niitä biisejä voi silti laulaa kotona. Täytyy toi ko. DVD jossainvaiheessa ostaa, tai sitten pyydän sen joululahjaksi.
        Myydäänkö muuten noita Magnumin karaoke DVD-levyjä myös jossain ihan tavallisissa marketeissa, vai pitääkö ne tilata jostain ?

Ei minullakaan ole karaokelaitteita. En ole onnistunut näkemään kaupoissa täällä Helsingissä tuota Tapsan musiikin dvd karaokelevyä, ostan kyllä levyn.

• pinsio
        Poppana1 kirjoitti:

Uteliaisuuttani vaan kysyn "Pinsiolta" ,että kun hän karaokea laulaa ravintoloissa tms, missä niitä karaokelaulutilaisuuksia sitten järjestetäänkään, niin mitkä on ns. bravuuri kappaleesi ? Eli mitä lauluja laulat parhaiten/mieluiten ?
        Varmaan tuosta " Elämäni laulukirjasta" tulee yksi sellainen suosikkikappaleesi esitettäväksi .

Hectorin Jäävalssi, Tapsan Sä luota päivään nousevaan, Aron Etsin kunnes löydän sun. Niin kaunis on maa, Mä Putoan, On rakkaus sokea, Delilah, Syyslaulu, Suurin Onni, myös nämä joitain mainitakseni. Elämäni laulukirjaa ruvetaan sit vetämään vkonloppuna.

• pinsio
        Justiinax kirjoitti:

Mulla ei ole kyllä minkään valtakunnan karaokelaitteita ittelläni, mut kyllähän siltä DVD:ltä niitä biisejä voi silti laulaa kotona. Täytyy toi ko. DVD jossainvaiheessa ostaa, tai sitten pyydän sen joululahjaksi.

ainakin katselin niitä paikallisessa CM-tavaratalossa, mutta voi myös tilata, siis www.magnumcenter.com

• pinsio
        uralin kirjoitti:

Ei minullakaan ole karaokelaitteita. En ole onnistunut näkemään kaupoissa täällä Helsingissä tuota Tapsan musiikin dvd karaokelevyä, ostan kyllä levyn.

oikein, se karaoke-dvd ilmestyy ensi viikolla. Asian voi varmistaa Sonybmg:n sivuilta.

• pinsio
        loiro. kirjoitti:

Hienoa ,että sillä karaoke-Ddvd:llä on tuo kaunis " Elämäni laulukirja" ! Mitä muita biisejä siinä on ?

löytyy Äiti valvoo, Preussinpunaista, Maria, Ole hiljaa ja suutele mua, Jos minut kesyttäisit, Kuu, Timanttinen tähti, kukkamekko jne. Näillä Magnumin dvd:llä on aina 10 miesten laulamaa ja 10 naisten laulamaa kappaletta. Asian voi varmistaa www.magnumcenter.com-sivuilta ajankohtaista-osiosta.

• Zaizai

Jotain iloista ja menevää ja toisaalta taas tunnelmallisen kauniita biisejä toivon sille levylle. Muunmuassa sellaista italialais-tyylistä melodista suuriskelmää .

Sillä levyllä voisi olla vaikka yksi tai kaksi Hectorin sanoittamaa biisiä. Hectorillakin on nimittäin usein hyviä sanoituksia myös.

• loiro.

T.Kansalla on upea ääni ja se taipuu monenmoisen musiikin tulkitsemiseen. Niin vauhdikkaisiin , kuin herkkiin tunnelmapaloihinkin.
      Toivon levyllä olevan sellaisia biisejä, joissa Tapsan hienot tulkitsijankyvyt pääset hyvin ja monipuolisesti esiin.

• ei fani

Kansan tehdä mitään uutta levyä kuka sitä määkijää jaksaa kuunnella.

Eihän sillä ole mitään omaa kun pilaa määkimisellään kaikki hienot kappaleet.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      2003
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe