Mitä virkaa Kiviniemen kalahallilla on kun se on auki miten sattuu ja hinnat ovat enemmän kuin ylä kantissa??? Kuka hallin omistaa ja hoitaa sitä???Olis mukava tietää ne aukiolot miten ne on järjestetty ja milloin saa kalaa.TUommosenaan sillä ei ole mitään virkaa.
Kiviniemen höpö kalahalli
7
3792
Vastaukset
- sillä virkaa
Kiviniemem kalahallin omistaa Haukiputaan Kunta ja sen käytöstä vastaa em omistajan Tilapalvelut-osasto. Siitä miten Tilapalvelut on järjestänyt käytön voidaan olla useampaa mieltä.
- Toinen ihmettelijä
Miksei se ole säännöllisesti auki ja miksi hinnat ovat niin pirun suolaiset silloin kun se sattuu olemaan auki?
- minkälainen
Toinen ihmettelijä kirjoitti:
Miksei se ole säännöllisesti auki ja miksi hinnat ovat niin pirun suolaiset silloin kun se sattuu olemaan auki?
Empä oo tienynnä että puttaalla on kalahalli -kertokaa missä ja minkälainen valikoima
- Kiviniemeläinen, tyytyväine...
Toinen ihmettelijä kirjoitti:
Mitähän hallia tarkoitatte? vai Kalapuohia?
Kalapuohihan on auki loppuviikosta ja ainakin minä lukutaitoisena olen huomannut hyvin selvästi merkityt aukioloajat ovessa.
Jos taas kirjoitit Kalapuohin hinnoista niin ne on kyllä ihan sopivia ja huomattavasti edullisempia kuin esim.Stockmannilla tai Oulun Kauppahallissa.
Jos tarkoitat sitä suurempaa Kalahallia niin se on lienee auki aina käyttäjien tarpeen mukaan ja samoin siellä kalaakin myydään lähes aina kun sitä on saatu ja mainitsemasi "suolaiset" hinnat ei ole kyllä kalliimpia kuin muidenkaan vastaavien ja hyvinkin edullisia verrattuna itse pyydetyn kalan menoihin.
Ei hallia ole mitään syytä pitää auki jos siellä ei ole mitään toimintaa tai kalaa myytävänä, ja kalan saanti on hyvin paljon luonnonoloista kiinni.
Mutta useinhan joidenkin pitää lähes kaikista asioista valittaa ja narista. - kannattaisi
Kiviniemeläinen, tyytyväine... kirjoitti:
Mitähän hallia tarkoitatte? vai Kalapuohia?
Kalapuohihan on auki loppuviikosta ja ainakin minä lukutaitoisena olen huomannut hyvin selvästi merkityt aukioloajat ovessa.
Jos taas kirjoitit Kalapuohin hinnoista niin ne on kyllä ihan sopivia ja huomattavasti edullisempia kuin esim.Stockmannilla tai Oulun Kauppahallissa.
Jos tarkoitat sitä suurempaa Kalahallia niin se on lienee auki aina käyttäjien tarpeen mukaan ja samoin siellä kalaakin myydään lähes aina kun sitä on saatu ja mainitsemasi "suolaiset" hinnat ei ole kyllä kalliimpia kuin muidenkaan vastaavien ja hyvinkin edullisia verrattuna itse pyydetyn kalan menoihin.
Ei hallia ole mitään syytä pitää auki jos siellä ei ole mitään toimintaa tai kalaa myytävänä, ja kalan saanti on hyvin paljon luonnonoloista kiinni.
Mutta useinhan joidenkin pitää lähes kaikista asioista valittaa ja narista.Miksei se halli ole auki niin kuin muut kaupat? Varmaan olisi ostajia hyvälle kalalle. Kalapuohi on OK mutta harvoin auki.
- Anonyymi
kannattaisi kirjoitti:
Miksei se halli ole auki niin kuin muut kaupat? Varmaan olisi ostajia hyvälle kalalle. Kalapuohi on OK mutta harvoin auki.
Kalastajat tulevat halliin suoraan mereltä käsittelemään saaliinsa, josta he myyvät suoraan osan asiakkaille paikan päällä ja suurin osa menee jälleenmyyjille niihin niin kuin muihin kauppohin ja ravintoloihin.
- Anonyymi
Mees hakeen se kala merestä aina kun sitä tarvit(ja sitä itelles passelia),siihen kalahalleja tarvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175