150 kiloinen läskipossu lentokoneeseen :(

läskigasaa

Kauhukseni isäni päätti järjestää 60-vuotisjuhlansa saksassa. Kauheaa siitä tekee se että olen onnistunut välttämään lentokonetta viimeiset 10 vuotta mutta nyt se on sitten edessä. Luin netistä 100 ja yksi keskustelua jossa joku tuskailee kun on joutunut istumaan lihavan ihmisen vieressä. Mahdunko minä istumaan sinne ollenkaan? Painoa on tosiaan kerääntynyt 153kg. Itkettää ja hävettää niin paljon jo nyt

30

7084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

      kyllä useimpiin koneisiin tuntuu mahtuvan, tosin kun itse lensin halpalentoyhtiön purkilla, penkit näyttivät olevan hieman ahtaita ihan normaaleillekin...:)
      Mutta tosiaan, itse stressasin samaa asiaa kun puoli vuotta sitten lennätin oman leveän ahterini Finairilla italiaan. Oikein mukavasti siihen mahtui kumminkin.

      • Hdmslsndnd

        Voi mennä bisnes luokkaa jollon on enemmäntilaa taikna sit voit mennä laivalla tai junalla thats it
        Siis suomesta iha lähtee laivoja ja junlla venäjän kautta


    • Nimetön

      Moi!
      Saksaan pääset 24 tunnissa helposti myös ajamalla. Lentokoneessa sinulla tulee olemaan erittäin tiukkaa (itsellä painoa vähän yli satku ja melko hankalaa jo tuo lentäminen).
      Jos sinulla on auto, tai tiedät muutaman muunkin, joka on juhlille lähdössä, menkää yhdessä autolla, säästätte rahaakin kivasti. Eli esim. tosi edullisesti pääsee Ruotsin puolelle yli www.seawind.fi (tosin sivut yhdistyy Tallink Silja Onlineen nykyään) autolautoilla. Ja eikun Ruottin hyviä moottoriteitå n.5-6 tuntia etelään, sieltä tunnelin kautta Tanskaan tai lautalla. Tai Malmöstä Saksaan suoraan autolautalla. Ja avot, jos illalla lähdit yölautalla Ruotsiin, olet jo seuraavana iltana Saksassa pelipaikalla..

      • tule hankalaa..

        ei kai aloittaja välttämättä koe lentoa, lyhkäistä pyrähdystä EU:n sisällä, kovin vaikeaksi? Riippuu varmaan tosi paljon siitä miten paino on jakaantunut. Joillakin palleroisilla voi olla kadehdittavan suuret rinnat tms.. sitten taas alaosa on kevyempi.. silloin ei luulisi haittaavan.. Ikävin tilanne on varmaan silloin jos on peppu kovin suuri ja reidet. käsinojat voi kaivautua kipeästi reisiin ja lantioon, ellei niitä nosta.


    • kerro vinkit

      kerro miten sä olet onnistunut ahataumaan penkkiin?

      • opesitas

        No,en mitenkää :(


    • mutta....-

      Mahdut varmasti koneeseen mutta kannattaa varautua pyytämään lentoemolta jatkopalaa turvavyöhön. Pyydä reippaasti vaan, ammattilaisia he ovat ja saat asiallisen kohtelun. Jos istuimen käsinojat ahdistavat, niin ne voi nostaa ylös. Saa peppu enempi tilaa. ;)

      • käsinoja ainoana suojana

        Kyllä lentokoneessa saa matkustaa vaikka kuinka lihava tahansa, muttei vierustoverin istuimella. Tämän vuoksi ei tosiaan kannata antaa neuvoksi "nosta käsinojat".

        Siinä vaiheessa hoikkaa/normaalia/tukevaa/lihavaa naapuria alkaa lentokoneessa todella jurppia, kun vierustoveri vie ison osan omasta penkistä leveällä ahterillaan ja samalla vierustoverin keho painautuu tiiviisti omaa kehoa vasten.


        Muilla matkustajilla on oikeus omaan penkkitilaansa ja edes jonkinlaiseen fyysiseen koskemattomuuteen.


      • käsnojia
        käsinoja ainoana suojana kirjoitti:

        Kyllä lentokoneessa saa matkustaa vaikka kuinka lihava tahansa, muttei vierustoverin istuimella. Tämän vuoksi ei tosiaan kannata antaa neuvoksi "nosta käsinojat".

        Siinä vaiheessa hoikkaa/normaalia/tukevaa/lihavaa naapuria alkaa lentokoneessa todella jurppia, kun vierustoveri vie ison osan omasta penkistä leveällä ahterillaan ja samalla vierustoverin keho painautuu tiiviisti omaa kehoa vasten.


        Muilla matkustajilla on oikeus omaan penkkitilaansa ja edes jonkinlaiseen fyysiseen koskemattomuuteen.

        Voihan ne nostaa ainakin jos istuu yksin sillä penkistöllä.

        Ja vaikkei istuisikaan, niin kai tajuat että johonkin sen lihavankin matkustajan on mahduttava. Jos käsinojat ovat normaaliasennossa niin ne oikeasti voivat SATTUA (!!!) siihen ihmiseen. Tätä ei varmaan kukaan toivo! Mieluummin vaikka niin että kaksi ihmisruumista on samassa sumpussa, se ei ainakaan satu.


      • käsinoja ainoana suojana
        käsnojia kirjoitti:

        Voihan ne nostaa ainakin jos istuu yksin sillä penkistöllä.

        Ja vaikkei istuisikaan, niin kai tajuat että johonkin sen lihavankin matkustajan on mahduttava. Jos käsinojat ovat normaaliasennossa niin ne oikeasti voivat SATTUA (!!!) siihen ihmiseen. Tätä ei varmaan kukaan toivo! Mieluummin vaikka niin että kaksi ihmisruumista on samassa sumpussa, se ei ainakaan satu.

        Oletko tullut ajatelleeksi, kuinka paljon liikuntakyvyttömänä ja puserrettuna olo lisää pitkillä lennoilla sen hoikan vierustoverin riskiä saada veritulppa? Itse kuulun riskiryhmään, mutta eihän se tietenkään päällepäin näy.

        Huomattavan lihavan kanssamatkustajan tulee selvittää lentonsa penkin leveys ja tarvittaessa ostaa kaksi paikkaa (tai paikan ykkösluokasta).
        Eihän omaa terveyttään voi suojella vaarantamalla jonkun toisen terveys. Kaikki eivät ole tietoisia riskitekijöistään ja tuskin kukaan omaa hyväntahtoisuuttaan tahtoo ruumishuoneelle päätyä.


    • VarmaTieto

      Eikö molemmat ongelmat ratkeaisi samalla kertaa, kun matkustaisit lentämisen sijaan apostolinkyydillä?

      -VT

      • malttanut olla

        vittuilematta ....


      • Ihanhyväkommentti

        Se oli ihan asiallinen kommentti. AIna pitää olla valittamassa painosta ja siitä miten ei saa tarpeeks liikuntaa. Nyt sitten kun joku ehdottaa jotain ihan toteutettavissa olevaa, pitää alkaa valittamaan. Ylipainoiset on kaikki samanlaisia!

        - -


    • kirjoita rohkeasti

      Hei,

      Kirjoita minulle, jos haluat seksiseuraa itsellesi, luit oikein,vain seksiseuraa. Sinun ei tosiaankaan tarvitse hävetä upeaa vartaloasi :)

      Olen norm.vartaloinen ja luotettava 42v. mies.

      Asun pääkaupunkiseudulla ja paikka löytyy tarvittaessa.

      Pidän rehevistä naisista :)

      Email: >[email protected]<

      Tapaamisiin...

      • osoite

        läskigasaa......sori, huomasin, että olin laittanut email osoitteeni väärin eli oikea osoite on ....ei muuta kuin kirjoittele :)


    • Diettiä kehiin

      Olen tuskaillut samaa asiaa lentämisen suhteen. Ensi kesänä joudun piinapenkkiin minäkin. Miten arvioisitte, onko lentokoneen penkki samaa luokka junan penkin kanssa? Lisävyötä ainakin tulen tarvitsemaan...Onneksi täällä oli lohdullisakin kommentte

      • pulskimus

        Varmana mahdut lentokoneen penkkiin! Heh melkein huvittavat nämä ihmisten pelot, vaikka symppaankin kyllä kovasti. Itse olen tosi monta kertaa lentänyt eri yhtiöiden koneissa ja reilusti yli 100-kiloisena. Kyllä niihin mahtuu mutta kannattaa tosiaan varautua pyytämään jatkopala vyöhön. Se ei ole noloa ja sitä tapahtuu tosi usein.
        Ja sit ne käsinojat ylös, niin ei satu peppuun jos siis paino on enempi sinne pakkautunut. Jaloitella kannattaa jos lento on pitkä. Ainakin kannattaa koettaa vaivihkaa vähän jalkojansa liikutella, varsinkin jos lento on pitkä.
        TAKUULLA MAHDUT HYVIN, älä pelkää. Sinun ei tarvitse yhtä lentomatkaa varten alkaa kärsiä yhtään nälkää tai paineita.


      • läskigasaa
        pulskimus kirjoitti:

        Varmana mahdut lentokoneen penkkiin! Heh melkein huvittavat nämä ihmisten pelot, vaikka symppaankin kyllä kovasti. Itse olen tosi monta kertaa lentänyt eri yhtiöiden koneissa ja reilusti yli 100-kiloisena. Kyllä niihin mahtuu mutta kannattaa tosiaan varautua pyytämään jatkopala vyöhön. Se ei ole noloa ja sitä tapahtuu tosi usein.
        Ja sit ne käsinojat ylös, niin ei satu peppuun jos siis paino on enempi sinne pakkautunut. Jaloitella kannattaa jos lento on pitkä. Ainakin kannattaa koettaa vaivihkaa vähän jalkojansa liikutella, varsinkin jos lento on pitkä.
        TAKUULLA MAHDUT HYVIN, älä pelkää. Sinun ei tarvitse yhtä lentomatkaa varten alkaa kärsiä yhtään nälkää tai paineita.

        Ensinäkin kiitos tsempityksestä. Sitten tuosta autolla menemisestä että en voi mennä autolla kun lomapäivät ovat niin rajalliset ja ohjelma suvun kesken alkaa tiettynä päivänä ja aikana. Kunpa voisinkin! Itkettää ja hävettää niin mielettömästi. Ja joo tiedetään nämä ihrat on itse aiheutettu mutta koko elämäni olen vain lahduttanut ja laihduttanut siinä onnistumatta. Ihan on liikunnalla ja ruokavaliolla, eri pillereillä ja millä kaikella yritetty. Vaan aina sitä huomaa taas mässäilevänsä. Voi vittu minä sanon. No ehkä olen ansainnut tämän ja saan nyt nöyryttää itseäni koneessa. Olen jo täysin katkera siitä että joudun lähtemään ja lentämään. Tosissani mietin jo jonkun jalan murtamista tai muuta. Jatkopalaa en todellakaan kehtaa pyytää :( Ei ne lentoemot vaan muut matkustajat. Vähän arka paikka se läskeistä kuittailu, vaikka tapahtuisi vaan jonkun päässä mutta yleensä sitä kuulee tirskuntaa mitä mielenkiintoisemmissa tilanteissa.

        Onko jossain koneissa enemmän kuin kolme istuinta vierekkäin?


      • tosi iso
        läskigasaa kirjoitti:

        Ensinäkin kiitos tsempityksestä. Sitten tuosta autolla menemisestä että en voi mennä autolla kun lomapäivät ovat niin rajalliset ja ohjelma suvun kesken alkaa tiettynä päivänä ja aikana. Kunpa voisinkin! Itkettää ja hävettää niin mielettömästi. Ja joo tiedetään nämä ihrat on itse aiheutettu mutta koko elämäni olen vain lahduttanut ja laihduttanut siinä onnistumatta. Ihan on liikunnalla ja ruokavaliolla, eri pillereillä ja millä kaikella yritetty. Vaan aina sitä huomaa taas mässäilevänsä. Voi vittu minä sanon. No ehkä olen ansainnut tämän ja saan nyt nöyryttää itseäni koneessa. Olen jo täysin katkera siitä että joudun lähtemään ja lentämään. Tosissani mietin jo jonkun jalan murtamista tai muuta. Jatkopalaa en todellakaan kehtaa pyytää :( Ei ne lentoemot vaan muut matkustajat. Vähän arka paikka se läskeistä kuittailu, vaikka tapahtuisi vaan jonkun päässä mutta yleensä sitä kuulee tirskuntaa mitä mielenkiintoisemmissa tilanteissa.

        Onko jossain koneissa enemmän kuin kolme istuinta vierekkäin?

        Ei sinulla mitaan hataa ole. Olen itse 175cm pitka ja painan 163kg. Tulin juuri alkuviikosta Suomesta kaytyani sukuloimassa. Minulla ei ollut mitaan vaikeuksia turvavyon kiinni saamisessa, en myoskaan vyorynyt vierustoverin paalle. Ainoa ongelma oli se pieni tarjoilupoyta, jota en saanut kunnolla auki kun maha oli tiella. Jatin syomatta.Nykyisin lentokoneissa tarjoiltava ruoka ei niin kovin kummoista ole, en tunne siina menettaneeni yhtaan mitaan.
        Mene rauhassa matkallesi, ei se ole hankalaa. Nauti elamastasi.


      • läskithaiseejaonrumia
        tosi iso kirjoitti:

        Ei sinulla mitaan hataa ole. Olen itse 175cm pitka ja painan 163kg. Tulin juuri alkuviikosta Suomesta kaytyani sukuloimassa. Minulla ei ollut mitaan vaikeuksia turvavyon kiinni saamisessa, en myoskaan vyorynyt vierustoverin paalle. Ainoa ongelma oli se pieni tarjoilupoyta, jota en saanut kunnolla auki kun maha oli tiella. Jatin syomatta.Nykyisin lentokoneissa tarjoiltava ruoka ei niin kovin kummoista ole, en tunne siina menettaneeni yhtaan mitaan.
        Mene rauhassa matkallesi, ei se ole hankalaa. Nauti elamastasi.

        Olet kuvottava läski yök.


    • Mukavampi_laihana

      Laihduta ! Jatko elämää varten painat oikeesti vaarallisen paljon. Itsekki olen pudottanu painoa mene kuntosalille ne neuvoo ja ryhmäliikunta tunnit hyviä bodypump ja lähtee paino. Nyt kivempi matkustaa kun painoa 52kg 172cm

      • dklfjkdjfkdjf

        Jospa se on tän yhdeksän vuoden aikana laihduttanut.


    • Antiläski

      Onneksi sentään kaikki lentoyhtiöt ei ota läskejä kyytiin jos ne eivät maksa tuplahintaa kun vievät kahden ihmisen paikan. Se että ovat päästäneet itsensä läskipossuiksi ja vielä koneessa aiheuttavat tarpeetonta haittaa vieressä istuville on järkyttävää.

    • utelias.ei.läski

      Olisi kyllä kiva tietää, että onko ap kaikkien näiden vuosien aikana yhtään laihtunut vai onko samanlainen läski edelleen?

    • entinenLäskimaha

      Opettee lentämään kun et osaa edes syödä terveellisesti.. ( kompessoi tyhmyytesi )

      ps: Tiimarista saa halpoja höyheniä ---- rakenna itse siivet läskiesi ympärille ja anna palaa kohti Saksaa,,,,,,,,,, Muista jäädä sinne !

    • OlihanProvo

      Eläimet laitetaan häkkiin ja ruumaan....Jo pelkän hajunkin takia...

    • oppeliini1

      Hei läskigasa, voit toki lentää mutta osta kaksi vierekkäistä paikkaa jossa käsinojan voi nostaa .
      Tuo on hyväksi koettu tapa isoille ihmisille, eikä siinä ole mitään hävettävää!
      (Ensimmäisen luokan tai bisnesluokan istuimet koneissa eivät ole kovin paljon suuremmat joten olosi olisi kovin epämukava siellä kuitenkin.)

      Tunnistat itsekin ylilihavuutesi, et ole ainoa!
      Tiedät senkin että painosi on saatava alas. Se ei toimi yhdessä yössä, niikuin se ei tullutkaan yhdessä yössä, joten aloita aivan rauhassa elämäntapamuutoksesi: liikuntaa enemmän, lihaksia voimistavia harjoitusliikkeitä ja tarkempi valinta mitä suuhusi laitat.
      Noita ei tarvitse tässä tavata, varmaan tiedät kaiken jo ennestään ja mitä et tiedä, netti on täynnä ohjeita.

      • siismitäh

        Alkuperäinen kirjoitus on yli 10 vuotta vanha.... miten joku voi vastata vielä siihen.


      • iuhuyhuigiugi
        siismitäh kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoitus on yli 10 vuotta vanha.... miten joku voi vastata vielä siihen.

        Joillakin ei ole muuta elämää kuin selata ikivanhoja viestejä ja vastailla niihin. Alkuperäisistä kirjoituspäivämääristä ei välitetä, pääasia että saa purettua omaa pahaa oloa muiden niskaan. Onneksi aloittaja ei varmaankaan ole lukenut tuota purkausta näin pitkän ajan kuluttua.


      • oppeliini1
        siismitäh kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoitus on yli 10 vuotta vanha.... miten joku voi vastata vielä siihen.

        Aloitus on vanha, silti tänäpäivänä varsin aiheellinen! Ihmiset senkuin vai tulevat isoimmiksi !

        Ja he lentävät.

        Vastaus on tarkoitettu tämän päivän ylilihaville; heidän ei tarvitse jättää lentomatkaansa. Se vain maksaa tuplasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe