Olen nyt valmistunut DI enkä koko opiskeluaikana käynyt missään saunatapahtumassa, koska olen NIIN epävarman penikseni koosta! Muutenkin tämä ongelma on haitannut sosiaalista elämääni tavattomasti, ja olen vielä neitsyt 26 vuotiaanakin...
Opiskeluajan pitäisi olla elämän parasta-aikaa, mutta tällainen ongelma voi pilata kaiken. Varmasti ihmisillä on kaikenlaisia komplekseja: eilen tuli 4D dokumentti miesten rinnoista, ja vois sanoa että tunnen miltä heistä tuntuu vaikkei ongelmani niin ulospäin näkyvä olekkaan.
En toivo tätä ahdistavaa epävarmuutta kenellekkään, ehkä psykologi voisi auttaa.
PENISKOMPLEKSI
3
1336
Vastaukset
- yksin..
VOI olla semmoinen sairaus kun dysmorfinen ruuminkuvanhäiriö.esim terveyskirjastossa tuosta juttua on. suosittelevat hoitomuodoksi erinäisiä psykoterapioita mielummin kuin kirurgin pöytää. se on sitten jokaisen oma asia mitä itse haluaa kun nuo leikkaukset/leikkaustekniikat ovat parantuneet. ihan ensimmäisenä varmaan tiedät kuitenkin minne soittaa,eli ei missään nimessä tuonne leikkaavaan laitokseen.asiasta puhuminen ammattilaiselle voi auttaa.
- hieman normia suurempi
Minkä kokoinen sulla muuten on? Ja oletko enemmän epävarma lepokoosta vai erektiokoosta, pituudesta vai paksuudesta?
Itsekin uimahallit ja saunat välillä jännittää kun kalu levossa kutistuu helposti seurassa, ja onhan se noloa kun lerssi on runsas 10 senttiä ja vielä ohuen näköinen. No toisinaan taas levossa ilman jännitystä se on sellainen 13-15 senttinen ja ympärysmittakin jotain 13 senttiä.
Erektiossakin jännittää aika usein uuden naisen kanssa vaikka pituutta on keskimäärin 18 senttiä ja ympärysmittaa noin 14 cm. Ei se isolta tunnu, ja jos ei oikein kovin paneta niin aika vähän tuntuu keskivertopimpissä, eikä naisetkaan ole kehuneet sen kokoa tai tuntua pimpissä :(
Parhaimmillaan pituutta on ollut penispumpputreenikaudella jopa 20,5 cm ja paksuutta ympärysmittana joku 15 cm, mutta ei ole tullut pitkään aikaan pumpattua. Penispumpun tuoma kokolisähän pysyy aikansa ja lopulta koko palaa normaaliksi. 2-3 senttiä pituuteen sillä saa lisää suunnilleen jokainen ja ympärysmittaa sentin-pari, mutta erityisesti lepokokoon (pituus/paksuus) vaikutus on erityisen suuri. Penispainot ovat toinen keino jolla ajan kanssa saa pituutta lisää ilman suurempaa vaivaa. - nörtihkö
Itsellä on kanssa vakava penisongelma, olen samanikäinen sekä täysin kokematon. Kateellinen olen sulle siitä, että olet saanut koulun hoidettua loppuun kunnialla. :-) Itsellä työelämä menee varsin hyvin, mutta silti harmittaa, kun opiskelut on jumittuneet taustalle, ehkä jopa pysyvästi.
Ei seksillä loppujen lopuksi ole mitään väliä, paneskelu ei tee ihmistä onnelliseksi. Jos olisi iso kalu ja paljon naisia, niin eiköhän silti löytyisi jotain ongelmia mitä murehtia. Jos ei muuta, niin sukupuolitaudin saamisen todennäköisyys kasvaisi ainakin valtavasti. :P
Itse tyydyn masturboimaan silloin tällöin ja elämässäni keskityn itseäni kiinnostaviin asioihin. Seksittön/parisuhteeton elämä toki vaatii sen, että viihtyy yksin, mutta jos se asia on ok, niin ei tässä elämäntyylissä ole mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223421Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 902974
- 762974
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672865"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589