Neitsyt nainen sängyssä?

kiinnostaa....

Millainen on neitsyt nainen sängyssä?

16

15626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm...

      kun alkuun pääsee niin ei loppua näy..kiihkeitä ja estottomia..

      • Neitsyt-n

        niin, olen minäkin ujo, vaikka en tosiaan olekaan sulkeutunut. Mutta pinnan alla kytee ;)...varmaan, koska läheisyys ja hellyys on hyvin tärkeitä juttuja ja se toinen, sen yhteyden saaminen on melkein elinehto. Joten voi sitä erotiikkaa, mitä tunnen, kun saan miehen vierelleni, estot unohtuu.


    • Gobra

      Ei olis ikinä uskonu, että neitsytnainen on niin kiihkeä sängyssä. Mimmi oli ujohko ja sellainen tooooosi asiallisen oloinen. Mutta herran jestas sentään kun päästiin tositoimiin! Ja mä olen sentään deittaillut kolme vuotta skorpionia ja niitä sentään väitetään kaikista parhaiksi sänkykumppaneiksi! Mut voin sanoa, että ei kyllä ollu juuri mitään verrattuna neitsyeen! Neitsyt on sängyssä paljon iloisempi ja reippaampi kuin skopu!

      • sanoa

        että toi on niin totta. En helposti näytä todellista luennettani enkä tunteitani oon silleen pidättyväinen. Mutta kun oikea mies sattuu kohdalle niin sitte kotona (sängyssä) alkaa tapahtuu...oikeesti. Minusta on vaan niin ihanaa olla ihanan miehen kanssa...ja haluan että hän kokee (tuntee) sen myös. Oon huomannut, että mies haluaa myös olla minulle paras... niin että VAU! Että on mukavaa! :)


      • sama juttu

        Oon seurustellut kolmen skorpioonin kanssa ja ei oo ollut ollenkaan kiihkeetä. No kaikki riippuu itsestäkin. Nyt jousimies ja vau! Ihanaa ja erilaista...kylläpäs ne osaa ja ite on ihan kypällä mukana...


      • Db-85

        Huhhuh, skorpioneista ei kannata ees puhua seximielessä, koska ei oo paljo kerrottavaa. Mut siis neitsyiltä ku saa, nii vaaka ei tunnu paljo missään. Ja mä oon muutenki nii paljo kii kuussa/kuusta.
        ps. Haluisin kokeilla Oinasta(oon kuullu, et hyvä).


    • erittäin...

      Jos olet oikeasti onnistunut pyydystämään neitsyt-naisen, niin onnitteluni! - odotettavissa on elämäsi paras sänkykokemus...

      • m53

        oli mullakin varmaan jokaista horoskooppimerkkiä poikamiesaikanani.Neitsytnaisen valitsin ja parasta oli se kiihkeys ,estottomuus eikä ikinä oliis päällepäin uskonut. Itekin tosiaan oon neitsyt joten muutenkin luonteet sopi varmaan parhaiten. Lähes 20v oltiin aviossa ja 3lastakin tuli ydessä hankittua jotka ovat jo aikuisia.
        ps. Oi niitä aikoja :)


      • Nimetön
        m53 kirjoitti:

        oli mullakin varmaan jokaista horoskooppimerkkiä poikamiesaikanani.Neitsytnaisen valitsin ja parasta oli se kiihkeys ,estottomuus eikä ikinä oliis päällepäin uskonut. Itekin tosiaan oon neitsyt joten muutenkin luonteet sopi varmaan parhaiten. Lähes 20v oltiin aviossa ja 3lastakin tuli ydessä hankittua jotka ovat jo aikuisia.
        ps. Oi niitä aikoja :)

        neitsytnainen on seksissä jotain aivan epätodellista. tuskin olet kokenut vastaavaa. näin omien kokemusten perusteella, joita viisikymppiselle on tietysti jo jonkin verran kertynyt. joka alan puuhia arvostaa, ja naistaan, pitää kiinni neitsyestään. koko loppuikänsä. mielestä ei lähde millään... vilpitön suositus ja onnentoivotus!


      • mun miehenä
        Nimetön kirjoitti:

        neitsytnainen on seksissä jotain aivan epätodellista. tuskin olet kokenut vastaavaa. näin omien kokemusten perusteella, joita viisikymppiselle on tietysti jo jonkin verran kertynyt. joka alan puuhia arvostaa, ja naistaan, pitää kiinni neitsyestään. koko loppuikänsä. mielestä ei lähde millään... vilpitön suositus ja onnentoivotus!

        täytys vielä tehdä, että neitsyt naiseseni olisi vielä onnellesempi? Sänky hommat on menneet nyt jo ihan putkeen...vau mika nainen.


    • parempaa et löydä!

      Voi aluksi olla hieman pidättyvä, mutta sitten kun lämpenee, niin se on pojat oksat pois! Ja varpaan kynnet kans.Mutta vaatii turvallisen suhteen. Puhun kokemuksesta ,

    • kokemuksia....

      tässä on nyt hehkutettu neitsyt naista. No onnee niille muutamille ketä on onnistanut...ei siit sen enempää. Eiköhän joka merkistä löydy kiihkeyttä ja huumaavaa hurmaa kun on oikein rakastunut ja suhde toimii hyvin joka sektorilla. Jospa se neitsyt nainen korvaa sen muussa elämässä olevan kylmyyden ja pilkun n...siellä sängyssä. Sellanen paradoksi...No eletään ja annetaan kaikkien elää :)

      • eiku...

        Ei ku ne alottaa sillä pilkun n*** ja jatkaa sängyssä.


    • neitsyt neitsi

      Aika yllättävää, kun yleensä pidetään käskijänä ja neuvojana ja öljyruukkujaan suojelevana, säästeliäänä. - - Alkuun pääsy on varmasti paljon vaikeampaa kuin monen muun merkin kanssa.

      Kala tuntuu tykästävän sänkypainista useammin kuin viittiskään ruveta riisuun.

      • neitsykkä*

        neitsyt ei luota kovin herkasti, mutta sitten se loppu onkin yhtä juhlaa, mun mies on ainakin sitä mieltä.


    • Neitsyttä

      Muut vaan haaveilevat siitä mutta Neitsyt tulee ja tekee sen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe