Neitsyt nainen sängyssä?

kiinnostaa....

Millainen on neitsyt nainen sängyssä?

16

15723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm...

kun alkuun pääsee niin ei loppua näy..kiihkeitä ja estottomia..

• Neitsyt-n

niin, olen minäkin ujo, vaikka en tosiaan olekaan sulkeutunut. Mutta pinnan alla kytee ;)...varmaan, koska läheisyys ja hellyys on hyvin tärkeitä juttuja ja se toinen, sen yhteyden saaminen on melkein elinehto. Joten voi sitä erotiikkaa, mitä tunnen, kun saan miehen vierelleni, estot unohtuu.

• Gobra

Ei olis ikinä uskonu, että neitsytnainen on niin kiihkeä sängyssä. Mimmi oli ujohko ja sellainen tooooosi asiallisen oloinen. Mutta herran jestas sentään kun päästiin tositoimiin! Ja mä olen sentään deittaillut kolme vuotta skorpionia ja niitä sentään väitetään kaikista parhaiksi sänkykumppaneiksi! Mut voin sanoa, että ei kyllä ollu juuri mitään verrattuna neitsyeen! Neitsyt on sängyssä paljon iloisempi ja reippaampi kuin skopu!

• sanoa

että toi on niin totta. En helposti näytä todellista luennettani enkä tunteitani oon silleen pidättyväinen. Mutta kun oikea mies sattuu kohdalle niin sitte kotona (sängyssä) alkaa tapahtuu...oikeesti. Minusta on vaan niin ihanaa olla ihanan miehen kanssa...ja haluan että hän kokee (tuntee) sen myös. Oon huomannut, että mies haluaa myös olla minulle paras... niin että VAU! Että on mukavaa! :)

• sama juttu

Oon seurustellut kolmen skorpioonin kanssa ja ei oo ollut ollenkaan kiihkeetä. No kaikki riippuu itsestäkin. Nyt jousimies ja vau! Ihanaa ja erilaista...kylläpäs ne osaa ja ite on ihan kypällä mukana...

• Db-85

Huhhuh, skorpioneista ei kannata ees puhua seximielessä, koska ei oo paljo kerrottavaa. Mut siis neitsyiltä ku saa, nii vaaka ei tunnu paljo missään. Ja mä oon muutenki nii paljo kii kuussa/kuusta.
        ps. Haluisin kokeilla Oinasta(oon kuullu, et hyvä).

• erittäin...

Jos olet oikeasti onnistunut pyydystämään neitsyt-naisen, niin onnitteluni! - odotettavissa on elämäsi paras sänkykokemus...

• m53

oli mullakin varmaan jokaista horoskooppimerkkiä poikamiesaikanani.Neitsytnaisen valitsin ja parasta oli se kiihkeys ,estottomuus eikä ikinä oliis päällepäin uskonut. Itekin tosiaan oon neitsyt joten muutenkin luonteet sopi varmaan parhaiten. Lähes 20v oltiin aviossa ja 3lastakin tuli ydessä hankittua jotka ovat jo aikuisia.
        ps. Oi niitä aikoja :)

• Nimetön
        m53 kirjoitti:

oli mullakin varmaan jokaista horoskooppimerkkiä poikamiesaikanani.Neitsytnaisen valitsin ja parasta oli se kiihkeys ,estottomuus eikä ikinä oliis päällepäin uskonut. Itekin tosiaan oon neitsyt joten muutenkin luonteet sopi varmaan parhaiten. Lähes 20v oltiin aviossa ja 3lastakin tuli ydessä hankittua jotka ovat jo aikuisia.
        ps. Oi niitä aikoja :)

neitsytnainen on seksissä jotain aivan epätodellista. tuskin olet kokenut vastaavaa. näin omien kokemusten perusteella, joita viisikymppiselle on tietysti jo jonkin verran kertynyt. joka alan puuhia arvostaa, ja naistaan, pitää kiinni neitsyestään. koko loppuikänsä. mielestä ei lähde millään... vilpitön suositus ja onnentoivotus!

• mun miehenä
        Nimetön kirjoitti:

neitsytnainen on seksissä jotain aivan epätodellista. tuskin olet kokenut vastaavaa. näin omien kokemusten perusteella, joita viisikymppiselle on tietysti jo jonkin verran kertynyt. joka alan puuhia arvostaa, ja naistaan, pitää kiinni neitsyestään. koko loppuikänsä. mielestä ei lähde millään... vilpitön suositus ja onnentoivotus!

täytys vielä tehdä, että neitsyt naiseseni olisi vielä onnellesempi? Sänky hommat on menneet nyt jo ihan putkeen...vau mika nainen.

• parempaa et löydä!

Voi aluksi olla hieman pidättyvä, mutta sitten kun lämpenee, niin se on pojat oksat pois! Ja varpaan kynnet kans.Mutta vaatii turvallisen suhteen. Puhun kokemuksesta ,

• kokemuksia....

tässä on nyt hehkutettu neitsyt naista. No onnee niille muutamille ketä on onnistanut...ei siit sen enempää. Eiköhän joka merkistä löydy kiihkeyttä ja huumaavaa hurmaa kun on oikein rakastunut ja suhde toimii hyvin joka sektorilla. Jospa se neitsyt nainen korvaa sen muussa elämässä olevan kylmyyden ja pilkun n...siellä sängyssä. Sellanen paradoksi...No eletään ja annetaan kaikkien elää :)

• eiku...

Ei ku ne alottaa sillä pilkun n*** ja jatkaa sängyssä.

• neitsyt neitsi

Aika yllättävää, kun yleensä pidetään käskijänä ja neuvojana ja öljyruukkujaan suojelevana, säästeliäänä. - - Alkuun pääsy on varmasti paljon vaikeampaa kuin monen muun merkin kanssa.

Kala tuntuu tykästävän sänkypainista useammin kuin viittiskään ruveta riisuun.

• neitsykkä*

neitsyt ei luota kovin herkasti, mutta sitten se loppu onkin yhtä juhlaa, mun mies on ainakin sitä mieltä.

• Neitsyttä

Muut vaan haaveilevat siitä mutta Neitsyt tulee ja tekee sen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5127
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3353
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3185
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2407
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      247
      1490
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      80
      1237
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      131
      1097
    Aihe