Onko Turussa, tai lähiympäristössä, kirpparia jossa voi itse myydä tavaraansa viikonloppuna (kuten Waltteri ja Jäähalli Helsingissä)? Jos on, missä ja milloin?
Kirpparit Turussa??
12
5517
Vastaukset
- listaa
kirppiksistä Turussa
http://www.vuolanne.net/kirpputorit/#TURKU- näköjään
puuttuu listasta.Koskas sitä päivitetään?
- hoh´hoijaa
olevan itsepalvelukirppiksiä, tai jotain yhdistysten tai järjestöjen kirppiksiä.
Eikö Turussa tosiaankaan ole sellaista kirppistä johon voi mennä la/su itse myymään tavaroitaan? Pääkaupunkiseudulla on niitä vaikka kuinka paljon, parhaita Malmin Prisman parkkihallin kirppis, ja Waltterin itsemyyntipuoli - kesällä Hietalahden tori ym...
Muistelen joskus kuulleeni että Turussa olisi ollut vastaava Kodin Ykkösen, tms. parkkihallissa, mutta onko enää, ei varmaankaan.... Raisiossa olin kerran jossain hallissa missä sai myydä itse, mutta onko sitäkään enää?
Turusta löytyy nähdäkseni aika pitkä liuta kirppiksiä. Lista osoitteessa http://www.kirppikset.info/paikkakunta/turku/
- tuossakin.
Listoja ei ilmeisesti päivitetä kovin usein. Eurokirppiksestä löytyy oikeaa tietoa aiheesta vähän alaspäin.
- Shoppailija kirppiksellä
Kruunukirppis on Raisiossa missä on vielä perinteinen kirppis toiminta eli myyjillä on omat paikat missä voi myydä tavaroitansa. Muuten tämän alueen kirpparit ovat muuttuneet hyllykirppiksiksi sekä halpahalleiksi. Niin että minäkin haluan ostaa tavaroita suoraan myyjältä enkä jostain hyllystä.
- kirppiskiertäjä
Viikonloppu kirppiksiä missä voisi itse myydä ei tunnu olevan Turun seudulla paljon enää.
Raisiossa Purokadulla Kruunukirppis joka on La -Su auki 8 - 15. Sitten on kauppojen ollessa kiinne niin Kodin Anttilan parkkihalli missä voi myydä vielä itse. muita ei tunne enää olevan.
Netistä varmaan löytyy kirpparit haulla tai jos muistat jonkun kirpparin nimen niin yritä sillä. jos on toimiva kirppari niin varmaan pitää myös hakusivustonsa ajantasalla.- hoh´hoijaa
juuri hain ja kaipasin, kiitos Sinulle!
Jos vielä voisit kertoa missä tämä Kodin Anttila sijaitsee. Tiedätkö onko se "auki" esim. itsenäisyyspäivänä kun kaupat ovat kiinni? - Ei uusavuton
hoh´hoijaa kirjoitti:
juuri hain ja kaipasin, kiitos Sinulle!
Jos vielä voisit kertoa missä tämä Kodin Anttila sijaitsee. Tiedätkö onko se "auki" esim. itsenäisyyspäivänä kun kaupat ovat kiinni?Eiköhän kodinanttilan osoitetiedot löydy heidän kotisivuiltaan. EI SAA OLLA NOIN AVUTON!!!
Viilarinkadulla muistaakseni on. - ekorre
Ei uusavuton kirjoitti:
Eiköhän kodinanttilan osoitetiedot löydy heidän kotisivuiltaan. EI SAA OLLA NOIN AVUTON!!!
Viilarinkadulla muistaakseni on.Miten tämä kirppari mahtaa olla auki nyt, kun kaupatkin ovat auki sunnuntaisin? Sehän siis sijaitsee Kodin ykkösen _parkkihallissa_ (Länsikeskuksessa osoitteessa Viilarinkatu 5, 20320 Turku).
- ekorre
ekorre kirjoitti:
Miten tämä kirppari mahtaa olla auki nyt, kun kaupatkin ovat auki sunnuntaisin? Sehän siis sijaitsee Kodin ykkösen _parkkihallissa_ (Länsikeskuksessa osoitteessa Viilarinkatu 5, 20320 Turku).
"kauppojen ollessa kiinne niin Kodin Anttilan parkkihalli missä voi myydä vielä itse"
Oho, enpä huomannutkaan tätä...
- Hintatietoinen
tavaraasi myymään ja kirpputorille? Jaa,uusi liikeidea/tuote, voi lyödä hyvinkin läpi, et sitten hakenut rahoitusta Leijonankidasta???!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1314112Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1903897Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292626Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102412100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322183Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41756Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481382Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut931371Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241281Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361069