Onko muilla odottajilla samaa?Saa 15-30 min välein käydä ja rakko aina täynä!Tosin juon kyllä paljon vettä 1-2 l päivässä ihan sen takia että lapsivesi pysyy puhtaana ja että en kuivu niin kuin ekassa raskaudessa.
Jatkuva pissa hätä!!
6
651
Vastaukset
- Toista odotteleva
Vkolla 36 mennään ja pissahätä on aivan kauhea kokoajan. Itse juon 3-4 litraa nesteitä päivässä (kauhea jano kokoajan kun pissalla käy kokoajan =)). Tänään kävin jouluostoksilla eikä tulisi mieleenkään lähteä kauppaan, josta ei vessaa löydy!
- vesimäärä
oo jo vähän liikaa yhdelle päivälle juotuna????
en nyt muista et mikä siinä oli vikana mut munuaisiin se liittyi... alle 3l ois sopiva määrä juoda vettä per päivä!! - ............................
vesimäärä kirjoitti:
oo jo vähän liikaa yhdelle päivälle juotuna????
en nyt muista et mikä siinä oli vikana mut munuaisiin se liittyi... alle 3l ois sopiva määrä juoda vettä per päivä!!Maitoa juon litran päivässä... Limpparia menee, mehukeittoja, mehua...
Juu ja liika vesi on pahasta...
- ongelma täällä
Rv 34 menossa ja minäkin ramppaan vessassa koko ajan. Ei tee mieli lähteä minnekkään kun koko ajan on tunne että pitäisi vessassa käydä. Minulla ei rakko varmaankaan tyhjene kunnolla koska samantien kun nousen pöntöltä tuntuu että pitäisi istahtaa uudelleen. Olen niin ärtynyt koko ajan kun on vessahätä 24h vuorokaudessa. Tämä on myös johtanut siihen että en nuku kuin tunnin, ehkä pari korkeintaan putkeen. Eli öisin käyn vessassa noin 5-8 kertaa.
- sama1234
Mulla on ihan sama juttu joudun rampata 5-10 minuutin välein vessassa en voi lähtee sen takii minnekkään pitkille matkoille :(
- jgodoro
Täällä menossa 19 0 ja pissahätä on jatkuvasti. Juon kyl vähintään 2l päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001