Jatkuva pissa hätä!!

mimma.....

Onko muilla odottajilla samaa?Saa 15-30 min välein käydä ja rakko aina täynä!Tosin juon kyllä paljon vettä 1-2 l päivässä ihan sen takia että lapsivesi pysyy puhtaana ja että en kuivu niin kuin ekassa raskaudessa.

6

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toista odotteleva

Vkolla 36 mennään ja pissahätä on aivan kauhea kokoajan. Itse juon 3-4 litraa nesteitä päivässä (kauhea jano kokoajan kun pissalla käy kokoajan =)). Tänään kävin jouluostoksilla eikä tulisi mieleenkään lähteä kauppaan, josta ei vessaa löydy!

• vesimäärä

oo jo vähän liikaa yhdelle päivälle juotuna????
        en nyt muista et mikä siinä oli vikana mut munuaisiin se liittyi... alle 3l ois sopiva määrä juoda vettä per päivä!!

• ............................
        vesimäärä kirjoitti:

oo jo vähän liikaa yhdelle päivälle juotuna????
        en nyt muista et mikä siinä oli vikana mut munuaisiin se liittyi... alle 3l ois sopiva määrä juoda vettä per päivä!!

Maitoa juon litran päivässä... Limpparia menee, mehukeittoja, mehua...

Juu ja liika vesi on pahasta...

• ongelma täällä

Rv 34 menossa ja minäkin ramppaan vessassa koko ajan. Ei tee mieli lähteä minnekkään kun koko ajan on tunne että pitäisi vessassa käydä. Minulla ei rakko varmaankaan tyhjene kunnolla koska samantien kun nousen pöntöltä tuntuu että pitäisi istahtaa uudelleen. Olen niin ärtynyt koko ajan kun on vessahätä 24h vuorokaudessa. Tämä on myös johtanut siihen että en nuku kuin tunnin, ehkä pari korkeintaan putkeen. Eli öisin käyn vessassa noin 5-8 kertaa.

• sama1234

Mulla on ihan sama juttu joudun rampata 5-10 minuutin välein vessassa en voi lähtee sen takii minnekkään pitkille matkoille :(

• jgodoro

Täällä menossa 19 0 ja pissahätä on jatkuvasti. Juon kyl vähintään 2l päivässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1638
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1376
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      120
      1126
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe