Vitsit vähenee elämä lyhenee

tiikerijäätelö

Tätäkö tämä nyt sitten on? Tämäkö oli elämä? Tilannut en mitään, Odotin vain ja elin päivän kerrallaan. Kannatiko??

13

566

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun aina

      pitäis olla mailmoja syleileviä kokemuksia.
      Koitetaan nyt vaan ottaa iisisti ja nauttii siitä mitä ollaan saatu kasaan raapittua.
      Vähän pienempikin tohina voi olla iha hyvä ja nautittava.
      Ei sitä aina voi olla hektistä menoa,mää ainaki meinaan vetää villasukat jalkaa ja nauttii valkian lämmöst.
      Ota vaa rauhallisest kyl se siitä.

    • löytyy läheltä,

      kun ei koko ajan kurki sen yli. :))

      • Voi, kun kirjoitit ihanasti onnesta. Mistä olet mahtanut tuon sanonnan keksiä tai löytää?


      • kirjoittajan
        miljoona kirjoitti:

        Voi, kun kirjoitit ihanasti onnesta. Mistä olet mahtanut tuon sanonnan keksiä tai löytää?

        villasukat antoivat inspiraation lohkaisuuni. :))


      • kirjoittajan kirjoitti:

        villasukat antoivat inspiraation lohkaisuuni. :))

        Ne ovat minunkin mielestäni ihanat ja kuvastavat hienosti onnea.


    • parhaiten tiedät. No, kannattiko? Vielä on jäljellä vaikka mitä. Jos mennyt on ollutkin tylsää niin tulevaisuuteen voit vaikuttaa varmasti.

      • aloittaja

        Ei ole ollut tylsää. On ollut rankkaa. Ehkä nyt vaan on heikko hetkeni. Hyväksyä lopulliset asiat mihin et voi vaikuttaa.


    • HTZA

      jos nyt sellaista on, on kiva kun voi ilman työpaineita istua kuistille ja kirjoittaa runo, jollekin.

      Ei niitä hyviä runoja synny ilman elämää.
      Ja voi sen runon kirjoittaa vaikka on vielä työtäkin jäljellä.

      Ja jos kirjoittaa hyvän runon, saa vielä suukon palkaksi, eikö siinä ole jo tarpeeksi elämän tarkoitusta?

    • maissi55

      Ei elämää kannata odottamalla elää.
      Elämän kannattavuuslaskelmat??????????
      Elä ja anna palaa.

      Mahtaisko olla pessimistin elämänohje, vitsit vähennee ja elämä lyhenee.

      Jospa kokeilis optimistin elämää, vitsejä lisää ja elämä pitenee.

      Eikös sitä sanota että nauru pidentää ikää.

      • aloittaja

        Ei pitene vaikka naurais hullun lailla. Jokaiselle elämä näyttää joskus raadollisuutensa. Yritän vaan jaksaa, hetki kerrallaan.


      • maissi55
        aloittaja kirjoitti:

        Ei pitene vaikka naurais hullun lailla. Jokaiselle elämä näyttää joskus raadollisuutensa. Yritän vaan jaksaa, hetki kerrallaan.

        kyllä sinulla huomenna voi olla kaikki paremmin ja elämä helpompaa.
        Sanovat, että elämä on kuin sipuli, kerrokset pienenevät ja aina kuoriessa saa itkeä.
        Ei auta kun etsiä ilo päiväänsä elämän pienistä asioista, miettiä mitä hyvää on ja iloita siitä, ei sen hullun lailla nauramista tarvitse olla , hymykin vie joskus pitkälle. Tässä iässä joutuu joka päivä luopumaan jostain, mistä ei haluaisi luopua. Elämä pakottaa luopumaan.

        voimia ja iloa elämääsi


    • Kaivanto

      josko haluan vai en, tänne vaan tuupattiin. Jos olis kysytty, olisin halunnut mieluummin lämpimään maahan, jossa paistaa aurinko joka päivä ja asuminen on ruohomajassa ilmaista. Ruoka ja juoma halpaa, eikä vaatetustakaan tarvitsisi kuin yhtä vuodenaikaa varten, t-paitoja ja shortseja vain. Se olis tosi kannattavaa!

    • Elise-52

      Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa, jos sä vaan et ole vielä oivaltanut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe