Vitsit vähenee elämä lyhenee

tiikerijäätelö

Tätäkö tämä nyt sitten on? Tämäkö oli elämä? Tilannut en mitään, Odotin vain ja elin päivän kerrallaan. Kannatiko??

13

566

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun aina

      pitäis olla mailmoja syleileviä kokemuksia.
      Koitetaan nyt vaan ottaa iisisti ja nauttii siitä mitä ollaan saatu kasaan raapittua.
      Vähän pienempikin tohina voi olla iha hyvä ja nautittava.
      Ei sitä aina voi olla hektistä menoa,mää ainaki meinaan vetää villasukat jalkaa ja nauttii valkian lämmöst.
      Ota vaa rauhallisest kyl se siitä.

    • löytyy läheltä,

      kun ei koko ajan kurki sen yli. :))

      • Voi, kun kirjoitit ihanasti onnesta. Mistä olet mahtanut tuon sanonnan keksiä tai löytää?


      • kirjoittajan
        miljoona kirjoitti:

        Voi, kun kirjoitit ihanasti onnesta. Mistä olet mahtanut tuon sanonnan keksiä tai löytää?

        villasukat antoivat inspiraation lohkaisuuni. :))


      • kirjoittajan kirjoitti:

        villasukat antoivat inspiraation lohkaisuuni. :))

        Ne ovat minunkin mielestäni ihanat ja kuvastavat hienosti onnea.


    • parhaiten tiedät. No, kannattiko? Vielä on jäljellä vaikka mitä. Jos mennyt on ollutkin tylsää niin tulevaisuuteen voit vaikuttaa varmasti.

      • aloittaja

        Ei ole ollut tylsää. On ollut rankkaa. Ehkä nyt vaan on heikko hetkeni. Hyväksyä lopulliset asiat mihin et voi vaikuttaa.


    • HTZA

      jos nyt sellaista on, on kiva kun voi ilman työpaineita istua kuistille ja kirjoittaa runo, jollekin.

      Ei niitä hyviä runoja synny ilman elämää.
      Ja voi sen runon kirjoittaa vaikka on vielä työtäkin jäljellä.

      Ja jos kirjoittaa hyvän runon, saa vielä suukon palkaksi, eikö siinä ole jo tarpeeksi elämän tarkoitusta?

    • maissi55

      Ei elämää kannata odottamalla elää.
      Elämän kannattavuuslaskelmat??????????
      Elä ja anna palaa.

      Mahtaisko olla pessimistin elämänohje, vitsit vähennee ja elämä lyhenee.

      Jospa kokeilis optimistin elämää, vitsejä lisää ja elämä pitenee.

      Eikös sitä sanota että nauru pidentää ikää.

      • aloittaja

        Ei pitene vaikka naurais hullun lailla. Jokaiselle elämä näyttää joskus raadollisuutensa. Yritän vaan jaksaa, hetki kerrallaan.


      • maissi55
        aloittaja kirjoitti:

        Ei pitene vaikka naurais hullun lailla. Jokaiselle elämä näyttää joskus raadollisuutensa. Yritän vaan jaksaa, hetki kerrallaan.

        kyllä sinulla huomenna voi olla kaikki paremmin ja elämä helpompaa.
        Sanovat, että elämä on kuin sipuli, kerrokset pienenevät ja aina kuoriessa saa itkeä.
        Ei auta kun etsiä ilo päiväänsä elämän pienistä asioista, miettiä mitä hyvää on ja iloita siitä, ei sen hullun lailla nauramista tarvitse olla , hymykin vie joskus pitkälle. Tässä iässä joutuu joka päivä luopumaan jostain, mistä ei haluaisi luopua. Elämä pakottaa luopumaan.

        voimia ja iloa elämääsi


    • Kaivanto

      josko haluan vai en, tänne vaan tuupattiin. Jos olis kysytty, olisin halunnut mieluummin lämpimään maahan, jossa paistaa aurinko joka päivä ja asuminen on ruohomajassa ilmaista. Ruoka ja juoma halpaa, eikä vaatetustakaan tarvitsisi kuin yhtä vuodenaikaa varten, t-paitoja ja shortseja vain. Se olis tosi kannattavaa!

    • Elise-52

      Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa, jos sä vaan et ole vielä oivaltanut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe