Missäpä kukakii oli, kun sai tiedon Juicen kuolemasta?
Ite olin polttopuusavotassa ja kuuntelin N73 nokialaisen kautta radioo kuulosuojat päässä ylex kanavaa ja vaille kymmenen sanovat, että Juice on kuollu ja pistivät syksyn sävelen soimaan. Sammutin sahan, otin hatun päästä ja kuuntelin biisin keskellä mehtää pienen kumpareen päällä.
Missäs..
18
865
Vastaukset
- hommissa
Kaatelin myös polttopita ja hieman isompiakin.
Yksi tukkipuu jäi konkeloon ja kun sitä yritin nurin, alkoi uutiset kuulumaan kuulosuojainradiosta jossa kerrottiin Juicen kuolemasta.
Jäi pysyvästi mieleen se tilanne. - Don-Pate
tai kirpputorilla, jossakin ostoskierroksella kuitenkin. Puhelimen radiosta kuuntelin uutiset, en ollut uskoa uutista. Kotiin tultua nettiin tutkimaan, totta se oli.
- juusoko
kun kuulin aamutv:stä..pistin Yölennon soimaan välittömästi..
- Kylähullu (the last one)
Helsingin Hämeensillalla käppäilin kunnes sain puhelun. Tämän jälkeen painelin levymessuille Juicea ostamaan ja levyttämään suru-uutista.
- Kylähullu (the last one)
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
Helsingin Hämeensillalla käppäilin kunnes sain puhelun. Tämän jälkeen painelin levymessuille Juicea ostamaan ja levyttämään suru-uutista.
Niin siis tietysti tarkoitin levittämään, ei levyttämään. Tällä äänellä paljon levytetä...
- Afroditen_poika
Kotona nojatuolissa istuin kahvia hörppimässä, kun ystävältäni tuli suruviesti tekstiviestitse.
- Tauko II
handeliin lonkeron ostoon. Tarkoitus oli samana iltana mennä Eläkeläisten keikalle, keikka jäi käymättä, lonkerot join suruuni...
- tuoppi
olin keittelemässä päiväkahveja kun vaimo tuli koiralenkiltä, oli kuullut kaveriltaan Juicen kuolemasta. Tyrmistyin, epäilinkin uutisen todenperäisyyttä, olihan Juice kuollut niin monta kertaa aikaisemminkin ja aina selvinnyt siitä hengissä. Nettiä auki ja pakkohan se oli uskoo, kyllä siinä nousi pala kurkkuun. Kahvikin siinä ehti jäähtyä.
Se kuolema 80-luvun lopussa oli ehkä vieläkin järkyttävämpi, olinhan niihin aikoihin ikäänkuin aktiivisempi fani.- Perätön huhu
Eikös se ollut niin, että Neumann kertoi keikallaan että Juice on kuollut ja seuraavana päivänä tamperelaisen levykaupan ikkunalla poltettiin kynttilää Juicen muistolle ja siitä lähti huhut kiertämään. Lopullisesti huhut kumoutuivat silloin kun Juice esiintyi Neil Hardwickin ohjelmassa.
- Tauko II
Perätön huhu kirjoitti:
Eikös se ollut niin, että Neumann kertoi keikallaan että Juice on kuollut ja seuraavana päivänä tamperelaisen levykaupan ikkunalla poltettiin kynttilää Juicen muistolle ja siitä lähti huhut kiertämään. Lopullisesti huhut kumoutuivat silloin kun Juice esiintyi Neil Hardwickin ohjelmassa.
se meni silloin.
- 3.30
Tauko II kirjoitti:
se meni silloin.
kynttilät sytytettiin Helsingissä, ei Tampereella.
- vessapaperiorava
Perätön huhu kirjoitti:
meni tuo Neumannin alottama huhu siinä mielessä vähän sinnepäin että maksahan sillä korkkasi sillon, tosin ei sillon vielä kuollu...muistan tuon Hardwickin ohjelman jossa Juice oli haastateltavana, Kuosmanen laulo siinä syksyn sävelen kun maestro ei itse laulamaan pystynyt
- 3.30
...kaupoilla olin kun sain tekstiviestin asiasta. Krapula painoi pikkujoulun jälkeisenä päivänä ja kävelin Vanhaan postiin oluelle, Juice soi koko ajan kun oluttani hörpin.
- Rällämi
Istuin olohuoneen sohvalla tsekkaamassa tekstv:n uutisia. Ylimmäinen otsikko oli "Juice Leskinen on kuollut". Kyllä siinä hetki piti happea haukkoa. Samana iltan join kaksi rommitotia Juicen muistoksi. Juicehan omien sanojensa mukaan ei ollut mikään yksitotinen mies.
Rällämi kirjoitti:
Istuin olohuoneen sohvalla tsekkaamassa tekstv:n uutisia. Ylimmäinen otsikko oli "Juice Leskinen on kuollut". Kyllä siinä hetki piti happea haukkoa. Samana iltan join kaksi rommitotia Juicen muistoksi. Juicehan omien sanojensa mukaan ei ollut mikään yksitotinen mies.
Kotona, en tarkasti muista mitä tekemässä.
Vaimo oli nähnyt töihin mennessään iltapäivälehtien lööpit ja laittoi tekstiviestin. Tietenkin heti netistä tarkastamaan.
En uskonut todeksi alkuun, mutta päivän mittaan oli pakko.
Päivä meni pilalle ja koko viikonloppu, enkä pystynyt kuuntelemaan Juicen tuotantoa moneen viikkoon. Sittemmin kuuntelu on normalisoitunut.
Eikä suru hellitä vieläkään.
- Kvaakner
Töissä olin ja tekstiteeveestä luin uutisen. Mieleen tuli ensimmäisenä laulu:
Liukunut olet yli rajan,
sinä elät kallossa vaeltajan.
Siis muistin laulun noin, vaikka oikeastihan noin ei missään laulussa lauleta...ei ainakaan Tampereen aamu kappaleessa. - simsalabim jim
Mä olin valkeakoskella koulukeikalla ja esitysten välissä äitini soitti että, ootkos jo kuullut että juice on kuollut!
- vessapaperiorava
kotona..heräilin siinä puoliltapäivin tapojeni mukaisesti ja heti ensimmäisenä kuulin isältä että Juice Leskinen on kuollu.Olihan se kyllä todellinen shokki se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019