Skorppioni nainen ja neitsyt mies

Scrarlet

Sopiiko yhteen?

Toisaalta mulla on jo kokemusta neitsyt miehestä ja suhde päättyi vuoden seurustelun jälkeen, hän oli aivan liian kylmä ja osoitti hellyyttä vain neljän seinän sisällä, eikä aina edes silloinkaan.

Mutta tämä uusi neitsyt mies onkin ihan toista maata ja halaa ja pussaa julkisesti ja viihtyy kanssani niin kotona kuin ystävien kanssa ulkona.
ongelma onkin liian nopea eteneminen. Hänen mielestään seurustelemme ja sanoo olevansa rakastunut minuun vaikka olemme tapailleet toisiamme alle viikon.

Ja kummatkin ollaan ihan aikuisia ihmisiä, kyse ei ole mistään teini romanssista.

Olen vähän hämmentynyt ja epäluuloinen...

6

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsellä

      kokemusta presiis samoista asetelmista pian 9 v ajalta ja nyt eroomassa- täys ihmissuhdehelvetti! Miten oonki jaksanu kattoo samaa ihmistä näin pitkään, joka on täysin tunnekylmä, ei inhimillisiä piirteitä ymv... Monesti on tullut turpaan ilman syytä, on sentäs oltu käräjillä. Toivottavasti pidät varasi, ketään yleistämättä. Omasta puolestani olen pahoillani kaiken kärsimyksen jälkeen. :(

      • kesäkuun 29. pv

        eikai toi sun juttu oo totta! Mun neitsytmies on ollu mulle tosi ilkee ja kun suuttuu astiat lentää onpa se kerran hiuksista vetäny! en voi uskoo tätä todeksi!!
        itse olen syntynyt kesäkuussa


      • Nayuko
        kesäkuun 29. pv kirjoitti:

        eikai toi sun juttu oo totta! Mun neitsytmies on ollu mulle tosi ilkee ja kun suuttuu astiat lentää onpa se kerran hiuksista vetäny! en voi uskoo tätä todeksi!!
        itse olen syntynyt kesäkuussa

        Mie myös skorpioni ja mulla on neitsytmies. kyllä se tunteensa mulla näyttää melkeempä joka paikas, mut sitte jos joku kaveri on paikal ni alkaa halveksumaa ja on, ko minuu ei ois olemassakaa.

        tosiaan, se olla romanttinen, mutta samal ihan täys kusipää.


      • skopuN
        kesäkuun 29. pv kirjoitti:

        eikai toi sun juttu oo totta! Mun neitsytmies on ollu mulle tosi ilkee ja kun suuttuu astiat lentää onpa se kerran hiuksista vetäny! en voi uskoo tätä todeksi!!
        itse olen syntynyt kesäkuussa

        jos minun mieheni repisi minua hiuksista kerrankin, niin hän saisi kenkää ja minkäänlaiset selittelyt ei auttaisi..että tyttö hyvä mieti kannattaako jatkaa. Nii-in joku toinen voi ajatella, etä mitä nyt yhdestä kerrasta kenkää antamaan, mutta kynnys on matalampi seuraavaan kertaan.


    • Nimetön

      voikohan onnistua itse olen skorppiooni, neityt miehen kans menee kyll hyvin sänkyssä, mut siihen se sit jääkin, patologisia valehtelijoita kaikki neitsyt... usko pois huomaat ennenpitkään..

    • skopunainen

      niin olen ollut aviossa neitsyt-miehen kanssa ja ei toiminut ja luulen, että ko. mies ei nähnyt metsää puilta ja luulen myös, että olin liian suuri pala tälle miehelle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe