Sopiiko yhteen?
Toisaalta mulla on jo kokemusta neitsyt miehestä ja suhde päättyi vuoden seurustelun jälkeen, hän oli aivan liian kylmä ja osoitti hellyyttä vain neljän seinän sisällä, eikä aina edes silloinkaan.
Mutta tämä uusi neitsyt mies onkin ihan toista maata ja halaa ja pussaa julkisesti ja viihtyy kanssani niin kotona kuin ystävien kanssa ulkona.
ongelma onkin liian nopea eteneminen. Hänen mielestään seurustelemme ja sanoo olevansa rakastunut minuun vaikka olemme tapailleet toisiamme alle viikon.
Ja kummatkin ollaan ihan aikuisia ihmisiä, kyse ei ole mistään teini romanssista.
Olen vähän hämmentynyt ja epäluuloinen...
Skorppioni nainen ja neitsyt mies
6
1482
Vastaukset
- itsellä
kokemusta presiis samoista asetelmista pian 9 v ajalta ja nyt eroomassa- täys ihmissuhdehelvetti! Miten oonki jaksanu kattoo samaa ihmistä näin pitkään, joka on täysin tunnekylmä, ei inhimillisiä piirteitä ymv... Monesti on tullut turpaan ilman syytä, on sentäs oltu käräjillä. Toivottavasti pidät varasi, ketään yleistämättä. Omasta puolestani olen pahoillani kaiken kärsimyksen jälkeen. :(
- kesäkuun 29. pv
eikai toi sun juttu oo totta! Mun neitsytmies on ollu mulle tosi ilkee ja kun suuttuu astiat lentää onpa se kerran hiuksista vetäny! en voi uskoo tätä todeksi!!
itse olen syntynyt kesäkuussa - Nayuko
kesäkuun 29. pv kirjoitti:
eikai toi sun juttu oo totta! Mun neitsytmies on ollu mulle tosi ilkee ja kun suuttuu astiat lentää onpa se kerran hiuksista vetäny! en voi uskoo tätä todeksi!!
itse olen syntynyt kesäkuussaMie myös skorpioni ja mulla on neitsytmies. kyllä se tunteensa mulla näyttää melkeempä joka paikas, mut sitte jos joku kaveri on paikal ni alkaa halveksumaa ja on, ko minuu ei ois olemassakaa.
tosiaan, se olla romanttinen, mutta samal ihan täys kusipää. - skopuN
kesäkuun 29. pv kirjoitti:
itse olen syntynyt kesäkuussajos minun mieheni repisi minua hiuksista kerrankin, niin hän saisi kenkää ja minkäänlaiset selittelyt ei auttaisi..että tyttö hyvä mieti kannattaako jatkaa. Nii-in joku toinen voi ajatella, etä mitä nyt yhdestä kerrasta kenkää antamaan, mutta kynnys on matalampi seuraavaan kertaan.
- Nimetön
voikohan onnistua itse olen skorppiooni, neityt miehen kans menee kyll hyvin sänkyssä, mut siihen se sit jääkin, patologisia valehtelijoita kaikki neitsyt... usko pois huomaat ennenpitkään..
- skopunainen
niin olen ollut aviossa neitsyt-miehen kanssa ja ei toiminut ja luulen, että ko. mies ei nähnyt metsää puilta ja luulen myös, että olin liian suuri pala tälle miehelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662358Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822018Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.451997Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301708Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1091632Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1581341Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1901294Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251176En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991