vesimies

hfjslaädöaä

onko tyypillistä vesimiehelle että hän itse ensin piirittää ym, mut sitten ku toinen kiinnostuu se ottaa takapakkia hieman?

14

3218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskari64

      Kyllä näin on sen kokemuksen mukaan mitä ite tiiän.

    • Nimetön

      Kuulostaa erittäin tutulta ottaa pakit, kun on saanut toisen kiinnostumaan!! t. toinen veskari

      • fhishun

        sanoa miksi vetäydytään? ja miten toisen tulis reagoida tähän? näyttää puolestaan kiinnostusta vai antaa veskarin miettiä ittekseen?
        mulla ihan sama tilanne, ensin tullaan ovista ja ikkunoista nyt ei enää voida sopia etukäteen näkemisisä, vaan katellaan pv kerrallaan?! outoa! :(


      • vaakatar
        fhishun kirjoitti:

        sanoa miksi vetäydytään? ja miten toisen tulis reagoida tähän? näyttää puolestaan kiinnostusta vai antaa veskarin miettiä ittekseen?
        mulla ihan sama tilanne, ensin tullaan ovista ja ikkunoista nyt ei enää voida sopia etukäteen näkemisisä, vaan katellaan pv kerrallaan?! outoa! :(

        joo, vinkkejä kaivataan...tuntuu et tunteita on molemminpuolin, mut...Olen yrittänyt olla ahdistamatta ja antanut tilaa. Ittellä olis ihan hirveesti hellyyttä ja rakkautta annettavana. Kumpikin saisi niin paljon voimaa rakkaudesta kun se vaan uskallettais tunnustaa ittelle ja näyttää ja kokea myös. Tää on niin rakkauden tuhlaamista...

        Onhan siinä tietty ujoutta ja pelkoakin et onnistuuko. Mut meillä on vain yksi elämä elettävänä, tuntuisi et täytyis elää ja ottaa vastaan se ihanuus mitä on tarjolla.

        Tuokin et antaa miettiä ittekseen, kyllähän se varmaan niinkin on. Mut toisaalta vaikka veskari ne tunteet tietääkin, voi se mietiskellä jos toisesta ei kuulu mitn, et onkohan se jo löytänyt toisen...ajattelee...no kestän, parempi vei voiton. Se on niin pirun ristiriitaista. Vielä en ole menettänyt toivoani, rakastan niin paljon tätä miestä...


      • Capricornio 68
        vaakatar kirjoitti:

        joo, vinkkejä kaivataan...tuntuu et tunteita on molemminpuolin, mut...Olen yrittänyt olla ahdistamatta ja antanut tilaa. Ittellä olis ihan hirveesti hellyyttä ja rakkautta annettavana. Kumpikin saisi niin paljon voimaa rakkaudesta kun se vaan uskallettais tunnustaa ittelle ja näyttää ja kokea myös. Tää on niin rakkauden tuhlaamista...

        Onhan siinä tietty ujoutta ja pelkoakin et onnistuuko. Mut meillä on vain yksi elämä elettävänä, tuntuisi et täytyis elää ja ottaa vastaan se ihanuus mitä on tarjolla.

        Tuokin et antaa miettiä ittekseen, kyllähän se varmaan niinkin on. Mut toisaalta vaikka veskari ne tunteet tietääkin, voi se mietiskellä jos toisesta ei kuulu mitn, et onkohan se jo löytänyt toisen...ajattelee...no kestän, parempi vei voiton. Se on niin pirun ristiriitaista. Vielä en ole menettänyt toivoani, rakastan niin paljon tätä miestä...

        Olen seurustellut veskarimiehen kanssa yli vuoden, nyt ollaan tilanteesssa kun hän ei puhu tunteistaan niin kirjoitin kirjen hänelle,jossa kerroin omista asioista ja siitä mitä tahdon suhteeltamme. Hän pisti samantein välit poikki vaikka tunteita on molemmin puolin. En saa mitään slitystä kun valheita miksi ei tahdo jatkaa. Epätoivonen olo kun ei tiedä mihin suuntaan tästä lähtisi enkä tahtoisi häntä menettääkään.


      • vaakatar
        Capricornio 68 kirjoitti:

        Olen seurustellut veskarimiehen kanssa yli vuoden, nyt ollaan tilanteesssa kun hän ei puhu tunteistaan niin kirjoitin kirjen hänelle,jossa kerroin omista asioista ja siitä mitä tahdon suhteeltamme. Hän pisti samantein välit poikki vaikka tunteita on molemmin puolin. En saa mitään slitystä kun valheita miksi ei tahdo jatkaa. Epätoivonen olo kun ei tiedä mihin suuntaan tästä lähtisi enkä tahtoisi häntä menettääkään.

        Just prikulleen sama tilanne. Kirjoitin ystävällisesti, asiallisesti, halusin tietää missä mennään. Lopputulos, ei ole tunteita...Luulen et kyllä on.

        Epätoivoinen olo täälläkin, enkä haluaisi menettää häntä. Voi pentele meitä...Mikshän sen pitää olla niin vaikeeta...?


      • Capricornio-68
        vaakatar kirjoitti:

        Just prikulleen sama tilanne. Kirjoitin ystävällisesti, asiallisesti, halusin tietää missä mennään. Lopputulos, ei ole tunteita...Luulen et kyllä on.

        Epätoivoinen olo täälläkin, enkä haluaisi menettää häntä. Voi pentele meitä...Mikshän sen pitää olla niin vaikeeta...?

        Meillä on lämpenemistä havaittavissa. Hän teki aloitteeen ja kutsui luokseen 5 viikon kuurupiilon jälkeen.

        Joulun ja uuden vuoden aikaan vietetty paljon aikaa yhdessä, kuitenkin ensin hän vetää minua itseensä ja hetken päästä työntää pois. Nautin hetkestä enkä kysele, aika näyttää mitä kehkeytyy. Ikävä on ollut kova puolin ja toisin.


    • lollipop86

      asiat joo. Vesimiesnaisena voin myöntää!:)

      • Mokka

        Olen seurustellut reilut kymmenen vuotta vesimiehen kanssa ja huomannut jo ajat sitten, että vesimiestä ohjaa järki vaikka hellyyttä kaipaakin ja on myös hyvin herkkä. Vaatimalla vesimiehen tilinteolle on nopein ja helpoin tapa päästä eroon hänestä.


      • lumihiutale40
        Mokka kirjoitti:

        Olen seurustellut reilut kymmenen vuotta vesimiehen kanssa ja huomannut jo ajat sitten, että vesimiestä ohjaa järki vaikka hellyyttä kaipaakin ja on myös hyvin herkkä. Vaatimalla vesimiehen tilinteolle on nopein ja helpoin tapa päästä eroon hänestä.

        Nousevilla merkeillä on myös vaikutusta mutta kyllä parisuhteessa se "tunne" on joka määrää eli kun se oikea kolahtaa niin kaikki sujuu :)


    • v nainen

      olen samanlainen tai olin ennen kunnes nykyinen mieheni"kesytti"minut:)

    • Tur och lycka

      Minkähänlaista se veskarin harjoittama piiritys ylipäätään on? Ei varmaan mitään kauhean tulista ja senpä vuoksi ottaa takapakkia vain, jos toinen innostuu enemmän ja eri tasolla kuin millä itse on :) Eli kannattaa vähän katsella, miten toisen energiat kulkee - ja sopeuttaa omansa niihin. Tai vielä parempi, että ne energiat ihan luonnostaan kulkee jo samalla tavalla :)

    • liisukka

      Ensin kaikki lähti oikeaan suuntaan välillämme. Hän (vesimiesM)sanoi rakastavansa minua (neitsytN). Sitten vaan viileni. Olisin halunnut saada yhteiseloomme selvyyttä. Hän siirtyi henkisesti vieläkin kauemmaksi. Suhde ei kehity henkisellä tasolla, vaikka arkielämä on helppoa ja nautittavaa.

      Vesimies liian ailahtevainen minulle. Boheemi vai vastuuntunnoton? Ystävyys enää jäljellä suhteestamme, valitettavasti.

    • Aquanainen ........

      niin kauan kunnes löytyy se, joka TODELLA kiinnostaa. Itsekin otan heti takapakkia mikäli minulle aletaan tunteita yms. esittää.
      Mutta tämä yksi oikea, hän saa tuhlata tunteitaan minuun ja haluan vain kuulla hänen puheitaan ja olla lähellä.
      Siis, mikäli vesimies "perääntyy", silloin tunteet ei yllä, meille niin harvoin tuntemamme, rakkauden tasolle. Sori.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1955
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1522
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1021
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      963
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      949
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe