nyt lopean syömisen kokonaan, enää en kestä tämmöstä läskimahaa ja läskireisiä, enkä ikinä oppinut syömään normaalisti/terveellisesti, mulla ei oo muita vaihtoehtoja enää, muuten en pääse näistä läskeistä ja oksentelusta koskaan eroon, en jaksa enää oksentaa joka päivä, en vaan jaksa, kaikki paikat on niin kipeitä.
OOn lihonnut ihan kamalasti, näytän niin lihavalta, että alan itkeen kun katon itteäni, en ees ulos pysty enää menemään, enkä voi mennä lenkille näin lihavana, mua varmaan katottais, et mitä toi läski yrittää...
ihan kauheeta. Ja mulla ois niin paljo tekemistä, silti karsin kaiken pois, että saisin vaan aikaa rauhassa syödä ja oksentaa, heti ku oon jonkukaa päivän lihon, koska en pysty sillon keskittyyn syömättömyyteen, tää on niin ahdistavaa..mitä mä teen?
pakko kai eka pudottaa neljä kiloa ja sit voin taas mennä lenkille.
en syö enää ikinä
7
2073
Vastaukset
- heti lääkärille
Huomenna heti varaat ajan lääkärille ja sitä kautta psykologille.
- onnea tervehtymisessäsi! - too_deep
minäkin lopetan nyt syömisen. en jaksa iän ikuista ahmimista. huomenna, 22.marraskuuta 2007 lopetan syöminen ainakin 3.5 vk, ja sitten jos vihaan itseäni vähän vähemmäm aloitan sen kenties uudestaan omena päivässä tyylillä. älkää tulko kertomaan minulle terveydestä. __vihaan__ itsekuritonta paskapersoonaani. jos syön edes vähän, se riistäytyy käsistä vähintään parin päivän kuluttua. ei. jos en osaa syödä, en syö ollenkaan. nyt loppu vittu tää paska! nyt loppu..
- billiee
nyt on ihan epärealistinen tavoite, jos et aio syödä _mitään_. Sitten vihaat ittees vaan enemmän ja jojoilet minkä kerkeät. Mikset suunnittele kunnolla mitä ja paljon syöt ja tee niin. Jos luulet pystyväs olee syömättä 3.5vk niin kyllä pystyt vielä helpommin tekee noinkin. pääsisit tavoitteesees ja sit ei tarvis enää ku pysytellä siinä.
- too_deep
billiee kirjoitti:
nyt on ihan epärealistinen tavoite, jos et aio syödä _mitään_. Sitten vihaat ittees vaan enemmän ja jojoilet minkä kerkeät. Mikset suunnittele kunnolla mitä ja paljon syöt ja tee niin. Jos luulet pystyväs olee syömättä 3.5vk niin kyllä pystyt vielä helpommin tekee noinkin. pääsisit tavoitteesees ja sit ei tarvis enää ku pysytellä siinä.
ei mulla ole tavoitetta. mä tiedän koko ajan vähintään alitajuisesti, että mulle ei riitä ne 46kg. eikä 44. ei 40...
- billiee
too_deep kirjoitti:
ei mulla ole tavoitetta. mä tiedän koko ajan vähintään alitajuisesti, että mulle ei riitä ne 46kg. eikä 44. ei 40...
mutta ensin yrität (ja pääset) sinne neljäänkuuteen ja jos siltä tuntuu niin jatkat. Älä elä tulevaisuudessa, se auttaa.
- et oksentamalla
olennaisen tärkeää on ymmärtää että nuo hetkelliset raivokkaat itseinhokohtaukset ovat ohimeneviä ja äkillisiä. Sillä kyseisellä hetkellä et mahda "läskeillesi" oikeasti yhtään mitään. Jos oikeasti haluat välttää ne sen sijaan tulevaisuudessa, pidät huolen siitä että et tapa aineenvaihduntaasi ja mahdollisuuksiasi pysyä hoikkana oksentamalla ja paastoamalla. Syö sellaista ruokaa jolla rasvasi alkaa palaa, sillä vain syömällä voit laihtua. Ja nimenomaan syömällä oikein ja PALJON. Se on tosi tylsää, mutta totta. Tiedän, olen ollut bulimikko ja ahmija melkein koko ikäni. Ei se toimi. Ei niin laihdu kuin hetkeksi, ja silloinkin vain lihaksista. Syö kunnolla, mutta älä roskaa. Syö vihanneksia ja hedelmiä, kananmunia, maitoa, kalaa, kanaa. Jätä kaikki hiilarimoska paitsi ruisleipä. Tiedän ettet halua kuulla tätä, lapsirukka, mutta näin sinä IHAN OIKEASTI voisit laihtua. En vain tiedä kauanko sinulla menee ymmärtää se. TOdennäköisesti vuosia. Mutta kyllä sinä sen lopulta ymmärrät. Ja silloin suret hukattuja vuosiasi. Se on surullista, mutta ah, niin toistuva kaava teidän kaikkien käytöksessä. Ette te mitään totuutta halua kuulla. En minäkään aikoinani halunnut. Mutta tässä se tuli.
- pompommm
tuo on niin totta mitä sanoit , ja mäkin näin entisenä bulimikkona olen oppinut hyväksymään sen asian , pitää vaan uskaltaa ruveta arvostamaan itteänsä ja pitämään huolta itestänsä . minä päätin etten aio käyttää koko elämääni ja energiaani siihen , että mietin mitä voisin olla ja minkänäköiseksi voisin tulla vaan keskityn siihen millainen olen nyt !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171