Olen harkinnut taijiquanin aloittamista. Olen kuullut lajin terveysvaikutuksista paljon ja minua kiinnostaisi tietää asiasta vielä enemmän joltakulta, jolla asiasta on kokemusta. Eli onko taijiquan tosiaan niin terveellistä kuin kerrotaan? Entä miten hyvin se kehittää esim. kehonhallintaa eteenpäin?
Ja lisäksi, vaikka tämä ei ole syynä haluuni aloittaa taijiquan, haluaisin kysyä tekniikoista. Onko taijiquanin tekniikoihin kätketty myös oikeita kamppailuelementtejä vai ovatko ne vain voimistelua. Entä harjoitellaanko mahdollisia kamppailutekniikoista pariharjoitteluna?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!!! :D
Taijiquan
OnlyOneLeft
5
646
Vastaukset
- KFM
Tässä textiä taijista: http://www.baji.info/styles/taiji/taiji.htm
- OnlyOneLeft
Kiitos paljon materiaalista!
- -Jesaja-
Kai tiedät mistä nuo kungfun pimeät voimat tulevat? Eivät suinkaan Isältä Pyhän Hengen välitykseltä, vaan siltä, joka karkotettiin Paratiisista iankaikkisesti.
- OnlyOneLeft
En mielestäni pyytänyt uskonnollista katsausta. Ja mitä hittoa ovat kung-fun "pimeät voimat"? Herää nyt todellisuuteen.
- Nimetön
Moi,
jos haluat aloittaa Taijin harrastuksen niin käy seuraavassa osoittessa, www.baji.info.
Opettajamme Lu Baochun on tämän lajin huippuja Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654630Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333011Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138