Onko kellään tietoa / kokemuksia marino 19 HT volvo B20/vp 250 veneestä? Olen ostattelemassa moista vekotinta ja olisi kiva kuulla käyttäjien kommentteja! !
marino 19 ht
5
3128
Vastaukset
- Stevie Ray
Tarkka veneen nimi on: Marino super HT-V 18, varustettu sisäperämoottorilla! ! !
- ricce
Moi,
Mulla on toi Marino 19 HT vene (kimppaveneenä) siinä on volvopenta 150hp.
Ensi kokemukset on ok, ikäisekseen ja kokoisekseen kulkee hyvin. Etukajuutta ei ole lukittava, mikä on hieman tylsää.
Vene ei ole HardTop vaikka HT nimikettä käyttää, ja tämä on hyvä asia, saa ajaa avokatolla hyvällä ilmalla mutta katon saa muutamassa sekunnissa päälle. Kaikkiaan hyvä vene jos hinta on kohdillaan.. jos siinä on yli 200 hp moottori niin on aika iso.. kuluttanee aika paljon..
mikä muuten on ero Marino 19ht ja marino super ht-v 18 välillä?
kysy lisää jos haluat. - Stevie Ray
ricce kirjoitti:
Moi,
Ensi kokemukset on ok, ikäisekseen ja kokoisekseen kulkee hyvin. Etukajuutta ei ole lukittava, mikä on hieman tylsää.
Vene ei ole HardTop vaikka HT nimikettä käyttää, ja tämä on hyvä asia, saa ajaa avokatolla hyvällä ilmalla mutta katon saa muutamassa sekunnissa päälle. Kaikkiaan hyvä vene jos hinta on kohdillaan.. jos siinä on yli 200 hp moottori niin on aika iso.. kuluttanee aika paljon..
kysy lisää jos haluat.Marino 18 HT on varmaan 19 HT edeltäjä, ei makuutiloja keulassa, kaksi sivuikkunaa puolellaan, normaali HT-katto kahdella kattoluukkulla! vene on ns. projektikuntoinen ja siitä saisi entisöimällä aika hienon. koneena on 130hp volvo B20 ja trimmitön vp250 vetolaite.
- väkisin täytyy olla yli 160...
ricce kirjoitti:
Moi,
kysy lisää jos haluat.marinossa 7100 seisomakorkeus on joku190 ei purje veneijöille,kulkee muuten vaan kumarassa.
- täytyy olla voimaa yli 160 ...
ricce kirjoitti:
Moi,
kysy lisää jos haluat.185 mer,marino,7100 huiput 32.varmaan meteriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275