Hobby hall asiakaspalvelu

kohta entinen asiakas

Palveleva postimyynti...asiakaspalvelu ei vastaa... puhelimeen ja sähköpostiin. Yritän vain oikaista maksumuistutusta koska olin unohtanut laittaa viitenumeron.
Kuinka paljon tälläisiä ylimääräisi suorituksia postimyynti firmat keräävät?? tälläisellä toimintatavalla.

10

5371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä näin

Joku HH: kanssa taistellut oli julkaissut hänelle annetun toimivamman puhelinnumeron. Varsinaisten asiakaspalvelunumeroiden ei ole monella firmalla tarkoituskaan toimia vaan padota reklamaatiot.

Tässä HH:n puhelinnumero:

09-777611

• Nimetön

olen myös ollut vaikeuksissa laskujen kanssa hobbariin sieltä tulee tosi helposti ylimääräisiä maksuja ja että on maksanut jonkun laskun kahteen kertaan ne ei huomioi sitä olen laittanut monta sähköpostia ja faxia ei ole puhelimeenkaan vastattu se tulee todella kalliiksi jos odottaa sinne. tosi huono palvelu. ja multa meni sen takia perintään arvaa ottaako päähän todella heippa.

• Pettynyt ostaja

Hobby Hall on täysin perseestä, mikään ei toimi siellä, ei edes asiakaspalvelu, puhumattakaan kodintekniikasta jonka voi vahingossa ostaa sieltä..Suosittelen kaikille lämpimästi liikkeen boikotoimista, löytyy paljon paljon parempia!!

• pippuri

Olen ollut yhteydessä niin puhelimella kuin sähköpostillakin Hobby Halliin ja molempiin olen saanut vastauksen ja jopa puhelimella ihan ystävällinen henkilö sieltä vastasi vaikka minä melkein kiehuin kymmenen pistettä hänelle.
      Kyse oli maksamattomasta laskusta ,,, vaikea maksaa kun ei ollut laskua saanutkaan.
      Nyt kaikki ok.

• Anonyymi

VAROKAA!! Virolainen postimyyntihuijaus. Ostanut vanhan Hobby Hallin brändin ja huijaa Suomalaisia kuluttajia. VAROKAA!!!
      Näyttää erehdyttävästi toimivan Suomesta käsin, mutta näin ei missään nimessä ole.

• Anonyymi

Itse tilasin ompelu koneen varmaan kuukausi sitten ja pistin sinne viestiä, että tuote oli viallinen ja haluan rahat takaisin ja tappelen vieläkin rahojen palautuksesta vaikka tuote on heillä jo ollu ainakin 2 viikkoa. :) Suoraan sanottuna täyttä PASKAA! Oli viimeinen kerta kun sieltä tilailen yhtään mitään. Tuotteet huonompia kuin tilaisi suoraan wishiltä ja asiakaspalvelusta puhumattakaan täyttää kuraa.

• Anonyymi

Ostin moottorisahan maaliskuun alussa 2021 . Se saapui viikon sisällä mutta ketju ei ollut sopivan mittainen. Asiakaspalvelusta vastaa huonosti suomea puhua ystävällinen rouva, mutta mitäään ei tapahdu eikä uutta ketjua kuulu, vaikka se sisältyi tuotteen hintaan. Taitaa olla eestiläinen yritys sittenkin vaikka käyttävät suomalaista puhelin liittymää. Tämä oli kyllä viimeinen ostos Hobby Hallista. Odottaa sopii, miten kauan saha kestää. Kannattaa lopettaa verkkokauppaostokset kokonaan, paitsi jos on kyse esim, Starkista, K-Raudasta ym. tunnetuista suomalaisista firmoista, joissa asiakaspalvelu toimii varmasti.

• Anonyymi

Entinen Hobby Hall takaisin!

• Anonyymi

Stokkaa ei taida tuo Hobby Hall enää kiinnostaa?

• Anonyymi

HEILLÄ ON SAATANA LIIKAA ASIAKKAITA VIELÄ 2024 KYSYIN ETTÄ MIKSI EI SAA KUVASTOA KOTIIN KÄSKIVÄT OLLA LAITTAMATTA SÄHKÖPOSTIA ASIAKASPALVELUUN TOIVOTTAVASTI NENEE KONKAAN TAI POLTTAVAT YRITYKSEN OIS IHAN OIKEIN !YLIMIELISILLE PASKIAISILLE SAATANA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      307
      26939
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2304
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1640
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1570
    5. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      35
      1431
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1331
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1018
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      94
      893
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      830
    Aihe