Palveleva postimyynti...asiakaspalvelu ei vastaa... puhelimeen ja sähköpostiin. Yritän vain oikaista maksumuistutusta koska olin unohtanut laittaa viitenumeron.
Kuinka paljon tälläisiä ylimääräisi suorituksia postimyynti firmat keräävät?? tälläisellä toimintatavalla.
Hobby hall asiakaspalvelu
10
5078
Vastaukset
- tässä näin
Joku HH: kanssa taistellut oli julkaissut hänelle annetun toimivamman puhelinnumeron. Varsinaisten asiakaspalvelunumeroiden ei ole monella firmalla tarkoituskaan toimia vaan padota reklamaatiot.
Tässä HH:n puhelinnumero:
09-777611 - Nimetön
olen myös ollut vaikeuksissa laskujen kanssa hobbariin sieltä tulee tosi helposti ylimääräisiä maksuja ja että on maksanut jonkun laskun kahteen kertaan ne ei huomioi sitä olen laittanut monta sähköpostia ja faxia ei ole puhelimeenkaan vastattu se tulee todella kalliiksi jos odottaa sinne. tosi huono palvelu. ja multa meni sen takia perintään arvaa ottaako päähän todella heippa.
- Pettynyt ostaja
Hobby Hall on täysin perseestä, mikään ei toimi siellä, ei edes asiakaspalvelu, puhumattakaan kodintekniikasta jonka voi vahingossa ostaa sieltä..Suosittelen kaikille lämpimästi liikkeen boikotoimista, löytyy paljon paljon parempia!!
- pippuri
Olen ollut yhteydessä niin puhelimella kuin sähköpostillakin Hobby Halliin ja molempiin olen saanut vastauksen ja jopa puhelimella ihan ystävällinen henkilö sieltä vastasi vaikka minä melkein kiehuin kymmenen pistettä hänelle.
Kyse oli maksamattomasta laskusta ,,, vaikea maksaa kun ei ollut laskua saanutkaan.
Nyt kaikki ok. - Anonyymi
VAROKAA!! Virolainen postimyyntihuijaus. Ostanut vanhan Hobby Hallin brändin ja huijaa Suomalaisia kuluttajia. VAROKAA!!!
Näyttää erehdyttävästi toimivan Suomesta käsin, mutta näin ei missään nimessä ole. - Anonyymi
Itse tilasin ompelu koneen varmaan kuukausi sitten ja pistin sinne viestiä, että tuote oli viallinen ja haluan rahat takaisin ja tappelen vieläkin rahojen palautuksesta vaikka tuote on heillä jo ollu ainakin 2 viikkoa. :) Suoraan sanottuna täyttä PASKAA! Oli viimeinen kerta kun sieltä tilailen yhtään mitään. Tuotteet huonompia kuin tilaisi suoraan wishiltä ja asiakaspalvelusta puhumattakaan täyttää kuraa.
- Anonyymi
Ostin moottorisahan maaliskuun alussa 2021 . Se saapui viikon sisällä mutta ketju ei ollut sopivan mittainen. Asiakaspalvelusta vastaa huonosti suomea puhua ystävällinen rouva, mutta mitäään ei tapahdu eikä uutta ketjua kuulu, vaikka se sisältyi tuotteen hintaan. Taitaa olla eestiläinen yritys sittenkin vaikka käyttävät suomalaista puhelin liittymää. Tämä oli kyllä viimeinen ostos Hobby Hallista. Odottaa sopii, miten kauan saha kestää. Kannattaa lopettaa verkkokauppaostokset kokonaan, paitsi jos on kyse esim, Starkista, K-Raudasta ym. tunnetuista suomalaisista firmoista, joissa asiakaspalvelu toimii varmasti.
- Anonyymi
Entinen Hobby Hall takaisin!
- Anonyymi
Stokkaa ei taida tuo Hobby Hall enää kiinnostaa?
- Anonyymi
HEILLÄ ON SAATANA LIIKAA ASIAKKAITA VIELÄ 2024 KYSYIN ETTÄ MIKSI EI SAA KUVASTOA KOTIIN KÄSKIVÄT OLLA LAITTAMATTA SÄHKÖPOSTIA ASIAKASPALVELUUN TOIVOTTAVASTI NENEE KONKAAN TAI POLTTAVAT YRITYKSEN OIS IHAN OIKEIN !YLIMIELISILLE PASKIAISILLE SAATANA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690