Hobby hall asiakaspalvelu

kohta entinen asiakas

Palveleva postimyynti...asiakaspalvelu ei vastaa... puhelimeen ja sähköpostiin. Yritän vain oikaista maksumuistutusta koska olin unohtanut laittaa viitenumeron.
Kuinka paljon tälläisiä ylimääräisi suorituksia postimyynti firmat keräävät?? tälläisellä toimintatavalla.

10

4339

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä näin

      Joku HH: kanssa taistellut oli julkaissut hänelle annetun toimivamman puhelinnumeron. Varsinaisten asiakaspalvelunumeroiden ei ole monella firmalla tarkoituskaan toimia vaan padota reklamaatiot.

      Tässä HH:n puhelinnumero:

      09-777611

    • Nimetön

      olen myös ollut vaikeuksissa laskujen kanssa hobbariin sieltä tulee tosi helposti ylimääräisiä maksuja ja että on maksanut jonkun laskun kahteen kertaan ne ei huomioi sitä olen laittanut monta sähköpostia ja faxia ei ole puhelimeenkaan vastattu se tulee todella kalliiksi jos odottaa sinne. tosi huono palvelu. ja multa meni sen takia perintään arvaa ottaako päähän todella heippa.

    • Pettynyt ostaja

      Hobby Hall on täysin perseestä, mikään ei toimi siellä, ei edes asiakaspalvelu, puhumattakaan kodintekniikasta jonka voi vahingossa ostaa sieltä..Suosittelen kaikille lämpimästi liikkeen boikotoimista, löytyy paljon paljon parempia!!

    • pippuri

      Olen ollut yhteydessä niin puhelimella kuin sähköpostillakin Hobby Halliin ja molempiin olen saanut vastauksen ja jopa puhelimella ihan ystävällinen henkilö sieltä vastasi vaikka minä melkein kiehuin kymmenen pistettä hänelle.
      Kyse oli maksamattomasta laskusta ,,, vaikea maksaa kun ei ollut laskua saanutkaan.
      Nyt kaikki ok.

    • Anonyymi

      VAROKAA!! Virolainen postimyyntihuijaus. Ostanut vanhan Hobby Hallin brändin ja huijaa Suomalaisia kuluttajia. VAROKAA!!!
      Näyttää erehdyttävästi toimivan Suomesta käsin, mutta näin ei missään nimessä ole.

    • Anonyymi

      Itse tilasin ompelu koneen varmaan kuukausi sitten ja pistin sinne viestiä, että tuote oli viallinen ja haluan rahat takaisin ja tappelen vieläkin rahojen palautuksesta vaikka tuote on heillä jo ollu ainakin 2 viikkoa. :) Suoraan sanottuna täyttä PASKAA! Oli viimeinen kerta kun sieltä tilailen yhtään mitään. Tuotteet huonompia kuin tilaisi suoraan wishiltä ja asiakaspalvelusta puhumattakaan täyttää kuraa.

    • Anonyymi

      Ostin moottorisahan maaliskuun alussa 2021 . Se saapui viikon sisällä mutta ketju ei ollut sopivan mittainen. Asiakaspalvelusta vastaa huonosti suomea puhua ystävällinen rouva, mutta mitäään ei tapahdu eikä uutta ketjua kuulu, vaikka se sisältyi tuotteen hintaan. Taitaa olla eestiläinen yritys sittenkin vaikka käyttävät suomalaista puhelin liittymää. Tämä oli kyllä viimeinen ostos Hobby Hallista. Odottaa sopii, miten kauan saha kestää. Kannattaa lopettaa verkkokauppaostokset kokonaan, paitsi jos on kyse esim, Starkista, K-Raudasta ym. tunnetuista suomalaisista firmoista, joissa asiakaspalvelu toimii varmasti.

    • Anonyymi

      Entinen Hobby Hall takaisin!

      • Anonyymi

        Stokkaa ei taida tuo Hobby Hall enää kiinnostaa?


    • Anonyymi

      HEILLÄ ON SAATANA LIIKAA ASIAKKAITA VIELÄ 2024 KYSYIN ETTÄ MIKSI EI SAA KUVASTOA KOTIIN KÄSKIVÄT OLLA LAITTAMATTA SÄHKÖPOSTIA ASIAKASPALVELUUN TOIVOTTAVASTI NENEE KONKAAN TAI POLTTAVAT YRITYKSEN OIS IHAN OIKEIN !YLIMIELISILLE PASKIAISILLE SAATANA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe