Kun lueskelee tätä palstaa, niin tulee mieleen, että on vähintäänkin perusteettava YK-johtoiset pommitusjoukot postamaan demokratian ja vapuden vastaiset voimat eli Ahvenanmaa mailman kartalta. Senverran katkeria on suurin osa kirjoittajista, että heidän on täytynyt kärsiä hirvittäviä vääryyksiä ahvenanmaan taholta. Ei säästy vääryyksiltä vaikka olisi kuika LUKENUT...
Rosvojen saari?
10
994
Vastaukset
Mutta oletko huomannut, että nuo vääryyttä kokevat asuvat jossain ihan muualla kuin täällä rauhan saarilla (Fredens öar), kuten me saariamme kutsumme?
- Laskenut
Joo. Sehän (asuinpaikka) juuri huvittaakin:).
- Lukenut
Miten ahvenanmaalaiset poliitikot selvittävät vieraileville ulkomaisille valtuustoille, vähemmistöönsä soveltamansa eriarvoistamisen.
Ovatko ahvenanmaalaiset poliitikot hiljaa, vähemmistönsä syrjinnästä ja heidän eriarvoisesta asemastaan saarellaan. - Savosta oikeesti
Laskenut kirjoitti:
Joo. Sehän (asuinpaikka) juuri huvittaakin:).
Sie oot kumma ja kuseskelet alvariisen housuloihis.
Pie hyvä laskettelija tennoo vaippoja, ettet vua kylmety ja sua ronkiittia palliloihiis
sielläi suarella sammoilesas. - kysynpä vuan
Savosta oikeesti kirjoitti:
Sie oot kumma ja kuseskelet alvariisen housuloihis.
Pie hyvä laskettelija tennoo vaippoja, ettet vua kylmety ja sua ronkiittia palliloihiis
sielläi suarella sammoilesas.>Sie oot kumma ja kuseskelet alvariisen housuloihis.
No nyt sinä paljastit ihtes. Oekee savolaene ee sano millonkaa "sie" ja "sua".
- ihmetteleväinen
>Senverran katkeria on suurin osa kirjoittajista
Suurin osa?
Ei noita "katkeria" ole täällä kuin Lukenut, Niin no ja joku muu. Vähemmistö he ovat, mutta syytävät kukin roskaansa enemmän kuin muut, ei-katkerat, yhteensä.- Laskenut
Joo o. Sanavalintani oli hieman huolimatonta... Ei kirjoittajien, vaan kirjoitusten määrä.
Mutta todellakin ihmetyttää toi vuodatteleva vähemmistö. Kuinka he jaksavatkin ... :)
- "Pakkolaki"
Koska Suomen kansan enemmistö ei tue Ahvenenmaan etuoikeuksia on, pikaisesti, laadittava muutos perustuslakiin joka koskee Ahvenanmaan itsenäisuuttä. Tämän myötä Suomi myy Ahvenanmaan eniten tarjoaville. Tarjouskilpailuun osallistunevat ainakin Japani, Kiina, Yhdysvallat ja Espoon kaupunki (Esbå stad).
- Savosta oikeesti
Mittee sie reutoomaan, ahvenanmualla pätteevät omat
sensuurit ja rantalait.
Kohta hyö panneevat oman muasa kärrääjät pystyy, sit myö tiietää missä rajola pylväät kulkoo. - Espoon etujen tarkkailuauto...
Ahvenanmaata ei saa myydä sillä me seilaamme siellä veneellämme. Se on niin ihanaa. Sen sijaan Suomen tulisi puhdistaa itämeri jotta me Espoolaiset ja toki Ahvenanmaalaisetkin saisivat seilailla puhtailla, kirkkailla vesillä. Rahoitukseen tulee käyttää luonnollisesti valtion varoja eikä missään nimessä yritysten tule osallistua puhdistukseen sillä markkinoita ei tule vaarantaa. Perustuslakiin tuleekin laatia seuraava muutos/lisäys:
"Itämeri tulee pitää aina puhtaana jotta me Espoolaiset (ja Ahvenanmaalaiset) voimme seilata siellä veneinemme".
Och förstås de samma på svenska, här i Esbå bor ganska mycket åckså svenstadande folken.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402