Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko totta?

vesirotta

Ystäväni sanoi, että skorpioni on eläinradan seksuaalisin merkki - pitääkö tämä paikkansa? Kertokaa te, jotka olette tutustuneet skorpionimieheen 'sillai'!

10

2521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma skopu

      No niinhän sitä sanotaan. Ja jotkut skoput leveilevät tolla seksimaineella, mutta itse en kyllä lukeudu heihin. Mulle seksi merkkaa ennen kaikkea kahden rakastuneen ihmisen ihanaa ja tunteikasta leikkiä, jonka kautta voi näyttää kuinka paljon toisesta tykkää ja välittää.

      Toki jos ihana mies sattuu kohdalle, niin kyllä mun tekee usein mieli. Edellisessä suhteessani mä olin selvästi se aktiivisempi osapuoli, mutta minkäs teet, kun en millään voinut pitää näppejäni erossa kaurismiehestäni!

      • Maaliskuun Idus

        Kolme kuukautta olen ollut skorpparimiehen kanssa kimpassa, ja täytyy sanoa että näin vilkasta seksielämää ei kyllä ole koskaan ennen ollut. Mies kertoikin heti suhteen alkuvaiheessa olevansa seksihullu, eikä puhunut paskaa. Ensimmäinen mies elämässäni joka on pyytänyt että herätyskello laitetaan aamulla aikaisemmin soimaan. =:)


      • kylläkylläkyllä
        Maaliskuun Idus kirjoitti:

        Kolme kuukautta olen ollut skorpparimiehen kanssa kimpassa, ja täytyy sanoa että näin vilkasta seksielämää ei kyllä ole koskaan ennen ollut. Mies kertoikin heti suhteen alkuvaiheessa olevansa seksihullu, eikä puhunut paskaa. Ensimmäinen mies elämässäni joka on pyytänyt että herätyskello laitetaan aamulla aikaisemmin soimaan. =:)

        Eipä oo puutetta ollu yli vuoteen ja kovaa mennään.


      • Maaliskuun Idus
        kylläkylläkyllä kirjoitti:

        Eipä oo puutetta ollu yli vuoteen ja kovaa mennään.

        sellainen seikka, että vaikka mies onkin noin aktiivinen se seksi ei ole mitään villiä naintia, vaan ainakin tämän skorpparimiehen seksuaalisuus on äärimmäisen herkkää. En aikaisemmin ole serustellut skorpparin kanssa, mutta luettuani tällä foorumilla sekä nais- että miespuolisten skorppareiden kommentteja seksistä, olen saanut sen käsityksen että suurimalle osalle seksi on voimakkaasti tunneasia, ja minulle se asianlaita sopii vallan mainiosti koska olen itse kalojen merkissä syntynyt, ja siis myös tunneihminen.


      • Cryz(NeitsytN)
        Maaliskuun Idus kirjoitti:

        sellainen seikka, että vaikka mies onkin noin aktiivinen se seksi ei ole mitään villiä naintia, vaan ainakin tämän skorpparimiehen seksuaalisuus on äärimmäisen herkkää. En aikaisemmin ole serustellut skorpparin kanssa, mutta luettuani tällä foorumilla sekä nais- että miespuolisten skorppareiden kommentteja seksistä, olen saanut sen käsityksen että suurimalle osalle seksi on voimakkaasti tunneasia, ja minulle se asianlaita sopii vallan mainiosti koska olen itse kalojen merkissä syntynyt, ja siis myös tunneihminen.

        Ihmettelen Kalojen tekopyhyyttä(joidenkin)...
        Ei meistä näet kukaan teitä erikoisempi ole...
        Et lakkakkaas Kalat sit jo pröystäilemästä:D *reps*


    • :):):)

      joo,kyllä ainakin minun aviomieheni(scorpiooni)on niin ihana.saa minut kokoajan syttymään.eikä tarvitse kun ajatella,niin se on menoa.ollaan oltu yhdessä 7v,eikä tunne ole laantunut.

      • sanotaanko näin

        että seksi on suurin osa elämääni. Kärsin siitä, eikä kyse ole mistään seksiaddiktiosta tai hulluudesta.

        Olen rakastunut erään läheiseeni jota en tule enää koskaan saamaan. Pari kertaa olemme teininä rakastelleet, mutta siitä on jo kymmenen vuotta aikaa jonka jälkeen "menetin" hänet toiselle. Tästä syystä en kykene saamaan kenenkään muun kanssa sellaista nautintoa jota hänen kanssaan saisin. Siksi yritän etsiä sellaista naista joka olisi edes hyvä kakkonen häneen verrattuna. Eikä tässä himossa ole kyse seksikerroista tai jaksamisesta, vaan 110% tunnepuolen asiasta.

        Joko haluaisin hänet itselleni, tai sitten haluaisin tämä piinaavaan ja kiduttavan tunteen kokonaan pois sisältäni koska tämä puute on hirveä kokea.


      • skopunainen
        sanotaanko näin kirjoitti:

        että seksi on suurin osa elämääni. Kärsin siitä, eikä kyse ole mistään seksiaddiktiosta tai hulluudesta.

        Olen rakastunut erään läheiseeni jota en tule enää koskaan saamaan. Pari kertaa olemme teininä rakastelleet, mutta siitä on jo kymmenen vuotta aikaa jonka jälkeen "menetin" hänet toiselle. Tästä syystä en kykene saamaan kenenkään muun kanssa sellaista nautintoa jota hänen kanssaan saisin. Siksi yritän etsiä sellaista naista joka olisi edes hyvä kakkonen häneen verrattuna. Eikä tässä himossa ole kyse seksikerroista tai jaksamisesta, vaan 110% tunnepuolen asiasta.

        Joko haluaisin hänet itselleni, tai sitten haluaisin tämä piinaavaan ja kiduttavan tunteen kokonaan pois sisältäni koska tämä puute on hirveä kokea.

        Olen harrastanut seksiä kahden skorpparimiehen kanssa. Toinen oli isokalunen, aktiivinen, rohkea ja mitä muuta hey? Yhtä toiveleikkiä se oli. Spank me!

        Toinen oli aktiivinen mutta hänellä ei jostain kummasta syystä ottanut eteen kuin harvoin ja pilikin oli pieni, vaikka kertoi seksin olevan hänelle elämääkin tärkempää. Hmph. ?

        Rakkaudesta kummankaan kohdalla ei voitu puhua, tosin ekan kanssa pidettiin juttua yllä toinen kolmas ja neljäskin hetki. ;-)


    • tuntemani

      skorpparinainen on lahna. (säteilee milsan päähän).

      • Cryz(NeitsytN)

        Heeh! *tippuu tuolilta* Vähäsen samoilla urilla ollaan:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe