ihan hirveää!!

neiti...

Minulla on seksisuhde erään miehen kanssa. Hän kyllä osaa hommansa muuten, mutta suutelu on mitä järkyttävimpää! Hän kuolaa koko naamaan ja suutelee niin suu ammollaan että pääni mahtuisi sinne. Seksin jälkeen kyllä saa ihan söpöjä pikku pusuja. Mutta ehkä hän on puuhien aikana niin kiihottunut että meinaa kirjaimellisesti syödä minut :p en ole viitsinyt asiasta mainita, vaikka se hieman häiritseekin...

5

3141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen myös seksisuhteessa

      no on noikin parempia kuin ei mitään :D mut ehkä sun pitää sit rauhotella sitä jotenkin.. mies selvästi pitää sinusta ;)

    • Todella hauska juttu että olet huomannut tuon! :D

      Olen nimittäin huomannut saman asian, että kyllä noin pari miestä muutamasta kenen kanssa olen seksiä harrastanut, tekee tuota samaa. Siis kuolaavat naaman täysin ja suutelu ei suju, niinkuin pitäisi!

      Mahtaakohan syynä olla tosiaan se, että kiihotus on tosiaan "liian" suuri? Eivät kaikki sitä tee, mutta miksi nämä jotkut tekevät?
      Itse rehellisesti en ikinä olisi niin kiihottunut että en pystyisi suutelemaan kunnolla! d:D

      Tosin, kyllä minä niitä jätkiä ymmärrän, jotka sitä tekevät.. Voi sitäpaitsi olla että tämä jopa todistaa, että naiset saattavat nauttia seksistä ihan hitusen vähemmän, kuin miehet.. En tosin tiedä yhtään, kun en mies ikinä ole ollut :D

      Kaunista syksyn jatkoa!

      -AngeLight

      • näkökulmasta..

        siis ite muistan alkuaikonani etten saanut suutani kiinni vaikka yritin.. :D nyt naurattaa mutta sillon ei :P

        mies on luontaisesti sellainen joka kiihottuu näkemästään, ja jos mies sattuu löytämään todella unelmien naisen ja sitten jonain päivänä näkee hänet alastomana voi hän mennä aivan sekaisin =/

        hyviä hetkiä sinnepäin :)


    • KokemustaOn

      Itse olen törmännyt vastaavaan silloin tällöin. Tosin yksi kerta on jäänyt selvimmin mieleen, kun kirjaimellisesti koko naama oli kuolassa lähes silmiä myöten. Ehkäpä moinen kuolaaminen ei haittaisi niin jos todella välittäisit tästä kuolaajasta, mutta ainakin sillä kertaa kyseessä oli täysin tuntematon ja yhden illan sekoilu, ja silloin kyllä mainitsin asiasta, koska jätkä oli muutenkin tosi karmea tapaus (käytökseltään), ja kehtasi vielä väittää vastaan että se olin minä joka ei noita pusutteluhommia osannut.
      Siinä ne meni kyllä viimeisetkin halut sen miekkosen suhteen :D
      mutta onneksi moisia tapauksia ei kuitenkaan mahdu kymmenen joukkoon kuin ehkä korkeintaan 2 (tosin nekin voisi karsia pois) ;)

      Joulun odotuksia! :)

    • kuolaamaan ja

      suutelemaan,purista häntä munista,ja sano meneväsi kakalle.Kun palaat,on hän varmaan vähän rauhoittunut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe