Näin taannoin polttareissa tarjoiltavan vihreää taikajuomaa, josta nousi savua. Nyt asia olisi ajankohtainen minullekin, ja hamuilisin moista reseptiä, joten jos jollain on jotain ideaa, miten juoman saa savuamaan/kuplimaan/höyryämään pidemmäksi aikaa, otan kiitollisena vinkit vastaan!
vihreää taikajuomaa!
4
690
Vastaukset
- Jiit
Sen "höyryn" aiheuttaa boolin joukossa oleva kuivajää eli hiilihappojää. Sitä saa ainakin Agalta, firman nettisivuilla on luettelo jälleenmyyjistä paikkakunnittain. http://www.aga.com/fi
ÄLÄ pistä jäätä suuhusi sellaisenaan! Se on pirun paljon kylmempää,(-79 C), kuin tavallinen jää ja saattaa aiheuttaa palovamman kaltaisia haavaumia kieleen. Lue sivuilta löytyvät turvaohjeet!!!- kaaso
Kiitos sinulle vastauksesta! Tästä oli paaaljon apua!
- Jiit
kaaso kirjoitti:
Kiitos sinulle vastauksesta! Tästä oli paaaljon apua!
Hauskoja häitä :)
- ano33
Kuivajäätä valmistaa myös Woikoski ja sitä saa tosiaan pienemmissäkin erissä.
http://www.woikoski.fi/hiilidioksidijaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621