elikkä aattelin ostaa 350 litrasen akvaarion, mutta en oikeen oo varma kannattaako kun se on käytetty ja ei ole kehyksiä.Onko kokemusta kestääkö tämä "ei kehystetty" akvaario tarpeeksi???Ja jos haluaa kehykset(metallia) niin paljonko ois hinta (noin)???Akvaario on vuotamaton (siis ehjä), mutta iästä ei ole hajua...
akvaarion kehystäminen...
3
440
Vastaukset
- lotta
ovat akvaarioissa nykyään lähinnä koriste, ne eivät siis pidä allasta koossa. Ainoa on että ne ehkä suojaavat kolhuilta akvaarion kulmia, mutta ei muuta. Minusta ainakin kehyksetöntä akvaariota on kivempi katsella:)
- Mutu
Olen kehysten tarpeellisuudesta muuten samaa mieltä kuin Lotta, paitsi että minä pidän kehystettyä akvaariota ehdottomasti paremman näköisenä kuin kehystämätöntä. Edellyttäen, että kehykset ovat hyvän näköiset.
Makuasia siis, mutta pääsinpäs sanomaan vanhan konservatiivisen kalkkiksen mielipiteen - kehykset vai ei...
Mutu kirjoitti:
Olen kehysten tarpeellisuudesta muuten samaa mieltä kuin Lotta, paitsi että minä pidän kehystettyä akvaariota ehdottomasti paremman näköisenä kuin kehystämätöntä. Edellyttäen, että kehykset ovat hyvän näköiset.
Makuasia siis, mutta pääsinpäs sanomaan vanhan konservatiivisen kalkkiksen mielipiteenkiitokset vastauksista!!!Tarjousta ko. akvaariosta on vaikeeta ohittaa oli meinaan tosi hyvä!!!!Tosin itellani on kehystetty ja kaunis kullanvärinen :) mutta haluu isomman ....(niinhän me muijat aina ...heh heh!!!(vitsi) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639