elikkä aattelin ostaa 350 litrasen akvaarion, mutta en oikeen oo varma kannattaako kun se on käytetty ja ei ole kehyksiä.Onko kokemusta kestääkö tämä "ei kehystetty" akvaario tarpeeksi???Ja jos haluaa kehykset(metallia) niin paljonko ois hinta (noin)???Akvaario on vuotamaton (siis ehjä), mutta iästä ei ole hajua...
akvaarion kehystäminen...
3
383
Vastaukset
- lotta
ovat akvaarioissa nykyään lähinnä koriste, ne eivät siis pidä allasta koossa. Ainoa on että ne ehkä suojaavat kolhuilta akvaarion kulmia, mutta ei muuta. Minusta ainakin kehyksetöntä akvaariota on kivempi katsella:)
- Mutu
Olen kehysten tarpeellisuudesta muuten samaa mieltä kuin Lotta, paitsi että minä pidän kehystettyä akvaariota ehdottomasti paremman näköisenä kuin kehystämätöntä. Edellyttäen, että kehykset ovat hyvän näköiset.
Makuasia siis, mutta pääsinpäs sanomaan vanhan konservatiivisen kalkkiksen mielipiteen - kehykset vai ei...
Mutu kirjoitti:
Olen kehysten tarpeellisuudesta muuten samaa mieltä kuin Lotta, paitsi että minä pidän kehystettyä akvaariota ehdottomasti paremman näköisenä kuin kehystämätöntä. Edellyttäen, että kehykset ovat hyvän näköiset.
Makuasia siis, mutta pääsinpäs sanomaan vanhan konservatiivisen kalkkiksen mielipiteenkiitokset vastauksista!!!Tarjousta ko. akvaariosta on vaikeeta ohittaa oli meinaan tosi hyvä!!!!Tosin itellani on kehystetty ja kaunis kullanvärinen :) mutta haluu isomman ....(niinhän me muijat aina ...heh heh!!!(vitsi) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 535951
- 515414
- 543782
- 143725
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1093633- 313156
- 592904
- 592786
- 582466
- 471910