Concerta

kaverin kaveri

Miten Concerta vaikuttaa ihmiseen jolla ei ole adhd:ta? Kolahteleeko mihinkään suuntaan, piristääkö tms?

53

38638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muci76

      Mitä ees kyselet tuollaisia! Asiatonta.

    • tietopaketti

      Yöunet sillä menettää, koska kysessä on stimulantti. Muu viihdekäyttö (yleensä illuusio helpommasta pillun saannista) kannattaa unohtaa.

    • lääkäreiden ja lääketeollis...

      mainosväen toitottamaa suosittua myyttiä, piristeet vaikuttavat tasan samoin, oli adhd tai ei. Pieni annos piristää, nostaa keskittymis- ja tarkkaavaisuustasoa, suurempi annos vie nälän ja unentarpeen ja juttua piisaa.

      Lasku huviannoksesta on sitten demoversio vaikeasta masennuksesta.

      • Adhdboy666

        Jos nyt tarkoja ollaan niin metylifenidaatti kiihdyttää sitä aluetta aivoissa jossa esim adhd ihmisellä ei ole niin paljon toimintaa joka tarkoittaa että se parantaa keskittymiskykyä ja ihminen jolla ei ole adhd:ta jos ottaa näitä niin se aivojen osa kiihtyy entistä enemmän joka tekee sen että keskittyminen vaikeutuu ja paikallaan on vaikea olla itsellä on vakava adhd otin noin 500mg metyliä ja tarkkaavaisuus parani kun taas kaverini jolla ei ole adhd otti noin 150mg ja oli ns vauhti päällä ja ylipäätään amfetamiini valmisteet adhd ihmisellä helpottaa tarkkaavaisuutta yms


      • Anonyymi
        Adhdboy666 kirjoitti:

        Jos nyt tarkoja ollaan niin metylifenidaatti kiihdyttää sitä aluetta aivoissa jossa esim adhd ihmisellä ei ole niin paljon toimintaa joka tarkoittaa että se parantaa keskittymiskykyä ja ihminen jolla ei ole adhd:ta jos ottaa näitä niin se aivojen osa kiihtyy entistä enemmän joka tekee sen että keskittyminen vaikeutuu ja paikallaan on vaikea olla itsellä on vakava adhd otin noin 500mg metyliä ja tarkkaavaisuus parani kun taas kaverini jolla ei ole adhd otti noin 150mg ja oli ns vauhti päällä ja ylipäätään amfetamiini valmisteet adhd ihmisellä helpottaa tarkkaavaisuutta yms

        Millä oot vetäny 500mg metyyliä kun concertassaki o isoimmas annokses 54mg??? Oot vaa vetäny noin 9 pillerii kerral nassuu??? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä oot vetäny 500mg metyyliä kun concertassaki o isoimmas annokses 54mg??? Oot vaa vetäny noin 9 pillerii kerral nassuu??? :D

        Xdd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä oot vetäny 500mg metyyliä kun concertassaki o isoimmas annokses 54mg??? Oot vaa vetäny noin 9 pillerii kerral nassuu??? :D

        Itsekkin olen vetänyt monta pilleriä kerrallaan saisin ottaa vain 27 mg kerrallaan ja otin 207 mg eli aika monta pilleriä ja kyllä tuntu samalta kuin amfetamiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä oot vetäny 500mg metyyliä kun concertassaki o isoimmas annokses 54mg??? Oot vaa vetäny noin 9 pillerii kerral nassuu??? :D

        Olen 14v 53kg 169cm tyttö oon vetäny 150mg kerrallaan tyhjään vatsaan eikä mitää mitä seuraavaks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 14v 53kg 169cm tyttö oon vetäny 150mg kerrallaan tyhjään vatsaan eikä mitää mitä seuraavaks?

        HÖPÖ HÖPÖ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 14v 53kg 169cm tyttö oon vetäny 150mg kerrallaan tyhjään vatsaan eikä mitää mitä seuraavaks?

        ne pitää pureskella tai muuten ei kolahda


    • Ritalin.

      Moi,
      COncerta on extended release tabletti metyylifenidiaattia. Sillä ei ole juurikaan viihdekäyttöarvoa. Se millä on viihdekäyttöarvoa on Ritalin, joka on metyylifenidiaattia, joka ei ole extend release tabletti. Jotkut murskaavat näitä ja vetävät Ritalin jauhoa nokkaan. Se vaikuttaa hieman kokaiinin tapaisesti, mutta laskut on tosi pahat. Väsymystä ja masennusta tosi pahasti. Eli tuskin kannattaa vaivautua. Itse en ole kokeillut, mutta lukenut näitä juttuja netistä.

      • lisää tästä

        Puhut asiaa. Itse ohjeistan että pysytään nyt vaan siinä katupirissä. Meinaan kun jotkut sankarit kyllä tekevät vain vahinkoa niille jotka oikeasti saattaisivat metyylifenidiaattia tarvita (narkolepsia, ADHD). Mielestäni niitä oikeasti tarvitsevien lääkkeiden saantia ei pitäisi yhtään enää vaikeuttaa.


      • Anonyymi

        Miten saan sen murskattua ne on saatanan kovia


    • aki6

      onko concertalla ja trisyklisellä anafranil lääkkeellä vaarallisia yhteisvaikutuksia ? t.concertaa viihdekäyttöön

      • Uskossa vuodesta -02

        Ei, mutta paras kombo on Raamattu ja J_mala!


    • Jouni92

      Itellä on ADHD ja siihen 54mg concerta ja käytän vielä viihdekäyttöön lisäkski. Hyvin jaksaa koko yön juhlia ja juttua riittää. PARAS viihdekäyttö pilleri mitä on kannattaa kokeilla.

      • Anonyymi

        Saatanaku ei saa nukutuks eikä mitää aikaseks


    • Ei huvikäyttöön EI!

      Käytetään narkolepsialääkkeenä myös. 71 mg ja hereillä pysyy, annosmäärä kasvi vuosien mittaan. Aiheuttaa psykoosin. Tulos lopulta, että olet hereillä putkeen pari vuorokautta, nukut vuorokauden. Oikea lääke ko. tautiin vaatii maksimiannostuksen ja tuloksena silmien tarkennuskyvyn menetys. Ei ole siitäkään paljon iloa, eikä syödä voi päivällä silloinkaan, jos meinaa olla hereillä.
      Kysymys onko rokotus pahentanut tilannetta, eli influenssarokotus on ollut tautia pahentava tekijä. Koko ikäni muistan tautia sairastaneeni ja viimeiset kolme vuotta on ollut yhtä helvettiä ja lääkekokeilua peräjälkeen. Nyt sitten on jo tultu tien päähän, eikä oikein tiedä, mitä tekis

    • hyymynaama

      Tällä hetkellä kyllä potkii oikein mukavasti 4kpl 54 conccuu. eroteltunu 3 ja 1 kokonaisena :DD .. enkä ole ennen concertoita ottanut, piri kylläkin. :)) just poltin savut ja ai että teki hyvää . :) muuten noiden kanssa pystyy juomaan muuten ihan helvetin paljon olutta :D :D hyvää aamun-päivän taikka illan jatkoa

    • OmaLääkintä

      Paljon paskoja vastauksia.
      Mikäli ei ole todettu ADHD:ta ja 54 konsun erottelee ja nappaa vaan kuoren ja vaalean puolen niin natsaa samoin kuin piri.
      Niille joilla on ADHD ja syö lääkkeen kokonaisena vaikutus on hyvin erilainen.

    • siivouslääke

      Sain kerran tutun tutulta Concertan kun valittelin masentuneisuuttani ja kämppäni sekaista kuntoa. Otin lääkkeen neuvon mukaan samaan aikaan aamukahvin kanssa ja noin puoli tuntia oton jälkeen alkoi tulemaan olo että "pitäiskö tehdä jotain". Siivosin asuntoni muutamassa tunnissa ja tosiaan ennen Concertaa en ollut saanut kämppääni siivottua moneen kuukauteen... Erinomainen lääke myös vaikeaan masennukseen. Suosittelen.

      • ngdoignda

        Sä et nyt ihan ymmärrä amfetamiinien vaikutusta ihmisen mieleen,varsinkin pidemmän päälle. Sillontällön otettuna tuskin mitään kovin vakavaa,mutta noihin koukahtaa aika nopeesti ja siinä on sitte vittumainen tilanne. Ei taida enään auttaa edes masennuksiin. Jopa tuoteselostuksessa mainitaan laskujen aiheuttamasta masennuksesta ja jopa itsemurha ajatuksista,usko pois,noita laskuja ei herkille suositella.


      • ekiiikkk
        ngdoignda kirjoitti:

        Sä et nyt ihan ymmärrä amfetamiinien vaikutusta ihmisen mieleen,varsinkin pidemmän päälle. Sillontällön otettuna tuskin mitään kovin vakavaa,mutta noihin koukahtaa aika nopeesti ja siinä on sitte vittumainen tilanne. Ei taida enään auttaa edes masennuksiin. Jopa tuoteselostuksessa mainitaan laskujen aiheuttamasta masennuksesta ja jopa itsemurha ajatuksista,usko pois,noita laskuja ei herkille suositella.

        Conserta ei ole amfetamiinia vaan metyylifenidaattia.Dexedrine, Elvanse ja Attentin ovat amfetamiineja.


    • Vierailija6755

      ei tarvi muutakun sen yhden 24mg tabletin sitä concertaa niin piristää ja pystyy keskittymään paremmin mutta menee vaan sitte yöunet ja ruokahalu itselläni on adhd

    • Superesso

      Mp siit et vedin viis ja sain vitun pahan psykoosin istuin sängyllä ja tuijotin seinää 5 tuntia ja kaveri oli vielä vieres enkä ees reagoinu mitenkää vaikka se veti nyrkillä poskee

    • Superesso

      Irellä ei oo ja otin kolme ja puol 54mg conui ja sain vitun pahan psykoosin 2-3 h paikalla tuijotin mun puhelinta enkä tehny mitään en tienny et mun kaveri eti turpaan ku vast sit ku gää loppu ja tällä hetkel mun jalat ei kanna

    • Anonyymi

      Otin itse 3 54mg conua ensimmäisen 30min sisällä tuli helvetinmoinen euforia joka vaan jatkoi nousemistaan. Parin tunnin jälkeen tuli samanlainen fiilis kuin piristä. Oli pakko siivota koko kämppä ja liikkua yms. Helvetin hyvä viihdekäyttöön suosittelen mutta hyvin koukuttavaa

    • Anonyymi

      kyllä mahtava viihdenäyttöön vaikka vanha ketju 3 54mg conuu nokkaa ja johan jaksaa koko yön valvoo vähän koksumaiset olotilat, vierotusoireet osalla voi olla pahat ja hitaat ja ikävät laskut kyllä mut sitku tuntuu et alkaa laskee nii lisää tai nukkumaa, toleranssi kasvaa tosi nopeesti ensin riittää puolikas sit yks sit tarvii jo kaks...kolme... mut kyllä mahtava lääke viihdekäyttöön ja mahtava lääkeaine myös adhd:seen . ikävää kyllä tuo varpaiden ja sormien kylmentyminen ja sehän johtuu siitä kun elimistö keskittyy sisäelinten ja tärkeiden elinten lämpöön niin pintaveren kierto heikkenee tähän vinkkinä on, jos vaikka istut sohvalla tuolilla tms pidä kädät sydämmen alapuolella se tasottaa pintaverenkiertoo, tai sitten kastelet pyyhkeen kuumalla vedellä ja lämmität sillä, lämmin suihku tai sitten jalat ja kädet lavuaariin tai vatiin tms

      • Anonyymi

        Juu itel ollu respal 17 vuotiaast asti ja nää on sit vitun koukuttavia nyttenki rätkin näitä hihaan jatkuvalla syötöllä mut olot on jees 750mg Pregabaliinia metyylifenidaattia ja perus metadon 70mg ja johan potkii


    • Anonyymi

      Vedin 12 kpl
      54

      Iv mahtaako To näkyy

    • Itselläni ei ADHD:ta ole ainakaan todettu. Nyt vuorokauden sisään syönyt yhteensä 15 54mg conua kokonaisena. Ja voin sanoa että oloja riittää vaikka muille jakaa. Ajatuksissani söin myös yhden tramalin äsken, mahtaakohan olla minkälaisia yhteisvaikutuksia?
      Tunti sitten myös iltasavut kävin polttamassa ja kyllä qq toimii kanssa ihan uudella tavalla.

      • Anonyymi

        Itselle riittää 2-6 consertaa yhdistettynä alkon käyttöön. Ei tule paljon alkoa otettua mut melko vauhdikas olo useamman tunnin ja juttua riittää liikaakin. Parissa annoksessa nuo concertat ottaa. Ja yö unethan ne menee. Laskut tulee sitten henkilöstä riippuen melko voimakkainakin. Hyvä olla bentsot tms. valmiina. Ite hoidan laskut oxyconteilla ja varmasti helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle riittää 2-6 consertaa yhdistettynä alkon käyttöön. Ei tule paljon alkoa otettua mut melko vauhdikas olo useamman tunnin ja juttua riittää liikaakin. Parissa annoksessa nuo concertat ottaa. Ja yö unethan ne menee. Laskut tulee sitten henkilöstä riippuen melko voimakkainakin. Hyvä olla bentsot tms. valmiina. Ite hoidan laskut oxyconteilla ja varmasti helpottaa.

        Tabletit siis 54mg vahvuisia.


    • Anonyymi

      Mulla pamahti psykoosi. En suosittele. Tosin siinä oli muutakin stressaavaa tapahtumaa samalla. Ei mitään seurantaa Concertan-hoidon aloituksen yhteydessä ja lääkäriä ei saanut kiinni, vaikka soitin monta kertaa. En kyllä voi missään nimessä suositella ko. lääkettä. Ja oma annos oli pieni, mutta söin siis myös muita psykoosiriskiä nostavia lääkkeitä isolla annoksella samaan aikaan.

    • Anonyymi

      metyylifenidaattihan on noradrenaliinin ja dopamiinin takaisin oton estäjä

    • Anonyymi

      mulla on adhd mutta lääke vaihdettu viihdekäyttö epäilyksen takia nykyään ostan kavereilta jotai mylaneita jne.
      niistä mulle tulee ainaki rauhalline olo tykkään!

    • Anonyymi

      siitä johtuvat laskut on pahimmat niissä oloissa ei nukuta

    • Anonyymi

      No mul on adhd ja mul on just concerta 54mg metalynfetariini joku paska en muista ja otin niitä varmaa 5 viinan kaa ja nyt on vitun kuiva suu onko normaalia ja taisin ottaa gabrion 300mg ehkäpä onko tää iha perus tapaus vai pitäskö huolestua en juonu välissä 3-4h vettä sen jälkee ku otin tai mitään siin välil menny jo 5h siitä ja vieläki kuiva suu vaikka oon juonu paljon vettä

    • Anonyymi

      Mul ADHD auttaa monessa mut monessa ilkee eli laskut ku loppuu vaikutus ekana paskoista puolista toinen on sellanen et sexihalut nousee nii paljo et lojaalisuus jos kumppani on on Vaakalaudalla jos sattuu olee ihminen ketä haluis panna sunkaa ja tiedät et kuka haluis sua mut ei nii kiimasena ku se ketä syöö concertaa ja nauttii naisen kehosta sillee mikä on jo sairaan liikaa jos ottaa huomioon et voi tapahtuu vääryys sellasen överin vaikeen asiankaa mikä todistaa et liha paska asia ihmisestä kipuineen himoineen

    • Anonyymi

      Kun ptin 4kpl 54mg concertoja mulle tuli vaan niiku pirtee olo mut sit näytin oha vitu väsyneeltä ja oli chilli

    • Anonyymi

      2x36 concertaa eroteltuna ja murskattuna valkonen osa, piristi vähän ja rentoutti kyllä myös. Sain lääkkeen tänään. Onkohan ADHD?

    • Sain frendilt eile sen vikat 27mg conut, ku se ei enää syöny niit. Äijä anto mulle 11kpl, noh eile illal 22.30 humautin naamarii ne kaikki ja ajattelin et valvon koko yön. No sit aika menee ja menee eikä oikee mitää tapahu vähä kädet hikoaa, sydän löi skidist nopeempaa, mut jokane lyönti tuntu koko kehos. Sit tuli iha hyvä olo kello oli joku 2yöl pelailin plekul mut jumalauta ku kello tuli 3 yöl ja aloin näkee sivusilmäl pienii visuaalei sit siit 30min eteepäi. Bro en oo vittu ees 350ug tripannu nii paljoo ja mite intensiivine se oli, tuntu henkiselt ololt ku ois candyflipannu ja ootte sle nähny niit DMT waiting room simulaatioit. Ihan samalaine tää mun huone oli ilma niit isompii naamoi yms, sitku tuijotin seinää hetke aikaa ne meni kokonaa harmaaks ja niis alko liikkuu sellasii oranssisia kuvioit ympäri huonet. Sitku tuijotin taas vaa seinää ni trippasin et olin jossai vitu isojen pyörivien poranterien seas ja sitku visuaalit hävis ni tuli vitusti hallusinaatioit. No sit aamulla visuaalit alko häviimää joskus 15vaille 8 sit katoin luuria ja sivusilmäl katoin et mikä limevihree sammaleen näköne klöntti on mun peitol sit katoin et se liikkuu ajattelin et ei vittu taasko näitä halluja sit siitä muuttu hetkeks vaa peitoo ruttu mietin vaa et huh meitsi vaa trippaa vielki mut nauru loppu ku peitto oli iha suorassa ja kaike lisäks se klöntti oli täs peiton päällä sit katoin ku se liikkuu siin sit piti oikee antaa yks avari itellee ja hangata silmiä sit älysin et se oli mun vitun PUMAN nilkkasukka😂 ja joo siis oli paljon muitakin halluja pystyin mieles päättää mite jotku tavarat liikku, jotai eläviä kasveja mitkä tuli mua kohti, läpinäkyviä hämähäkkejä ja tunsin ne hämähäkit. Sit 17 aikaa alko vast laskut loppumaa ja kävin kuseella sit katoin peilii ni tuntu et oisin ottanu happoo iha pari h aiemmi. Tää oli tällänen vähä yllättävä kokemus meinaa tiedossa oli vaa väsymyksen häviäminen hyvänolon tunne yms. Jännä kokemus mut ei todellakaan enää ikinä tollasta määrää, enkä suosittele sitä kellekkään! Ei ole terveyden kannalta hyväksi millään tavalla sydän hakkas 16h putkeen ja loppu vaiheessa keho tuntui sille kun olisi käynyt rakentamassa pyramidin

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe