LeijonaN

Leijonasi.

ELI KYSYMYS KUULUU SOVIMMEKO/SOPIVATKO YHTEEN? Mielestäni suhteemme menee hyvin, eikä riitoja juuri synny. Olemme nyt toista kuukautta seurustelleet ja päässeet jo aika pitkälle. Pettämistä ei ole esiintynyt ja kaikki on reilassa. tulemme hyvin juttuun ja meillä on muutama yhteinenkin kaveri. Olemme joka päivä yhdessä ja jopa muutaman päivän ero on yhtä tuskaa, niinkuin saattaa olla monissa suhteissa.
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille.

3

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainvain

      Ei sovi yhteen mitenkään! Kaksonen tappaa sut omalla itsekkyydellään, kun et saa olla edes sinä.Saati osata jotain.
      Ero kaksosesta 23v jälkeen ja siitä ajasta petti koko ajan.
      Ei kannata!

      • nenuu

        Kuulkaas nyt.....

        Itse olen kaksosmies ja EN KOSKAAN, KOSKAAN ole pettänyt vaimoani.

        Ei näitten juttujen perusteella voi kukaan vetää mitään varmoja totuuksia kenestäkään.

        Jokainen ihminen on yksilö, kasvakaa aikuisiksi!

        Olen nyt 46v ja yhdessä oltu n. 30v. ???????


    • diide

      Meillä horoskoopit toistepäin, eli minä olen kaksosnainen ja mieheni on leijona.
      Ennen suhdettamme elämäni oli suht vilkas ja miehiä tuli ja meni. sitten löysin tän mun leijonamiehen ja se sai pysahtymään ja nyt on jalat tiukasti maassa ja pää leijonan kainalossa. Puolitoista vuotta ollaan nyt seurusteltu eikä loppua näy. En tiedä voiko täydellisempää suhdetta ollakkaan. Mekin oltiin alusta asti joka päivä yhdessä ja ollaan edelleen. Kyllästymistä ei ole tullut eikä pettämistä. Voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä eikä salaisuuksia ole. Molempien luonteet tasoittaa toisiaan =) Uskoisin että nää horoskoopit toimii myös toisinpäin eli onnea !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe