LeijonaN

Leijonasi.

ELI KYSYMYS KUULUU SOVIMMEKO/SOPIVATKO YHTEEN? Mielestäni suhteemme menee hyvin, eikä riitoja juuri synny. Olemme nyt toista kuukautta seurustelleet ja päässeet jo aika pitkälle. Pettämistä ei ole esiintynyt ja kaikki on reilassa. tulemme hyvin juttuun ja meillä on muutama yhteinenkin kaveri. Olemme joka päivä yhdessä ja jopa muutaman päivän ero on yhtä tuskaa, niinkuin saattaa olla monissa suhteissa.
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille.

3

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainvain

Ei sovi yhteen mitenkään! Kaksonen tappaa sut omalla itsekkyydellään, kun et saa olla edes sinä.Saati osata jotain.
      Ero kaksosesta 23v jälkeen ja siitä ajasta petti koko ajan.
      Ei kannata!

• nenuu

Kuulkaas nyt.....

Itse olen kaksosmies ja EN KOSKAAN, KOSKAAN ole pettänyt vaimoani.

Ei näitten juttujen perusteella voi kukaan vetää mitään varmoja totuuksia kenestäkään.

Jokainen ihminen on yksilö, kasvakaa aikuisiksi!

Olen nyt 46v ja yhdessä oltu n. 30v. ???????

• diide

Meillä horoskoopit toistepäin, eli minä olen kaksosnainen ja mieheni on leijona.
      Ennen suhdettamme elämäni oli suht vilkas ja miehiä tuli ja meni. sitten löysin tän mun leijonamiehen ja se sai pysahtymään ja nyt on jalat tiukasti maassa ja pää leijonan kainalossa. Puolitoista vuotta ollaan nyt seurusteltu eikä loppua näy. En tiedä voiko täydellisempää suhdetta ollakkaan. Mekin oltiin alusta asti joka päivä yhdessä ja ollaan edelleen. Kyllästymistä ei ole tullut eikä pettämistä. Voidaan puhua kaikista asioista maan ja taivaan välillä eikä salaisuuksia ole. Molempien luonteet tasoittaa toisiaan =) Uskoisin että nää horoskoopit toimii myös toisinpäin eli onnea !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1514
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1477
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe