hei,
minulla on mennyt 1,5vuotta sitten luottotiedot mutta nyt rahaa on ja olen valmis maksamaan vuokravakuutta 3kk sijasta vaikka 5kk.
mahtaako tämä riittää?saanko asunnon vaikka vuokralukaalista jos maksan 2kk ylimääräistä vakuutta?entä muualta?
vuokrakämppä luottotiedottomalle
6
4694
Vastaukset
- vuokranantaja51
Mikäli olet velkasi maksanut ja siitä on näyttää pitävä todiste niin mikä ettei. Vuokrasopimus tehdään ehdoilla: ei eläimiä, ei sisällä tupakointia, ei naintiääniä.
- sanot vaan
rehellisesti, miten asia on, koska ne saa sen selville kuitenkin. Silloin annat itsestäsi luotettavamman kuvan.
Mun mielestä se oli 3kk takuut.- ...............
ainoa asiallinen vuokranvälitys firma porissa, hyvät kämpät, hyvä palvelu, luottotiedoista yms voi aina sopia, monella luottotiedot menneet ilman omaa syytä ja muista kuin vuokrarästeistä ja se pitäisi ottaa huomioon, mutta moni ei ota.
Itse selitin rehellisesti miksi on luottotiedot menneet ja sain sieltä hyvä asunnon,eikä ole aikomustakaan rikkoa sopimuksia jotta jatkossakin saan sitä kautta kämpän jos on tarvis. - juu......
............... kirjoitti:
ainoa asiallinen vuokranvälitys firma porissa, hyvät kämpät, hyvä palvelu, luottotiedoista yms voi aina sopia, monella luottotiedot menneet ilman omaa syytä ja muista kuin vuokrarästeistä ja se pitäisi ottaa huomioon, mutta moni ei ota.
Itse selitin rehellisesti miksi on luottotiedot menneet ja sain sieltä hyvä asunnon,eikä ole aikomustakaan rikkoa sopimuksia jotta jatkossakin saan sitä kautta kämpän jos on tarvis.Mulla on aina ollu luottotiedot viturallaan mutta aina olen kämpän saanut lukaalista. Takuus on yleensä 2kk vuokra tai henkilötakaus joka vastaa 3kk. ei kauhean moni vuokranantaja tarkista tietoja.
- Ei oo firman asia
Se riippuu ihan vuokranantajasta eikä siitä firmasta!Katso ensiksi satakunnankansasta huoneistoja joita vuokraa suoraan omistajat,ne eivät väkisin edes katso onko luottotietosi kunnossa.Lauantain lehdessä niitä yleensä on aika paljon!
- vaan se
ongelma, että koskaan ei voi tietää mitä hulluja vuokranantajat ovat ja meneekö kämppä alta jos vuokraaja haluaakin myydä asunnon tai muuttaa siihen itse.
Itse on sen verran huonoja kokemuksia todella oudoista vuokraisännistä ja emännistä,että vuokraan nykyään vain firman kautta. Se on turvallisempaa, sopimukset hoidetaan kunnolla ja asunnon voi huoletta vuokrata pitkään asumiseen.
Ja sama firma hoitaa ja etsii kätevästi uuden kämpän jos tulee tarve muuttaa isompaan tai pienempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412034- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461260Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50972- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637