L&M SAVUKE

keuhkoahtuma

Hei arvon kuluttajat!

Ostin tuossa taannoin L&M sinisen tupakka askin ja yllätyksekseni sen sisältämät savukkeet ovat filtterista melki puoleen väliin asti tyhjiä.. nyt olen tässä etsinyt paikkaa minne voisin ne lähettää tai minne voisin valittaa mut en löydä mitn..

jos joku voisi auttaa niin olisikin aikas kivaa..

15

12954

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virheellinen/viallinen

tuote palautetaan ensisijaisesti sinne mistä olet sen ostanut.....

• mutkumutku

kyllähän se näinkin on, mutta luulisi tupakkaketjulla olevan myös kuluttajapalvelu, siis joku jonne vialliset tuotteet lähetetään..

itse mielummin olen yhteydessä viallisesta tuotteesta itse yhtiöön kuin kauppaan, siis välittäjään..

• Linkki...

• hengenahdistuksiaaamuisin

• simppa78

Itselläni on saman tyyppinen ongelma. Saitkos minkäänlaista vastausta? Oli pakko kysyä :)

• Pakkolakko

Minulla myös oli pari ihan tyhjää ja muutama joista varisi presut kun otin askista

• LeNNu320

Kahdessa viimeisessä L&M-askissa mitä olen ostanut, on ollut tasan puolessa eli kymmenessä tupakassa oli parin millin päässä filtteristä heikko kohta, josta savuke katkeaa vaikka kuinka hellästi sitä polttaisi.. Yksi aski olisi vielä mennyt, mutta toisen jälkeen jo lienee syytä valitukseen.

• dhgjhg

Itsellä oli ihan sama ongelma joskus vuosi sitten kun poltin vielä askitupakkaa, lämän punaisesta maksista tais katketa kahta lukuunottamatta kaikki, suurin osa jo kun veti pois askista. Nykyään poltan sätkää, ei oo mitään valmistusvirheitä ;)

• Kokeillaanpas näin

Käärisit ne rahasi saman tien rulalle ja polttaisit sellaisenaan. Et häviäisi yhtään, eikä tarvitisis valittaa. Onko turhempaa asiaa, kuin valittaa tupakoista?

• norttihuuleen

Kaikista ostetuista asioista voi valittaa myös röökistä eikä se ole turhaa. Vittu älä tule pätemään tänne tupakoinnista vaan perusta vittu vaikka oma topicci sille.

• 25v polttanut
        norttihuuleen kirjoitti:

Kaikista ostetuista asioista voi valittaa myös röökistä eikä se ole turhaa. Vittu älä tule pätemään tänne tupakoinnista vaan perusta vittu vaikka oma topicci sille.

Lopeta polttaminen, ni ei tarvi stressata:)

• ja minä en polta.

Onko turhempaa asiaa, kuin valittaa muitten ihmisten omista asioista ja päätöksistä?

• life long smoking

Kyllä täytyy myöntää että tuppakkateollisuus kusetta käyttäjiä jatkuvast. Olen ostanut isoja askeja L&M merkkisiä sinisiä ja huomasin yllättäen että olivat vähentäneet yhden röökin 28kpl askista samalla kun nostivat 27kpl:n hintaa. En tiedä onko sylttytehdas valmistaja vai valtio

• hateli

Noi askit oli alkuun 30 nyt 27 elikä 10 prossaa pienempiä mä ainakin vaihdan merkkiä ,kokeillaan jos saatais yrityksen tulos samanverran alas. ;)

• PaaP

Samat sanat. Olisi valittamisen aihetta mutta kun ei löydy osoitetta minne valittais..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3488
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      72
      3241
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      50
      2776
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      54
      2598
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      89
      2417
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      31
      1357
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1227
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1198
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      339
      1073
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      966
    Aihe