L&M SAVUKE

keuhkoahtuma

Hei arvon kuluttajat!

Ostin tuossa taannoin L&M sinisen tupakka askin ja yllätyksekseni sen sisältämät savukkeet ovat filtterista melki puoleen väliin asti tyhjiä.. nyt olen tässä etsinyt paikkaa minne voisin ne lähettää tai minne voisin valittaa mut en löydä mitn..

jos joku voisi auttaa niin olisikin aikas kivaa..

15

12260

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virheellinen/viallinen

      tuote palautetaan ensisijaisesti sinne mistä olet sen ostanut.....

      • mutkumutku

        kyllähän se näinkin on, mutta luulisi tupakkaketjulla olevan myös kuluttajapalvelu, siis joku jonne vialliset tuotteet lähetetään..

        itse mielummin olen yhteydessä viallisesta tuotteesta itse yhtiöön kuin kauppaan, siis välittäjään..


      • Linkki...

      • hengenahdistuksiaaamuisin

    • simppa78

      Itselläni on saman tyyppinen ongelma. Saitkos minkäänlaista vastausta? Oli pakko kysyä :)

      • Pakkolakko

        Minulla myös oli pari ihan tyhjää ja muutama joista varisi presut kun otin askista


    • LeNNu320

      Kahdessa viimeisessä L&M-askissa mitä olen ostanut, on ollut tasan puolessa eli kymmenessä tupakassa oli parin millin päässä filtteristä heikko kohta, josta savuke katkeaa vaikka kuinka hellästi sitä polttaisi.. Yksi aski olisi vielä mennyt, mutta toisen jälkeen jo lienee syytä valitukseen.

      • dhgjhg

        Itsellä oli ihan sama ongelma joskus vuosi sitten kun poltin vielä askitupakkaa, lämän punaisesta maksista tais katketa kahta lukuunottamatta kaikki, suurin osa jo kun veti pois askista. Nykyään poltan sätkää, ei oo mitään valmistusvirheitä ;)


    • Kokeillaanpas näin

      Käärisit ne rahasi saman tien rulalle ja polttaisit sellaisenaan. Et häviäisi yhtään, eikä tarvitisis valittaa. Onko turhempaa asiaa, kuin valittaa tupakoista?

      • norttihuuleen

        Kaikista ostetuista asioista voi valittaa myös röökistä eikä se ole turhaa. Vittu älä tule pätemään tänne tupakoinnista vaan perusta vittu vaikka oma topicci sille.


      • 25v polttanut
        norttihuuleen kirjoitti:

        Kaikista ostetuista asioista voi valittaa myös röökistä eikä se ole turhaa. Vittu älä tule pätemään tänne tupakoinnista vaan perusta vittu vaikka oma topicci sille.

        Lopeta polttaminen, ni ei tarvi stressata:)


      • ja minä en polta.

        Onko turhempaa asiaa, kuin valittaa muitten ihmisten omista asioista ja päätöksistä?


    • life long smoking

      Kyllä täytyy myöntää että tuppakkateollisuus kusetta käyttäjiä jatkuvast. Olen ostanut isoja askeja L&M merkkisiä sinisiä ja huomasin yllättäen että olivat vähentäneet yhden röökin 28kpl askista samalla kun nostivat 27kpl:n hintaa. En tiedä onko sylttytehdas valmistaja vai valtio

      • hateli

        Noi askit oli alkuun 30 nyt 27 elikä 10 prossaa pienempiä mä ainakin vaihdan merkkiä ,kokeillaan jos saatais yrityksen tulos samanverran alas. ;)


    • PaaP

      Samat sanat. Olisi valittamisen aihetta mutta kun ei löydy osoitetta minne valittais..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. 201
      2866
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2454
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      218
      1929
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1202
    Aihe