Vaimoni on minua (43v, mies) 12v nuorempi. Nuorena hän oli aivan tavallisen hillitty. Me rakasteltiin molempien mielestä sopivan usein, muutaman kerran viikossa, mutta nyt eukko haluaa naida useimpia kertoja päivässä, ja aina pitkään. Minä en jaksa enkä halua! Jos en harjoita jatkuvaa suuseksiä ja nussi eri asennoissa, niin hän parjaa esimerkiksi mulkkuani puolilöysäksi, mitä se usein onkin aivan rasituksesta, sekä uhkaa ja käykin vieraissa monta monituista kertaa kluukaudessa, ja sitten tuo huora naljailee saaneensa kunnon kyrpää pitkään. Hän on nussinut jopa siskoni miehen ja monen kaverini, nyt entisten, kanssa, ja kehuu niitä. Mitä minä teen hänen himonsa hllitsemiseksi? Nyt auttakaa, ihmiset. Kertokaa naiset, tuleeko muille tälläinen himovaihe iän kanssa. Meillä on kuusi lasta, vanhin tyttö 14v.ja sillä samoja tapoja.
Liian kiihkeä vaimo:
9
2956
Vastaukset
- JUST..........
EI OLE HELPPOA SULLAKAAN
- johan on :)
Katos,kuuden lapsen äiti on päässyt vauhtiin...tai sitten menkääpäs lapset nukkumaan sieltä puhumasta pehmoisia..TV:Nasse setä
- on>> joko
outoa tai koira haudattuna... hmmm...
jossa totta vaimosi kaipaa ammattiauttajan apua.
Miten kestät nämä loukkaukset???- kurjakyrpä
enkä kestäkään kohta. Joudun olemaan aliarvostettu nussijaorja, jonka täytyy kuunella naidessakin jonkun toisen nimetyn olevan parempi isokaluinen. Olen yrittänyt olla kotoakin poissa, mutta minut komennetaan takaisin ja joudun panemaan vaimoa silloin kun haluaa, ja se haluaa miltei aina.
- Yksi ynnä yksi
Vaimosi on alkanut siis odottaa ensimmäistä lastanne 16-vuotiaana ja saanut sen 17-vuotiaana. Nyt 31-vuotiaana hänellä kuusi lasta.
Hyvä provo. Vedä käteen.- kurjakyrpä
vaan totta joka sana. Hän oli alaikäinen tavatessamme ja meidät vihittiin ensimmäisen tyttären syntymisen jälkeen. Nyt pelkään tytönkin luisuvan samaan numfomaniaan kuin äitinsä. Viimeinen vaimoni uroteko oli makaaminen jonkun mustan miehen kanssa, jonka jälkeen hän kehtasi pyytää suuseksiä minulta. Olen lopussa.
- terapiaan
kurjakyrpä kirjoitti:
vaan totta joka sana. Hän oli alaikäinen tavatessamme ja meidät vihittiin ensimmäisen tyttären syntymisen jälkeen. Nyt pelkään tytönkin luisuvan samaan numfomaniaan kuin äitinsä. Viimeinen vaimoni uroteko oli makaaminen jonkun mustan miehen kanssa, jonka jälkeen hän kehtasi pyytää suuseksiä minulta. Olen lopussa.
Ei toi o normaalia, eikä syy ole sussa. Toivottavasti vaimo suostuis selvittelemään asioitanne jonkun kolmannen läsnäollessa. Sun pitäis myös alkaa kunnioittaa itseäsi sen verran että pistät poikki ton touhun. Lakkaa vaikka kokonaan naimasta sitä. Sano ettet halua seksiä tuolla tavalla. Saatat sitäpaitsi säästyä pahoilta taudeilta sitäpaitsi! Lastennekin takia täytyis koittaa muutosta, menkää perheneuvolaan ja varatkaa 14-vuotiaallekin aika? (meidänkin perhe on käynyt perheneuvolan ja ihan hyvää tukea sieltä saatiin, asia oli kyllä toisenlainen) Voimia! Itsekunnioitusta!
- Vastauksesta.
terapiaan kirjoitti:
Ei toi o normaalia, eikä syy ole sussa. Toivottavasti vaimo suostuis selvittelemään asioitanne jonkun kolmannen läsnäollessa. Sun pitäis myös alkaa kunnioittaa itseäsi sen verran että pistät poikki ton touhun. Lakkaa vaikka kokonaan naimasta sitä. Sano ettet halua seksiä tuolla tavalla. Saatat sitäpaitsi säästyä pahoilta taudeilta sitäpaitsi! Lastennekin takia täytyis koittaa muutosta, menkää perheneuvolaan ja varatkaa 14-vuotiaallekin aika? (meidänkin perhe on käynyt perheneuvolan ja ihan hyvää tukea sieltä saatiin, asia oli kyllä toisenlainen) Voimia! Itsekunnioitusta!
Tämä oli asiaa ja tukea, jota olen kaivannut. Minun täytyy yrittää taivuttaa vaimoni tosiaan johonkin parantavaan. Ensin teen seksilakon ja sitten otan yhteyttä johonkin perheneuvontaan. Olen jo selannut puhelinluetteloa, ja ehkä löydän apua. Tytärtämme yritän myöhemmin mukaan, kunhan ensin saisin vaimoni ymmärtämään, että hän on sairas, erotomaani sekä nymfomaani. Kiitos ymmärryksestä arvoisa vastaaja vielä kerran. Aivan piristyin, kun toivotit voimia! Ja itsekunnioitusta, mitä ehkä eniten tarvitsen. Minä yritän sitäkin saavuttaa.
- olla aikamoinen
horahtanut hutsu ja teillä on kuusi yhteistä lasta. Tyttärestä on nuoresta iästään huolimatta tulossa samanlainen, kun äiti toimii mallina...
Tarinasi taitaa olla tosi ja olet todella aikamoisessa tilanteessa...toivottavasti löydät avun perheterapiasta, sillä kyllä tuollainen huoraaminen täytyy saada poikki jo lastenkin takia. Ei tuollainen nainen ole sopiva lasten äidiksi ja saanut biologisia lapsia noin monta. Ja itsekin olet joutunut tavallaan jo vaimosi seksiorjaksi, kun seksiä pitäisi antaa käskystä.
Joko saatte apua jonkinlaisesta terapiasta tai sinulle määrätään lasten huoltajuus. Ei tuollainen äiti ole sopiva hoitamaan lapsiaan -
kyseessä täytynee olla jonkin sortin nymfomania, ei tuo niin sanotusta ole normaalia ....
Toivon sinulle rohkeutta yrittää muuttaa tilanne teidän kaikkien kannalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802