RAJATON

VANHA PIERU

Eiköhän sallita Tarjan kokeilla ja kehittyä ammatissaan.Toiset tykkää toiset ei,maailma on vapaa tällä saralla.Empä pitäisi hulluna ajatuksena että Tarja heittäisi freelanserina keikan näiden "sello metalli poikien"kanssa!Jotenkin Tarjan äänestä tulee mieleen eräs saksalainen laulajatar jossain -80 luvulla.Nimeä en muista mutta veti ylhäältä ja alas.Totuuden sanoakseni,siis minun mielestäni Anette on pirtsakka,raikas pepun keikuttaja!Mutta onko se
se sitä....Jos bändi esittää hevy metallia,väliin raskaita biisejä.Pukeutuu,meikkaa tummaan tyyliin jne.Eikö silloin viileä,hillitty"vähä eleinen"tyyli kuuluisi paremmin kuin iloinen pirteä,raikas silmillä leikittelevä ja hymyilevä artisti.Tyyli on jotenkin ristiriitainen esitettävän musiikin kanssa.SORRY.

5

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi

      noin pirtsakka tyyli ei oikein sovi tuohon musiikkiin

      • ei vaik

        jotkut ei vaan myönnä sitä. Minua itteeni ärsyttää kattoo Nightwishin uusia videoita, kun tämä "tyttönen" keikistelee... Vois jättää sen vähän vähemmälle. Sillon ku Tarja oli bändissä, siinä oli tyyliä. (esim. Sleeping Sunin uudempi video)


      • pitäisi
        ei vaik kirjoitti:

        jotkut ei vaan myönnä sitä. Minua itteeni ärsyttää kattoo Nightwishin uusia videoita, kun tämä "tyttönen" keikistelee... Vois jättää sen vähän vähemmälle. Sillon ku Tarja oli bändissä, siinä oli tyyliä. (esim. Sleeping Sunin uudempi video)

        sinun mielestäsi olla kuin tönkkösuolattu muikku, vai? Anette eläytyy musiikkiin täysillä ja hänen lavaliikkumistaan on upeaa katsella!


      • anonyymi
        pitäisi kirjoitti:

        sinun mielestäsi olla kuin tönkkösuolattu muikku, vai? Anette eläytyy musiikkiin täysillä ja hänen lavaliikkumistaan on upeaa katsella!

        hänen lavaesiintymisensä ei oikein sovi siihen Holopaisen musiikkiin sillä ei ne kappaleet ole mitään letkajenkkoja ;))


      • ceryronthon
        anonyymi kirjoitti:

        hänen lavaesiintymisensä ei oikein sovi siihen Holopaisen musiikkiin sillä ei ne kappaleet ole mitään letkajenkkoja ;))

        huomauta Rouvalle sitten jos rupiaa mauttomaksi menemään...rouvan tanssahtelu meinaan...minä luotan Toomakseen ja sitäpaitsi ! Musiikkihan on hänen. :O


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe