Olen pannut merkille, että teeveeseiskan ostamassa perjantai-illan Israel Vision -propagandaohjelmassa ei KOSKAAN mainita Jeesusta nimeltä. EI KOSKAAN! Jumalasta kyllä puhutaan ja Lähi-idän politiikasta yksipuolisella Israel-silmällä ja ei nähdä minkäänlaista teologista eroa kristinuskon ja juutalaisuden välillä. Jeesus loistaa poissaolollaan tässä ohjelmassa, koska Jeesus, ainoa tie, on ohjelman tekijöille häiritsevä rasite.
Jos kerran teeveeseiskan nokkamies Jorma Ojares on todella sitä mieltä, että Jeesus on ainoa tie, niin miksi hän sallii moisen ohjelman esittämisen kanavallaan?
Missä on Jeesus?
3
547
Vastaukset
- Jeesus" titteli oikein...
Olen nähnyt tavallisia rock bändejä joilla on jonkun kappaleen nimenä otsikon mukainen nimike. Sitten foorumilla jollain on avatarin tekstinä sellainen. Se on jokin yksilöimätön nimike selvästi.
- leiippäntyny
niin kanavalla mainostetaan ja kerrotaan gabbalahista ihan kristinuskon veroisena uskontona.Eihän ikävä kyllä nämä helluntaipiireissä olevat Israelin ystävät opeta tai kerro uudesta testamentistä juuri mitään muutenkaan.Eivät juuri evankelioi Juutalaisia kertomalla että Jeesus on ainut pelastuksen tie vaan myötäilevät Juutalaisten tapoja ja käsityksiä.Näinhän se ei Jeesuksen opetusten mukaan saisi mennä.
- amadiini
Israel ja juutalaiset sinulle jokin ongelma.
Pidätkö todella, että maalliset tiedotusvälineet kertovat Israelista totuuden ja tämä Israelvision vääristelee tai levittää propagandaa.
Ohjelman tarkoituskaan ei käsittääkseni ole ensisijaisesti evankelioida vaan oikaista niitä vääristyneitä käsityksiä Israelista, jota levitetään yleisen uutisoinnin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339