Ootteko tilannu ennakkoon uutta Päästänkö irti-singleä? Vinyylinä vai cd:nä? Itse tilasin toissapäivänä tän vinyyliversion, kerkesinköhän nimikirjoitusten saajien joukkoon? Ja miten muuten tiedättekö, saavatko ennakkotilaajat tän singlen kotiin paljonkin ennemmin kuin on tämä julkaisupäivä 12.12? Ja entä tuleeko tämä single kauppoihin asti, siis cd:nä? Tämähän on kuulemma helvetin rajoitettu painos.
Kiitos kaikille vastanneille ja keskusteluun osallistuneille ja onnea singlen sekä uuden albumin odottamiseen!
Sinkun ennakkotilaus
5
300
Vastaukset
- Tumpelo
Johannes Kinnunen
Promotion Manager (Finland only)
johannes@fullsteamrecords.com
358 41 5336211
tai
info@fullsteamrecords.com - Jumalan Poika
Tänään hain postista singlen, vinyylin. Oli kannessa Ismon ja Tehon nimmarit. Hyvä, tarttuva biisi tuo päästänkö irti. Ootteko muut ennakkotilaajat saanu levyjänne ja saitteko nimmarit?
- Kolmisilmälintunen
Mulle tipahti eilen postiluukusta levy nimmareiden kera. Mahtavaa! Ja itse biisi on tietysti vielä mahtavampi!
- Rumat Sävelet
Kolmisilmälintunen kirjoitti:
Mulle tipahti eilen postiluukusta levy nimmareiden kera. Mahtavaa! Ja itse biisi on tietysti vielä mahtavampi!
Mulle myös! Mut en tajunnu tilata cd -versiota jos semmonen oli mahollista, eihän mulla oo levysoitinta. Katoin vaan tohkeissani et Ismon nimmari tulee ja heti tilaus. Mut voihan sen kehystää tai ostaa soittimen. Jee.
- Jumalan Poika
Rumat Sävelet kirjoitti:
Mulle myös! Mut en tajunnu tilata cd -versiota jos semmonen oli mahollista, eihän mulla oo levysoitinta. Katoin vaan tohkeissani et Ismon nimmari tulee ja heti tilaus. Mut voihan sen kehystää tai ostaa soittimen. Jee.
Itse tilasin vaan vinyyliversion, mut cd:näkin toi ois ihan kiva olla. Ei oo vaa näkyny missään kaupoissa. Ootteko muut sattunu näkee? Tämähän oli tosin Erittäin rajoitettu painos...
ps: tuliko teille muille mukana myös Tehon nimmari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713468
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851486Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251239- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85761- 62745