Ootteko tilannu ennakkoon uutta Päästänkö irti-singleä? Vinyylinä vai cd:nä? Itse tilasin toissapäivänä tän vinyyliversion, kerkesinköhän nimikirjoitusten saajien joukkoon? Ja miten muuten tiedättekö, saavatko ennakkotilaajat tän singlen kotiin paljonkin ennemmin kuin on tämä julkaisupäivä 12.12? Ja entä tuleeko tämä single kauppoihin asti, siis cd:nä? Tämähän on kuulemma helvetin rajoitettu painos.
Kiitos kaikille vastanneille ja keskusteluun osallistuneille ja onnea singlen sekä uuden albumin odottamiseen!
Sinkun ennakkotilaus
5
320
Vastaukset
- Tumpelo
Johannes Kinnunen
Promotion Manager (Finland only)
[email protected]
358 41 5336211
tai
[email protected] - Jumalan Poika
Tänään hain postista singlen, vinyylin. Oli kannessa Ismon ja Tehon nimmarit. Hyvä, tarttuva biisi tuo päästänkö irti. Ootteko muut ennakkotilaajat saanu levyjänne ja saitteko nimmarit?
- Kolmisilmälintunen
Mulle tipahti eilen postiluukusta levy nimmareiden kera. Mahtavaa! Ja itse biisi on tietysti vielä mahtavampi!
- Rumat Sävelet
Kolmisilmälintunen kirjoitti:
Mulle tipahti eilen postiluukusta levy nimmareiden kera. Mahtavaa! Ja itse biisi on tietysti vielä mahtavampi!
Mulle myös! Mut en tajunnu tilata cd -versiota jos semmonen oli mahollista, eihän mulla oo levysoitinta. Katoin vaan tohkeissani et Ismon nimmari tulee ja heti tilaus. Mut voihan sen kehystää tai ostaa soittimen. Jee.
- Jumalan Poika
Rumat Sävelet kirjoitti:
Mulle myös! Mut en tajunnu tilata cd -versiota jos semmonen oli mahollista, eihän mulla oo levysoitinta. Katoin vaan tohkeissani et Ismon nimmari tulee ja heti tilaus. Mut voihan sen kehystää tai ostaa soittimen. Jee.
Itse tilasin vaan vinyyliversion, mut cd:näkin toi ois ihan kiva olla. Ei oo vaa näkyny missään kaupoissa. Ootteko muut sattunu näkee? Tämähän oli tosin Erittäin rajoitettu painos...
ps: tuliko teille muille mukana myös Tehon nimmari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j624176Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492444Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622110- 741310
- 681120
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221100- 281065
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417974- 67827
- 63763