Heippa vaan ukonköriläät.
Minulla ja vaimollani on kolme ihanaa mukulaa ja muutenkin olen ollut tyytyväinen parisuhteeseen, seksiin ja vaimooni ylipäätään joka on fantastinen vaimo ja äiti!
Mutta mutta...Siis vaimo on kolme lasta tehnyt, ja tottakai se jossakin näkyy ja tuntuu. Eli viimeisimmän synnytyksen jälkeen olen kyllä huomannut valitettavasti, että se muorin viuhka on todellakin päässyt vähän väljenemään, ei nyt kovin pahasti mutta saisihan se vähän tiukempikin olla!
Mieleni tekisi ostaa vaimolle sellaiset kuulat, että voisi vähän jumpata paikkoja, mutta pelkään että miten hän asiaan suhtautuu!
Että loukkaantuukohan se pahastikin?
Eli oletteko te muut ostaneet vaimolle treenikuulia, ja onko trenaamisesta ollut mitään hyötyä? Ja suuttuuko vaimo jos ehdottaa treenaamista, oma muija on kyllä hieman äkkipikainen toisinaan...Saattaa vaikka tunkea ne mulle omaan hanuriin.;)
Vaimolle treenikuulat?
40
7698
Vastaukset
- Pii
Olen kuullut, että kuulista on naiselle itsellekin hyötyä. Nimittäin eihän väljä nainen itsekään nauti siinä määrin kuin sieltä timmissä kunnossa oleva.
Eli vaimosi tekee ihan itselleen karhunpalveluksen jollei hyväksy moisia härpäkkeitä.
Googlaa asiasta lisätietoa valmiiksi, jotta voit selittää asiat kun rouva saa kuulat. - No näin
Onhan se aika loukkaavan suora tapa ilmaista, että vaimo ei enää tunnu niin hyvältä... Ennemmin kannattaisi lähteä liikkeelle keskustelemalla vaimon kanssa asioista. Kysy nauttiiko hän seksistä yhä yhtä paljon kuin ennen jne. Onhan hän saattanut kuulia jo itsekin harkita. Älä sinä kuitenkaan missään nimessä osta niitä hänelle yllätyksenä.
Ajattelepa itse, jos olisit ylipainoinen ja vaimo ostaisi "romanttisena eleenä" sinulle painonvartijoiden kirjan. Toki hyödyllinen, mutta etenkin jos itsellä on jo asiasta kurja mieli/huono itsetunto, ei ele tuntuisi mukavalta. Tärkeintä on, että puolisot aina päällimmäisenä tietävät, että oma kumppani ihailee valtavasti, vaikka oliskin lapsista paikat löystynyt tms. - kokemus tämäkin
Olen nainen ja siksi valitettavasti kantapään kautta opittua tietoa naisen väljyydestä...
Siis ex-mieheni väitti minulle vuosikausia naimisissa ollessamme minulla olevan liian väljät paikat ja siksi hän vaati minua jopa menemään sairaalaan leikattavaksi! Minähän menin lääkäriin ja sieltä saadun lausunnon mukaan minulla ei todellakaan ollut väljät paikat tässä mielessä!
Viimein maljani täyttyi tätä ukkoa muutenkin ja läksin omille teilleni ja ajattelin ristiin laittavani jalat lopullisesti, kunnes...
Löysin (uuden) nykyisen mieheni, joka halusi aikanaan saman täkin alle kanssani. Kerroin hänelle ensi töikseni ahdistuksestani ja kokemuksestani avioelämää!! Kauhukseni huomasin uudella olevan puolta pienemmänkin mitoiltaan ja kylmä hiki nousten luulin loppuni koittaneen, ihan oikeasti!!!
Nykyinen mieheni ei voi ymmärtää miksi niin paljon pelkäsin silloin tulevaa. Me sovittiinkin sängyssä toisillemme kuin hansikkaat käteen ja minäkin aloin nauttia sängyssä NAISEN tavoin ja olin onnesta sykkyrällä! Kuin olen vieläkin viiden aviovuoden jälkeen tätä liittoa! Ei ole tietoakaan mistään ongelmista ja kumpikin viihdytään oikeasti toistemme seurassa!
Sanon vain, suuri kiitos elämälle, että sain tämän kokea. Nyt kehoittaisin sinua miettimään mistä juttusi kiikastaa. Minäkin olen kolmen lapsen äiti ja ikäni ja kokoni ei taatusti ole esteenä miehenikin nautinnolle!
Menkää yhdessä lääkäriin juttelemaan avoimesti ja anna sitten vaimosi päättää jatkotoimista. Muista myöskin, että potenssivaikeutesi eivät ole vaimosi vika tai syy. Usein se vika löytyy peiliin katsomalla. Kannattaa kuitenkin vaimon kanssa jutella rehellisesti ja nostaa kissa pöydälle. En kirjoittanut näitä rivejä loukatakseni, vaan auttaakseni. Tsemmppiä teille!- kuulat ja kassit
tuli tuossa mieleeni, että seksistähän se "viuhka" yleensä vaan paranee eli harjoitus on A & O olipa kuulat käytössä tai ei. Jollet arvaa ruveta kuulia ostamaan, mieti voiko harjoituskertojen määrää lisätä. Sitäpaitsi on vielä olemassa se "kusenpidätysjumppa" joka tepsii niin miehille kuin naisillekin.
- järjellinen
Kyllä niiä geishakuulia muutenkin käytetään kuin vain sen itse pimpin takia. Jos on huonot lantiopohjanlihakset (eli väljät paikat) niin seuraa mm. virtsankarkailua ja muuta kivaa. Sen takia ne pitäisikin pitää kunnossa.
Luultavasti vaimosi ilahtuisi lahjasta (tai sitten on ymmärtämätön), suurin hyöty niistä kun olisi hänelle itselleen, terveydelleen. - miesten palstalla,
sori taas pojat.
Voin kyllä sanoa, että itseltani tälläiset kuulat saisi ristiriitaisen vastaanoton, vaikka olen jopa harkinnut ne hankkivani... Riippuu tietenkin siitä, miten osaat lahjasi "perustella". Vastaavasti pitäis kait miettiä miten itse suhtautuisit peniksen suurentajaan tms.
Voisitko hankkia kuulat vaikka muitten hauskojen vehkeiden kanssa samaan aikaan. Siis kummallekki jotain kivaa extraa. Suoraan en menis mistään väljyydestä puhumaan vaikka se onkin aivan yleistä synnyttäneiden naisten keskuudessa ja varmasti vaimosikin siitä tietää. - naiselta
Sorry, et nainen vastailee, mut kysymyshän on naisesta.
Tuo toisen naisen ehdotus kuulosti hyvältä minunkin korviini: osta erilaisia seksileluja ja kuulat ovat vaan mukana extrana. Voit mainita niistä, että "noi vois tuntua kivoilta" tms. Pehmeä vaihtoehto, luulen että jos puhut suoraan se voisi loukata ja aiheuttaa ahdistusta ja turhia mietintöjä. - mutta mutta.......
Eikös nuo ole vaan pikkum***kuisten puhetta??? ;D
- velhon hihat ? :P
Näin olen kuullut myös sanottavan.
Jonkin verran kokemusta omaavana voin suoraan sanoa, että reiissä on eroja. Ylipaino = Löysä kolo.
Juu ja mulkkuni ei tosiaan ole käsivarren paksuinen & pituinen anteeksi siitä :D
Tosiasia kuitenkin on, että ylipaino yleensä johtuu siitä että syödään liikaa ja väärin, eikä harrasteta liikuntaa. Lihaksethan sieltä reiän sisältä löytyvät. Jos nyt ihan ihmisen luurankoa katsot niin kyllähän lantiossa aika iso reikä on elleivät lihakset sitä tue. - uhu-uhuuu
velhon hihat ? :P kirjoitti:
Näin olen kuullut myös sanottavan.
Jonkin verran kokemusta omaavana voin suoraan sanoa, että reiissä on eroja. Ylipaino = Löysä kolo.
Juu ja mulkkuni ei tosiaan ole käsivarren paksuinen & pituinen anteeksi siitä :D
Tosiasia kuitenkin on, että ylipaino yleensä johtuu siitä että syödään liikaa ja väärin, eikä harrasteta liikuntaa. Lihaksethan sieltä reiän sisältä löytyvät. Jos nyt ihan ihmisen luurankoa katsot niin kyllähän lantiossa aika iso reikä on elleivät lihakset sitä tue.Heheheee... Miehet :D Tottakai ihmisen lantiopohjan lihakset ovat paskassa kunnossa jos on ylipainoa. Niinhän hauiksetkin surkastuvat lihavilta miehiltä... eikun... täh? Niin niin, lihavilla naisilla on löysät toosat, koska he eivät treenaa. Lihavilla siis on aina väljät paikat. Hoikilla ei. Vai... niin mitä?
Niin ja luurangossa on isoja reikiä, onneksi on -huutonauru- lihaksia tukemassa niitä reikiä. Nii justiin.
- voit
lahjaksi antaa. Ostin vaimolleni treenikuulat ja ei hän siitä loukkaantunut. Treenaa säännöllisesti ja oli tyytyväinen saamaansa lahjaan. Hankin myös treeniohjeet pakettiin mukaan ja hyvin on jumpannut itsensä kuntoon.
Tosin kiusaa jo minuakin ja kuittaa "piilolihaksista". Mielestäni asiasta voi ja pitää puhua vaimon kanssa, onhan hänen etu että lantionpojalihakset on kondiksessa. Meillä asiasta ei riitaa tullut ja suhteemme toimii lahjani antamisen jälkeen.- Jelppe
Niin ja naapurin herran ilo
- että vaimo
ilahtuu lahjasta, treenaa itsensä kuntoon, ja alkaa vaatia sinulta myös "itsekohennusta"? Tai mikä vielä parempaa, päättää lähteä kokeilemaan uudistettua leluaan muille hiekkalaatikoille. Onhan hän sen kuitenkin ansainnut, ja kotona on tarjolla vaan sitä samaa vanhaa...
- bitch..........
Ei siitä noin helposti pääse.
- koko värkin
Että saisin olla rauhassa koko touhulta.
- kommentti
Toivottavasti et ole etkä koskaan mene naimisiin jos sinulla on tuollainen asenne seksiin. Voi sitä miesparkaa... sit kun menee vieraisiin on ukko huripukki - vaikka ei saa kotoa sitä mitä tarvitsee.
- hehheh:)
- mitä ihmettä
Miksi tekeydyt mieheksi? Näkyy jo kauas, että olet nainen. Miksi et itse osta niitä kuulia? Vai tulitko hakemaan vietsejä, joissa sanotaan, että et ole löystynyt? Jos taas meinasit mieheltäsi pyytää kuulia lahjaksi, niin senkus vaan, mitä täällä kyselet?
- yhden lapsen äiti
ja voin sanoo et jos mun mies kantais mulle kotiin geishakuulat nii loukkaantuisin ehkä melkoisesti...
olen itse tajunnut hommata ne mut tuntuis aika inhottavalta vihjailulta miehen puolelta jos sen tekis. tietysti naisia on erilaisia ,ei kaikki oo niin "herkkänahkaisia". Entä jos pyytäisit häntä puristelemaan lihaksiaan rakastellessanne.. jos hänellä on lihakset huonossa kunnossa,ehkä hän itse tajuaa sen.. - järkiniksi
Mitä sinä sitä vaimoasi jumppauttamaan? Hommaa itsellesi semmoinen peniksenkehitinpumppu, niin jo tiukkenee tavarakin. Vaimo on jo synnyttänyt kolmesti, kai sinäkin nyt vähän viitsit vaivaa nähdä ja nöyrytä pakon edessä...
- rööriäsi
Jorssille tätäkin parempi ratkaisu.
Autoverokin aleni, vaihda vähemmän ajettuun ja nuorempaan malliin.
Tässä globalisoituvassa maailmassa tarjokkaita kyllä riittää :P
Huvittavaa, kun jotkin naikkoset ottavat suoraan tosiasioista itseensä. - nainen xx
Minäkin kolmen lapsen äiti, mutta meillä ei ongelmia, koska miehellä on riittävän iso. Eli sinun tässä pitäisi muuttua...
- yammymammy
nainen xx kirjoitti:
Minäkin kolmen lapsen äiti, mutta meillä ei ongelmia, koska miehellä on riittävän iso. Eli sinun tässä pitäisi muuttua...
ottaa päähän nuo naiset, jotka tulevat tänne ottamaan itseensä. Alkuperäinen kysymys oli ainakin tämän, 5 viikkoa vanhan tytön äidin, korvaan asiallinen, eikä kysyjällä ollut varmasti aikomuksena mennä "kaikki synnyttäneet on löysiä ja helvetin huonoja sängyssä"-linjalle.
Itse keskustelin juuri mieheni kanssa kyseisistä kuulista, pyysinpä joululahjaksikin uudet. Huomasin itsekin, että nyt on hieman lörpsähtänyt alakerta, mutta jumppailemalla lihaksia saan paikat tiukemmaksi. (Vaikuttaahan kuulat positiivisesti myös virtsanpidätysongelmiin yms. Lantionpohjalihaksia kun vahvistaa.)
Enemmän kyseisistä pallukoista hyötyä on kuin haittaa, neuvolatätinikin on sitä mieltä, että geishakuulat tulisi löytyä jo äitiyspakkauksesta!
Osta ihmeessa vaimollesi kuulat, kunhan muistat perustella kauniisti hankintasi. :) Ei tyylillä "Jumppaile noilla, oot niin löystyny.." :D Siitä saattaisin minäkin suuttua. ;D - Luomumies.
yammymammy kirjoitti:
ottaa päähän nuo naiset, jotka tulevat tänne ottamaan itseensä. Alkuperäinen kysymys oli ainakin tämän, 5 viikkoa vanhan tytön äidin, korvaan asiallinen, eikä kysyjällä ollut varmasti aikomuksena mennä "kaikki synnyttäneet on löysiä ja helvetin huonoja sängyssä"-linjalle.
Itse keskustelin juuri mieheni kanssa kyseisistä kuulista, pyysinpä joululahjaksikin uudet. Huomasin itsekin, että nyt on hieman lörpsähtänyt alakerta, mutta jumppailemalla lihaksia saan paikat tiukemmaksi. (Vaikuttaahan kuulat positiivisesti myös virtsanpidätysongelmiin yms. Lantionpohjalihaksia kun vahvistaa.)
Enemmän kyseisistä pallukoista hyötyä on kuin haittaa, neuvolatätinikin on sitä mieltä, että geishakuulat tulisi löytyä jo äitiyspakkauksesta!
Osta ihmeessa vaimollesi kuulat, kunhan muistat perustella kauniisti hankintasi. :) Ei tyylillä "Jumppaile noilla, oot niin löystyny.." :D Siitä saattaisin minäkin suuttua. ;DJokunen vuosi sitten luin artikkelin Jenkeissä kehitetystä orgasmivoiteesta, muistaakseni Creme Witara, tms. -Hieromalla kyseistä voidetta naisen genitaalialueelle nainen saisi multiorgasmeja.
Artikkelissa todettiin lisäksi MUTTA, voiteesta ei ole mitään apua, mikäli naisen verestä puuttuu oksitosiini niminen aivolisäkehormoni. Oksitosiinihormoni aikaansaa naisella nänni- ja klitoriserektion, emättimen kostumisen, sekä on edellytyksenä orgasmin saamiselle.
Oksitosiinihormoni poistuu naisen verestä, mikäli nainen on vihainen, äkäinen, tai huonolla tuulella, koska adrenaliinihormoni syrjäyttää oksitosiinihormonin. -Nainen ei kiihoitu, eikä saa orgasmia yrittipä mies mitä tahansa.
Kysymyksessä on naisen erektiohäiriö- jos klitta ei stondaa, emätin ei kostu, eikä nainen ole kiihoittunut, niin eihän siitä hommasta tule mitään. -Tunne on aivan sama, kuin yrittäisi tunkea mulkkua villatakin napinläpeen.
Tilanne on sama, kuin miehellä. Jos veri ei virtaa peniksen paisuvaiskudoksiin ja koveta penistä seisokkiin, niin lurha on yrittää saada sitä "pullataikinapötköä" tungettua emättimeen.
Joku heitti joskus vinkiksi- mikäli nainen ei kiihoitu, niin ripottele hienoa sokeria genitaalialueelle, niin kohta alkaa sellainen kutina, että jos nainen ei saa munaa, niin tapetit lähtee seiniltä.
-Joku antoi vinkiksi, että urheilijoiden kylmägeeli aikansaisi naiselle aikamoista vipinää jalkoväliin. -Tätä kylmägeeliä on käytettävä harkitusti ja laimennettuna, sillä muutoin "on piru irti".
Täytyy myös muistaa, että oksitosinohormoni käynnistää synnytyksen ja maidontuotannon.
Liasäongelmia ovat Pms oireyhtymä, vaihdevuodet, jotka Dr. Philin mukaan saattavat alkaa parikymppisillä naisilla ja vielä nuoremmillakin, jopa 16 vuotiailla.
Mikäli nainen käyttää hormonaalista ehkkäisyä ja nauttii alkoholia silloin on parasta pysyä kaukana.
Vähemmän tunnettu ongelma on Endometrioosi, eli kohdun kaulan pesäkekovelttuma, jota ei vielä tunneta kunnolla, mutta aiheuttaa suuria ongelmia seksissä.
Hae netistä tietoa haulla > endometrioosi < , > oksitosinihormoni< , >alkoholi hormonit< , > kilpirauhasen toiminta < , > e- pilleri vie ilon ja halun < , > järkyttävä pms taas se aika kuusta < , > kissimirristä tiikeriksi < , >hypoglykemia < , > naisten mielenterveys - Hormonit sekaisin?
Luomumies. kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten luin artikkelin Jenkeissä kehitetystä orgasmivoiteesta, muistaakseni Creme Witara, tms. -Hieromalla kyseistä voidetta naisen genitaalialueelle nainen saisi multiorgasmeja.
Artikkelissa todettiin lisäksi MUTTA, voiteesta ei ole mitään apua, mikäli naisen verestä puuttuu oksitosiini niminen aivolisäkehormoni. Oksitosiinihormoni aikaansaa naisella nänni- ja klitoriserektion, emättimen kostumisen, sekä on edellytyksenä orgasmin saamiselle.
Oksitosiinihormoni poistuu naisen verestä, mikäli nainen on vihainen, äkäinen, tai huonolla tuulella, koska adrenaliinihormoni syrjäyttää oksitosiinihormonin. -Nainen ei kiihoitu, eikä saa orgasmia yrittipä mies mitä tahansa.
Kysymyksessä on naisen erektiohäiriö- jos klitta ei stondaa, emätin ei kostu, eikä nainen ole kiihoittunut, niin eihän siitä hommasta tule mitään. -Tunne on aivan sama, kuin yrittäisi tunkea mulkkua villatakin napinläpeen.
Tilanne on sama, kuin miehellä. Jos veri ei virtaa peniksen paisuvaiskudoksiin ja koveta penistä seisokkiin, niin lurha on yrittää saada sitä "pullataikinapötköä" tungettua emättimeen.
Joku heitti joskus vinkiksi- mikäli nainen ei kiihoitu, niin ripottele hienoa sokeria genitaalialueelle, niin kohta alkaa sellainen kutina, että jos nainen ei saa munaa, niin tapetit lähtee seiniltä.
-Joku antoi vinkiksi, että urheilijoiden kylmägeeli aikansaisi naiselle aikamoista vipinää jalkoväliin. -Tätä kylmägeeliä on käytettävä harkitusti ja laimennettuna, sillä muutoin "on piru irti".
Täytyy myös muistaa, että oksitosinohormoni käynnistää synnytyksen ja maidontuotannon.
Liasäongelmia ovat Pms oireyhtymä, vaihdevuodet, jotka Dr. Philin mukaan saattavat alkaa parikymppisillä naisilla ja vielä nuoremmillakin, jopa 16 vuotiailla.
Mikäli nainen käyttää hormonaalista ehkkäisyä ja nauttii alkoholia silloin on parasta pysyä kaukana.
Vähemmän tunnettu ongelma on Endometrioosi, eli kohdun kaulan pesäkekovelttuma, jota ei vielä tunneta kunnolla, mutta aiheuttaa suuria ongelmia seksissä.
Hae netistä tietoa haulla > endometrioosi < , > oksitosinihormoni< , >alkoholi hormonit< , > kilpirauhasen toiminta < , > e- pilleri vie ilon ja halun < , > järkyttävä pms taas se aika kuusta < , > kissimirristä tiikeriksi < , >hypoglykemia < , > naisten mielenterveysNyt on selvinnyt miksi tuo rakastamamme kissimirri muuttuu arvaamattomaksi tiikeriksi kerran kuussa.
Lisää linkissä:
http://veteraaniurheilija.blogspot.com/2005/10/kissimirrist-tiikeriksi-kerran.html
--- - JOO nainen minäkin
Hormonit sekaisin? kirjoitti:
Nyt on selvinnyt miksi tuo rakastamamme kissimirri muuttuu arvaamattomaksi tiikeriksi kerran kuussa.
Lisää linkissä:
http://veteraaniurheilija.blogspot.com/2005/10/kissimirrist-tiikeriksi-kerran.html
---Omaan kyseiset kuulat enkä pidä niistä. Jumppaan alapäätä ihan perinteisesti "pissaa pidättämällä". Kauan on aikaa kuopuksen syntymästä? Jos vaimosi on saanut jumpattua itsensä kiinteäksi kahdessa ensimmäisessä raskaudessa niin onko vaan ajasta kiinni..? Ja voihan vaimosi jumpata ilman näitä kuuliakin eikä vaan pidä sitä asiana jonka tarvitsee sinullekkin informoida.
Tai jos välttämättä haluat kuulat juuri joululahjaksi antaa niin osta nyt jotain muutakin mukaan!!
Tai sano että sinkkukaverisi voitti vaikka seksimessuilta kuulat eikä niitä mihinkään tarvitse ja päätti ne sinulle antaa, jos ei ole pokkaa kertoa että itse ne ostit.. - jumpati
JOO nainen minäkin kirjoitti:
Omaan kyseiset kuulat enkä pidä niistä. Jumppaan alapäätä ihan perinteisesti "pissaa pidättämällä". Kauan on aikaa kuopuksen syntymästä? Jos vaimosi on saanut jumpattua itsensä kiinteäksi kahdessa ensimmäisessä raskaudessa niin onko vaan ajasta kiinni..? Ja voihan vaimosi jumpata ilman näitä kuuliakin eikä vaan pidä sitä asiana jonka tarvitsee sinullekkin informoida.
Tai jos välttämättä haluat kuulat juuri joululahjaksi antaa niin osta nyt jotain muutakin mukaan!!
Tai sano että sinkkukaverisi voitti vaikka seksimessuilta kuulat eikä niitä mihinkään tarvitse ja päätti ne sinulle antaa, jos ei ole pokkaa kertoa että itse ne ostit..... virtsaa ei saa pidättää tai katkaista virtsasuihkua useasti! Voit aluksi kokeilla lihastesi voimaa pidättämällä virtsan tulon, mutta ei enempää.
Netti on pullollaan lantiolihasten jumppaohjeita, joista kannattaa ottaa opiksi. - mariaakatsonut
jumpati kirjoitti:
... virtsaa ei saa pidättää tai katkaista virtsasuihkua useasti! Voit aluksi kokeilla lihastesi voimaa pidättämällä virtsan tulon, mutta ei enempää.
Netti on pullollaan lantiolihasten jumppaohjeita, joista kannattaa ottaa opiksi.Itse olen jumpannut alapäätäni ylästeesta asti :D iahn tavallisen lihaskunnon päätteeksi tehnyt myös noita. eli niin et ihan kun töntäisin jotain ulos ja sit vedän sisää..mut ilamn mitään kuulia.. :D jos mun ukkoni tulevan lapseme jälkeen tulis valittaan mulle väljistä paikoista niin näyttäisin melkeimpä ovee..että jos en semmosena kelpaa niin ei sitten.
Yleensä jos ongelma tuntuu molemmista niin eri asentoja kokeileen jne jne..ja MIKS NAISTEN PITÄS OLLA AINA NE JOKKA KIRISTÄÄ PAIKKOJAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????? Koittakaapas kuule miehet eka suurentaa omaa mulkkuanne..juurihan siitä tuli mariassakin tietoo miten se onnistuu.. ;) - vaimo ehdotti
mariaakatsonut kirjoitti:
Itse olen jumpannut alapäätäni ylästeesta asti :D iahn tavallisen lihaskunnon päätteeksi tehnyt myös noita. eli niin et ihan kun töntäisin jotain ulos ja sit vedän sisää..mut ilamn mitään kuulia.. :D jos mun ukkoni tulevan lapseme jälkeen tulis valittaan mulle väljistä paikoista niin näyttäisin melkeimpä ovee..että jos en semmosena kelpaa niin ei sitten.
Yleensä jos ongelma tuntuu molemmista niin eri asentoja kokeileen jne jne..ja MIKS NAISTEN PITÄS OLLA AINA NE JOKKA KIRISTÄÄ PAIKKOJAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????? Koittakaapas kuule miehet eka suurentaa omaa mulkkuanne..juurihan siitä tuli mariassakin tietoo miten se onnistuu.. ;)Vaimolla on kertonut jo nuorempana 17 ikäisenä tustuneensa geisha-kuulien käyttöön, joten hänelle se olikin entuudestaan tuttu asia. Sitten synnytyksen jälkeen hän itse ehdotti että mentäis ostamaan sellaiset, kuten tehtiinkin.
Vaimolla nyt toisen odotus ja kuulien käyttö on jatkunut (pitää myös päivisin työssäkin) entisellään. Hänellä alapään tiukkuus aivan uskomaton ja myös ne puristusefektit hän pystyy säätelemään halunsa mukaan itse. - Lypsypillua saanut.
vaimo ehdotti kirjoitti:
Vaimolla on kertonut jo nuorempana 17 ikäisenä tustuneensa geisha-kuulien käyttöön, joten hänelle se olikin entuudestaan tuttu asia. Sitten synnytyksen jälkeen hän itse ehdotti että mentäis ostamaan sellaiset, kuten tehtiinkin.
Vaimolla nyt toisen odotus ja kuulien käyttö on jatkunut (pitää myös päivisin työssäkin) entisellään. Hänellä alapään tiukkuus aivan uskomaton ja myös ne puristusefektit hän pystyy säätelemään halunsa mukaan itse.Mtv Helmi sivustolla tietoa, sekä tuote-esittely Geishapalloista ja kuulista.
Pallot ja kuulat ovat saaneet nimensä Japanilaisten Geishojen mukaan.
Kuulia käytetään tuottamaan seksuaalista mielihyvää, sekä vahvistamaan lantiopohjalihaksia.
Itseasiassa alapään lihaksia voi treenata, myös supistamalla alapään likasia n. pissanpidätys menetelmällä, jota voi suorittaa missä vaan.
Täytyy todeta, että tälläinen "lypsypillu" on erittäin miellyttävä kokemus, varsinkin kun nainen on päällä ja kohottaa itseään, sekä puristaa samalla alapään lihaksia.
Joskus panee suorastaan ulvomaan, kun tekee niin kutaa.
Tässä tuote-esittelyä ja tietoa.
http://www.mtv3.fi/partner/helmikauppa/kauppa.shtml?490335
---
- uyhm
Rynkytät välillä kakkoseen ni johan on tiukkaa.
- Både och
Minkäslaisessa kunnossa miesten lantionpohjalihakset ovat ;) Omalla miehelläni ne ovat huippuluokkaa,vaikka meillä onkin jo kolme lasta. Hän urheilee paljon ja treenaa myös lantionpohjalihaksiaan,se näkyy ja tuntuu seksissä. Kestävyys on ihan toista luokkaa kun sellaisella,jolla em.lihakset huonossa kunnossa. Lisäksi stondis on suuri ja mahtava. Hän ei kyllä myöskään tupakoi eikä käytä päihteitä,joten sekin vaikuttanee positiivisesti asiaan. Kyllä se on molempien hyvä pitää itsestään kaikintavoin hyvää huolta,ei pelkästään synnyttäneiden naisten.
- piukat-paikat
Samaaa mieltä että tämä koskee myös miehiä. Omaltani olen kysynyt ja hän kertoi treenaavansa silloin-tällöin.
Mutta ne kuulat on ollut minulla jo ennen lasten syntymää, ja tykkään käyttää vieläkin 4:n alatie synnytyksen jälkeen. Ihana yllätys oli kun pääsin kakkosen jälkeen sairaalasta, niin mies oli käynyt ostamassa uudet hygienisemmät, hiljaisemmat ja kaikinpuolin mukavammat geishakuulat. Joten itse muistan kovastikin tykänneen mieheni tästä huomaavaisuudesta.
- 4xsynn
Mies osti minulle sellaiset ja tykkäsin kovastikin ajatuksesta.
- salaisuutemme//
Jos vaimo vähänkään ymmärtää että se treenaus on omaksi hyväksi, niin kyllä tykkää saada sellaiset. Ja vielä miehenikin on ollut tyytyväinen kun aloitin kuulien käytön.
- 2+3vaimo
Pari kertaa miehelleni asiasta huomautin että sellaiset kuulat kiinnostaisi. Ei kuitenkaan reagoinut asiaan. Sitten vaan marssin seksipuotiin yks kaunis päivä ja kuulat tulikin ostettua. Ei ollut turha hankinta ja käyttöä on ollut ..
- Kolmen lapsen äiti
Hyvä mies... Kyllähän sä vaimosi tunnet, kolmen lapsen jälkeen.... Kannattaa ehkäpä olla hienotunteinen. Asia on kuitenkin suht henkilökohtainen vaikka yhdessä olettekin. Itse synnytin just kolmannen lapsemme ja nyt mietin mitä asialle kannattais tehä kun tuntuu että alakerta on kun lentokenttä. Pelottaa tulevat vuodet, jospa sitä istuu jatkuvasti kuset housussa kun on viiskymppinen. Toki nautinto omasta rakkaasta on vähän kärsiny ja saa aina miettiä miten tuntuu paremmalta. Pienten lasten kanssa ne yhteiset hellät hetket on muutenkin kortilla, niin sitä haluis jotenkin antaa kaikkensa että se herkku olis täydellinen. Ostakaa yhdessä jotain pientä kivaa ja samalla ohimennen noi kuulat... Voithan jutella niitä näitä seksistä ja kysyä samalla että miltä naisesta tuntuu. Ilmotin just eilen illalla miehelleni että tällaset aijon hankkia. Hän ei tienny niistä mitään ja kuvitteli et nää kuulat on jokin lelu jolla tyydytetään itseään. Kyseli että eikö hän enään riitä, ja missä välissä meinasin harrastaa tällaista.... ;) Tsemppiä ja voimia. Oot fiksu heppu, kunhan esität asian oikein. Me naiset ollaan joskus kunnon tuittupäitä.
- Vielle Vagitrim
http://www.campuspharma.se/VielleVagitrim_eng.htm
Vielle Vagitrim on paras!
Varren voi nivelen kohdalta taittaa ylös jolloin selällään maatessa sen liikkeen näkee häpykukkulan yli. Sitä on myös helppo liikutella varresta. Ohjeet mukana.
Vaimolla on tuollainen setti (3 eri kokoa). Isoinkin on selvästi pienempi kuin miehen vehje ja sitäkin saa tunkea sisälle.
Vaimo tunnusti, että treenaukset ovat menneet nautinnon puolelle. :) - jake4
ite oon saanu vaan liian tiukkoja pilluja, haluaisin väljempää, ja jos totta puhutaan, nii paljon monipuolisempaa seksiä pystyy tehä venyväpaikkasemman kanssa ku tiukan :)
- rahanhukkaa oli
No joo. Omistin kuulat ja heitin ne mäelle kun ei tarvinnut yhtään pidellä, pysyivät pitämättäkin. Pienillä voisi kokeilla, perusgeishat ovat aivan liian suuria. Synnyttänyt olen 13 vuotta sitten ja alapää on timmissä kunnossa johtuen paljosta harjoittelusta yksin ja yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289