Kyllä suomessa on rankoja kaaleita

mirjamin juttu taitaa olla ...

Näin se on, kukaan ei tosiaa tiedä kuka tämä mirjami on, koska häntä ei ole olemassakaan. ootte ankaroita kaaleita. minä vähän aavistelen kuka tämän jutun on keksinyt. Tämä juttu on keksitty sitä vasten ,että verikosto tulisi uskottavammaksi.Huuu haata koko juttu.
sanoin aikaisemmin ETTÄ MINÄ VOISIN AUTTAA, MUTTA MINUN PITÄÄ SAATA TIETÄÄ KAIKKI FAKTAT, KIITOS. LAITTAKAAA TOSIASIAT TAULUUN.

29

4754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adikt

      minustako tuntuu että olet vain utelias koko ihminen kyllä tämä mirjami on olemassa äläkä hauku sitä et voi tietää kaaleen naisena millon ite luoja asetaa sunt tuohon kohteeksi v oin sanoa että aika säälittävässä jamassa oleva nainen tää kato pitäähän sitä aina toista kaaloa ymmärtää se on eri asia voiko auttaa mutta ymmärtää täytyy koska mehän kaaleina tiietään että mitä ne isot asiat on ja sn voin sanoa että ei tämämirjami ois ikinä kaajeilta pyytäny lehdestä apua jos sillä ei vaan ollu sellanen tilanne että sen oli pakko tää on oikia kaaleen akka eikä mikään kaajeitten nainen mutta eikö se ole julumaa että kaaleitten keskellä nämä asiat menee tämmöseksi ei kukaan koskaan tuomita muita ettei tulla ite tuomituksi mutta siunasta sinullekin

      • mutta en enää

        Kyllä minlla pallit on ollut tähän asti, eikä mikään reikä.


    • mieltä tästä

      tää oli vain julkisuus niksi saaha enemän ja isompaa huomiota aihesta,yksikertasesti jos ois totta ja noi iso haloo tehty julkisuudessa ja muualla nii ois jo poliisit häkkiä heilattanut eikö vain?

      • ei voi muuta kuin nauraa

        Niin, ja sitten vielä,- ei suomi voi olla noin takapajuinen maa , että siellä ei olisi turvakoteja, no nyt on tullut se selväksi kenen tyttö mirjami on, mutta ketä on nämä vainoojat?
        Kyllä siellä on isoporukka jo omassa suvussa, että ei hän paljon vieraiten apua tartte. Adelen puolelta varsinkin , mummokin on ankakaran paha , että hyvin käy parista miehestä. Samaten eno myös. Enolla ei paljon päätä palele. Valetta koko juttu. Siis ei voi olla totta. Isäkin on istunut tapasta. Ikävä kyllä nyt ei ole mikään april aika


      • joo...
        ei voi muuta kuin nauraa kirjoitti:

        Niin, ja sitten vielä,- ei suomi voi olla noin takapajuinen maa , että siellä ei olisi turvakoteja, no nyt on tullut se selväksi kenen tyttö mirjami on, mutta ketä on nämä vainoojat?
        Kyllä siellä on isoporukka jo omassa suvussa, että ei hän paljon vieraiten apua tartte. Adelen puolelta varsinkin , mummokin on ankakaran paha , että hyvin käy parista miehestä. Samaten eno myös. Enolla ei paljon päätä palele. Valetta koko juttu. Siis ei voi olla totta. Isäkin on istunut tapasta. Ikävä kyllä nyt ei ole mikään april aika

        Näitä juttuja varmaan ihan hyvikseen hesariin kirjoitellaan. Voi miten yksinkertaisia ihmisiä on olemassa. Kyllä se hesarikin tarkistaa juttujensa aitouden. Muutenhan lehti joutuisi vastuuseen ja oikeuteen perusteettomista jutuista. Otetaampa ensin asioista selvää ennen kuin väitetään näitä vakavia asioita palturiksi. Ja jos ei muuta niin ajatelkaa sentään niitä lapsia, jotka joutuvat elämään pelossa koko ajan.


      • faghagggg
        ei voi muuta kuin nauraa kirjoitti:

        Niin, ja sitten vielä,- ei suomi voi olla noin takapajuinen maa , että siellä ei olisi turvakoteja, no nyt on tullut se selväksi kenen tyttö mirjami on, mutta ketä on nämä vainoojat?
        Kyllä siellä on isoporukka jo omassa suvussa, että ei hän paljon vieraiten apua tartte. Adelen puolelta varsinkin , mummokin on ankakaran paha , että hyvin käy parista miehestä. Samaten eno myös. Enolla ei paljon päätä palele. Valetta koko juttu. Siis ei voi olla totta. Isäkin on istunut tapasta. Ikävä kyllä nyt ei ole mikään april aika

        onhan se mirjami ollu sen jutun mukaan jo monessa turvkodissa. lue juttu ensin ennen kun kommentoit asiaa mistä et tiedä mitään. kyllä ihmiset on välillä raakoja!!!!!


      • eräs joka aamula heräs
        faghagggg kirjoitti:

        onhan se mirjami ollu sen jutun mukaan jo monessa turvkodissa. lue juttu ensin ennen kun kommentoit asiaa mistä et tiedä mitään. kyllä ihmiset on välillä raakoja!!!!!

        jos se on valetta koko juttu vosin minä olla seuraava todiste verikoston olemasaolosta.josei mirjamija ole niin verikosto ei poistu kyllä muitakin väistäjiä löytyy


      • sivusta seurannut,tuntien t...
        eräs joka aamula heräs kirjoitti:

        jos se on valetta koko juttu vosin minä olla seuraava todiste verikoston olemasaolosta.josei mirjamija ole niin verikosto ei poistu kyllä muitakin väistäjiä löytyy

        te jotka epäilette etteikö mirjamin juttu olisi totta,voin vakuuttaa että on,mirjamin omaiset on myös peloiteltu niin,ettei mirjamille jää muuta vaihto ehtoa kuin luovuttaa peli,jossa on panoksena hänen ja lastensa turvallisuus,omaisten terveydestä puhumattakaan.näin mirjami painostetiin perumaan poliisi ilmoitus.ja jälleen on mirjami maan tiellä lastensa kans,eikäsekään pidä paikkaansaetteikö omaisilla olisi huoli mirjamista ja lapsista,toisaalta tiedetään että suomen klaaleet on kuin italian mafia.jos et tottele niin huonosti käy.tiedän myös että mirjamin isän puolen sukulaiset on kaikki siivoja ihmisiä,eivät sen pakin veljet ja porukat ole tehneet kellekkään mitään pahaa he kun kuuluvat niihin kaaleisiin etteivät tappele eikäräyhää.mutta sinulle joka olit halukas auttaan mirjamia,niin varmaan saat helsingin sanoma konttorista tiedot mirjamilta itseltään,ja jos olet todellisesti sitämieltäettäpystyt auttamaan häntä.hän on varmaanvalmis ottamaan vastaan kaiken avun jonka joku voi hänelle puhtain mielin antaa,muistakaa vieläsekin raamatun paikka että minkä hyvän teet pienimmille,teet sen jeesukselle ,ja hän on sinut palkitseva siittä.myöskin sen että kuka tietää meistä meidän omat lapset voivat olla myös yhtä vainottu kuin mirjami nyt,jumala sinua siunatkoon siittäeestä mitä teet hänen hyväkseen,kirjoituksesi oli ensimmäinen hyvätekosi,toivon että se jatkuu ja on siunauksesi niin sinulle kuin mirjamille.


      • draba
        sivusta seurannut,tuntien t... kirjoitti:

        te jotka epäilette etteikö mirjamin juttu olisi totta,voin vakuuttaa että on,mirjamin omaiset on myös peloiteltu niin,ettei mirjamille jää muuta vaihto ehtoa kuin luovuttaa peli,jossa on panoksena hänen ja lastensa turvallisuus,omaisten terveydestä puhumattakaan.näin mirjami painostetiin perumaan poliisi ilmoitus.ja jälleen on mirjami maan tiellä lastensa kans,eikäsekään pidä paikkaansaetteikö omaisilla olisi huoli mirjamista ja lapsista,toisaalta tiedetään että suomen klaaleet on kuin italian mafia.jos et tottele niin huonosti käy.tiedän myös että mirjamin isän puolen sukulaiset on kaikki siivoja ihmisiä,eivät sen pakin veljet ja porukat ole tehneet kellekkään mitään pahaa he kun kuuluvat niihin kaaleisiin etteivät tappele eikäräyhää.mutta sinulle joka olit halukas auttaan mirjamia,niin varmaan saat helsingin sanoma konttorista tiedot mirjamilta itseltään,ja jos olet todellisesti sitämieltäettäpystyt auttamaan häntä.hän on varmaanvalmis ottamaan vastaan kaiken avun jonka joku voi hänelle puhtain mielin antaa,muistakaa vieläsekin raamatun paikka että minkä hyvän teet pienimmille,teet sen jeesukselle ,ja hän on sinut palkitseva siittä.myöskin sen että kuka tietää meistä meidän omat lapset voivat olla myös yhtä vainottu kuin mirjami nyt,jumala sinua siunatkoon siittäeestä mitä teet hänen hyväkseen,kirjoituksesi oli ensimmäinen hyvätekosi,toivon että se jatkuu ja on siunauksesi niin sinulle kuin mirjamille.

        Kuten olen sanonut niin monta kertaa aikaisemmin: kaalo on valmis ohjaamaan toisen kaalon vaikka surman suuhun, jos vain saa itse asiasta hyödyn. Missä on se sydämellisyys ja mustalaisuus, joka koulusivistymättömänäkin tunnistaa toisen hädän ja antaa myötätuntoa.
        Missä se on?? Se on valhetta ja teeskentelyä niinkuin liian monet muutkin kaaleiden hyvät tavat.

        Tästä Miriamin tapauksesta on yksi ihminen otettu kiinnikin ja hänelle toivottavasti luetaan lakia ihan suomalaisittain, käräjätuvassa ja pikaisesti. Niin, eikö se ole se sama henkilö,joka sai kutsun linnaankin. On se komeeta, kun sinne mennään edustamaan romaneita uhkailijana ja ties minä. Nämähän tulee kaikki vielä julkisuuteen, toivottavasti - jospa vaikka saadaan taas lööppitilaa romaniasioissa, niissä negatiivisissa niinkuin monesti ennenkin, kun ei tahdo löytyä oikein muuta ja positiivista kerrottavaa.

        Kyllä suututtaa taas, kuinka idiootteja olemme!!
        Hankkikaa hyvät ihmiset itsellenne omatunto ja hyvät tavat, ennenkuin tulette sieltä mökeistänne ulos!Jos ei onnistu - pysykää poissa ihmisen ilmoilta!


      • koska tunnet tapauksen
        sivusta seurannut,tuntien t... kirjoitti:

        te jotka epäilette etteikö mirjamin juttu olisi totta,voin vakuuttaa että on,mirjamin omaiset on myös peloiteltu niin,ettei mirjamille jää muuta vaihto ehtoa kuin luovuttaa peli,jossa on panoksena hänen ja lastensa turvallisuus,omaisten terveydestä puhumattakaan.näin mirjami painostetiin perumaan poliisi ilmoitus.ja jälleen on mirjami maan tiellä lastensa kans,eikäsekään pidä paikkaansaetteikö omaisilla olisi huoli mirjamista ja lapsista,toisaalta tiedetään että suomen klaaleet on kuin italian mafia.jos et tottele niin huonosti käy.tiedän myös että mirjamin isän puolen sukulaiset on kaikki siivoja ihmisiä,eivät sen pakin veljet ja porukat ole tehneet kellekkään mitään pahaa he kun kuuluvat niihin kaaleisiin etteivät tappele eikäräyhää.mutta sinulle joka olit halukas auttaan mirjamia,niin varmaan saat helsingin sanoma konttorista tiedot mirjamilta itseltään,ja jos olet todellisesti sitämieltäettäpystyt auttamaan häntä.hän on varmaanvalmis ottamaan vastaan kaiken avun jonka joku voi hänelle puhtain mielin antaa,muistakaa vieläsekin raamatun paikka että minkä hyvän teet pienimmille,teet sen jeesukselle ,ja hän on sinut palkitseva siittä.myöskin sen että kuka tietää meistä meidän omat lapset voivat olla myös yhtä vainottu kuin mirjami nyt,jumala sinua siunatkoon siittäeestä mitä teet hänen hyväkseen,kirjoituksesi oli ensimmäinen hyvätekosi,toivon että se jatkuu ja on siunauksesi niin sinulle kuin mirjamille.

        Miksi et itse auta? Pelkäätkö ,että kädet likaantuu?

        ""muistakaa vieläsekin raamatun paikka että minkä hyvän teet pienimmille,teet sen jeesukselle ,ja hän on sinut palkitseva siittä.myöskin sen että kuka tietää meistä meidän omat lapset voivat olla myös yhtä vainottu kuin mirjami nyt,jumala sinua siunatkoon siittäeestä mitä teet hänen hyväkseen,kirjoituksesi oli ensimmäinen hyvätekosi,toivon että se """

        Minun kädet on tässä mirjamin tapauksessa sitotut, vaikka kuinka haluaisin , en voi. minulla on poika lapsia, ja minun pitää myös ajattela heitä. On asioita joita ei voi heittää olkansa ylitse. Mirjamilla tuntuu olevan isot asiat, eikä vieraat helposti puutu tuollaisiin asioihin. Mirjamilla han ruotsissa sukulaisia, miksi hän ei mene sinne, menisi vaikka enonsa luokse, sieltä eiväöt vainoojat löytä, jotain kummallista tässä asiassa on, jauhot eivät ole aivan puhtaita pussissa.

        Jumalan kiitos minun lapseni ei koskaan tule olemaan vainon kohteina, pidän siittä asiasta itse huolen, niin kauan kun elän. Ihmettelen vain kovasti tuota mirjamin kohtaloa. Tavallisesti mustalais vanhin antaa vaikka henkensä lastensa edestä.


      • apu
        koska tunnet tapauksen kirjoitti:

        Miksi et itse auta? Pelkäätkö ,että kädet likaantuu?

        ""muistakaa vieläsekin raamatun paikka että minkä hyvän teet pienimmille,teet sen jeesukselle ,ja hän on sinut palkitseva siittä.myöskin sen että kuka tietää meistä meidän omat lapset voivat olla myös yhtä vainottu kuin mirjami nyt,jumala sinua siunatkoon siittäeestä mitä teet hänen hyväkseen,kirjoituksesi oli ensimmäinen hyvätekosi,toivon että se """

        Minun kädet on tässä mirjamin tapauksessa sitotut, vaikka kuinka haluaisin , en voi. minulla on poika lapsia, ja minun pitää myös ajattela heitä. On asioita joita ei voi heittää olkansa ylitse. Mirjamilla tuntuu olevan isot asiat, eikä vieraat helposti puutu tuollaisiin asioihin. Mirjamilla han ruotsissa sukulaisia, miksi hän ei mene sinne, menisi vaikka enonsa luokse, sieltä eiväöt vainoojat löytä, jotain kummallista tässä asiassa on, jauhot eivät ole aivan puhtaita pussissa.

        Jumalan kiitos minun lapseni ei koskaan tule olemaan vainon kohteina, pidän siittä asiasta itse huolen, niin kauan kun elän. Ihmettelen vain kovasti tuota mirjamin kohtaloa. Tavallisesti mustalais vanhin antaa vaikka henkensä lastensa edestä.

        oli, että nämä vainoojat saataisiin kuriin. Kaikki vaan on mirjamille paikkaa etsimässä. Onhan se tietysti tärkeää, mutta se ei ole lopullinen ratkaisu. Nimiä tänne vaan kuka/ketkä vainoo, ja sitten ilmoitusta poliisille. Ei mirjamin mihinkään tarvitse lähteä! Onko se niin helvetin vaikeaa ymmärtää, että ihminen asuu siellä missä haluaa perkele!


      • Tonttujen tonttu
        apu kirjoitti:

        oli, että nämä vainoojat saataisiin kuriin. Kaikki vaan on mirjamille paikkaa etsimässä. Onhan se tietysti tärkeää, mutta se ei ole lopullinen ratkaisu. Nimiä tänne vaan kuka/ketkä vainoo, ja sitten ilmoitusta poliisille. Ei mirjamin mihinkään tarvitse lähteä! Onko se niin helvetin vaikeaa ymmärtää, että ihminen asuu siellä missä haluaa perkele!

        Juuri noin, olen samaa mieltä ja ei saa jäädä tu leen makaamaan. Tohon sopi jo kova sanakin hyvin.
        Niin se vain on,nimiä tauluun jos ei olot parane.

        tonttu edelleen


      • e.hipp
        joo... kirjoitti:

        Näitä juttuja varmaan ihan hyvikseen hesariin kirjoitellaan. Voi miten yksinkertaisia ihmisiä on olemassa. Kyllä se hesarikin tarkistaa juttujensa aitouden. Muutenhan lehti joutuisi vastuuseen ja oikeuteen perusteettomista jutuista. Otetaampa ensin asioista selvää ennen kuin väitetään näitä vakavia asioita palturiksi. Ja jos ei muuta niin ajatelkaa sentään niitä lapsia, jotka joutuvat elämään pelossa koko ajan.

        ei hesari tarkista kaikkia juttuja ,turvakotiin pääsee helposti tarinan voi kuka vaan vahvistaa, ko tapaus on tuttu ja suuresti ylimitoitettu, aina ei ole väistämisvelvollisuudesta kyse,se vain on niin helppo vetää kun se on niin dramaattista, kyllä tytöllä on niin vauraat sukulaiset ettei ole jäänyt heitteille.


      • allani56
        ei voi muuta kuin nauraa kirjoitti:

        Niin, ja sitten vielä,- ei suomi voi olla noin takapajuinen maa , että siellä ei olisi turvakoteja, no nyt on tullut se selväksi kenen tyttö mirjami on, mutta ketä on nämä vainoojat?
        Kyllä siellä on isoporukka jo omassa suvussa, että ei hän paljon vieraiten apua tartte. Adelen puolelta varsinkin , mummokin on ankakaran paha , että hyvin käy parista miehestä. Samaten eno myös. Enolla ei paljon päätä palele. Valetta koko juttu. Siis ei voi olla totta. Isäkin on istunut tapasta. Ikävä kyllä nyt ei ole mikään april aika

        Adelle on isänsä bujari tyttö voi raukkaa sääli käy


    • tosi tonttu

      lehdessä olleet kopiot kirjoituksista Mirjamista nimellä "Saako Mirjami joulun"? On vaan tosi pit kä juttu, niin että malttia ja huolellisuutta lu kemiseen.
      Näiltä sivulta näyttää löytyvän "lisä" tietoa Mirjamista, vaikka kuinka ja paljon. Artikkelit ja kirjoitukset herättävät itsessäni monenlaisia mietteitä ja tuntemuksia. Myös ristiriitaisia.
      Enimmäkseen surkuttelen Mirjamin kohtaloa. "Joka tietää" kirjoitti "Mirjam on kaikkien tykätty", mutta apua ei vain silti tunnu löytyvän, ihmette len sitä muiden mukana !?
      Nyt on suurin huoli Suora Lähetys-yhtyeestä ja sen menestymisestä ? no, ei siinäkään mitään pa haa, toivottavasti menestyvät (annan ääneni) mut ta kyllä kai Mirjamin tilanne on aivan toisenlai sessa kategoriassa.

      Joulu jölkyttäin tulevi t. tosi-tonttu

      • tuulayönkuningatar

        eikö tämä niinsanottu mirjami ole se adellen tyttö satu joka mihellään tapatti niitä keskisuomenkaaleita


    • Epäilevä Tuomas

      luetellaan ennusmerkkejä tulevasta.Niitä merkke jä on ollut riittävästi jo vuosi tuhansia, että alkaa hieman epäilyttämään koko “en ennustus".
      Mennään nyt enemmän maallisiin asioihin; kuinka Mirjaminkin saisi viettää rauhallisen joulun lap siensa kanssa - ihmistä tässä tarvitaan, Jumalal la lienee "kiireellisempiä" hommia kun ratkoo Lä hi-idän sotia. Sielläkin näet on veli veljeä vas taan jnp.. Mirjamin ongelma lienee enemmän sosi aalipuoleen kuuluva asia, ja sieltä se ratkaisun kin pitäisi löytyä, jos löytyy.
      Kaaleet ovat uskoaan täynnä(vähän niin kuin Isla milaiset) ja arvelen,että Viimeisellä Ovella käy melkoinen pulina, selittely ja ihmettely, " Mik si ovet ei aukene meille" tyyliin ?
      Varmasti siellä muistutetaan;Mikä olette tehneet yhdelle veljistäni, sisaristani, sen te olette tehneet Minulle ja tämä laki taitaa mennä kaalei denkin laikien yläpuolelle. Näin on ainakin ope tettu !
      Illalla mietin Isä meidän rukousta;"Ja anna meil le meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin an teeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet."
      Kun kaalo on tilanteessa, että pyytää jotain asi aa anteeksi Jumalaltaan, niin kannattaisi miet tiä, onko siihen edes oikeutta, ennen kuin itse on pystynyt antamaan anteeksi; veljelleen, sisa relleen ja lähimmäiselleen. Vastaan , mielestäni EI !!!!! Maallikkona arvelen että ei ole, vaan se on suorastaan pilkantekoa,jos sellaiseen röyh keyteen syyllistyy.Te Sananselittäjät ja ulkokul latut olette oivia esimerkkejä, meille tavalli sille Eeinoille. Fraaseja, tyhjiä fraaseja ladel laan ulkomuistista se, minkä keritään ilman että niisssä olisi mitään sisältöä tai merkitystä. Puheet, teot ja käytäntö ovat eri asioita! " Kil voittele" tarkoittanee, että yrittää toimia Juma lantahdon mukaan(en ole varma, kun en ole pappi) Suurin osa maallikkopapeista on hyvinvoipia ja maallista tavaraa, romua ja kiiltävää on kerty nyt kotiin ja tuohon keskivartalonkin kohdalla on tullut kunnon “kumpu “, mutta sitä kutsutaan mässäilyksi !? No, on toki hyvä, että ruokaa pi saa,en ole siitä kateellinen, sillä itsekin olen päässyt monta monituista kertaa näihin juhlapöy tien ääriin ja maittavaa on ollut. Nälkäisenä ei ole tarvinnut lähteä maantielle.
      Nyt kuitenkin kirjoitin Mirjamista ja hänen koh talostaan. Pappisväki on ollut melko hiljaa. Me neekö mustalaiskäytäntö Jumalan SANAN yli ????
      Mieleeni tulee Jeesuksen Llupaus ristillä ryövä rille, hän lienee ensimmäinen rosvo ja pahante kijä, joka pääsi Paratiisiin. Jospa hän kovia ko keneena yrittäisi sieltä kautta auttaa Mirjamia, kun muilla “vaikuttajilla” tuntuu olevan joulu kiireitä !
      Mustalaisuutta ei kannata minulle opettaa, sen verran siitä tiedän. Tiedän myös siitä, miten väistetään, jos väistetään. On nöyryyden ja alis tumisen merkki se, mutta nöyryyttä ja ihmisyyttä kysytään myös toiselta (kärsineeltä) puolen.
      Röyhkeydellä tosi elämässä pääsee pitemmälle, ai nakin kotia asti. Ja koti on linnani ja sitä us kaltaa ja saa puolustaa aika pitkälle, jos vaan on uskallusta. Luultavasti lapsiaan jokainen puo lustaa, susikin ! ( anteeksi susi) vertaus !

      Ei muuta ku lukemaan SANAA T. ulkokullattu, fa riseus. Kaikille gollegoile; kanssaveljille ja -sisarille HYVÄÄ JA ITSEKESKEISTÄ JOULUMIELTÄ

    • ARMO KANTAA

      voi hyvät kaaleet kyllä mä ymmärrän nuo veri kostot ja vihat koska olen ite mustalainen .....mutta olettako tulleet ajatelleeksi mitä tänä aikana tapahtuu... mitä varsinkin kaaleitten parissa...nyt eletään viimeistä aikaa huomaamme siinä kun katomme nuoria tyttöjä ja poikia jotka käyttävät huumeita ja niin myös vannhemmatkin....niin miehet kun naisetkin eikö tämä sano meille mitään, ei ole vanhempien kunnioitusta... miksi raamattu vakuuttaa meille että lapset ei kunnioita vanhempiaan ja muutenkin on maailma päälaellaan ystäväni kaikki tämä on jeesuksen takaisin tulon edellä me kaaleet ollaan hyvin jumalaa pelkäävää kansaa mutta se ei riitä vaan.. veri jeesuksen...uskonto ei pelasta vaan uudesti syntyminen jeesus siunatkoon jokaista tän siteerin lukiaa ja muista kun me tunnustamme syntimme on hän jeesus uskollinen ja vanhurskasniin että hän antaa meille anteeksi herra kanssaqnne.

    • VOITTAJA

      MOI

      • VOITTAJA

        VÄÄRÄ PAIKKA KESKUSTELLA ARKALUONTOISISTA ASIJOISTA.


      • KAALE.OLEN

        TÄMÄ ON AIVAN OIKIA PAIKKA TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN!


    • kultaisetkorvarengaat

      olen kyröniäinen ja muutan jkl..

      • HedmanRules

        kyröläiset ei tykkää itestään jos ees ajatelevat muutoa jyväskylään


    • hyvähyvät

      hyvään asia etä muutat jyväskylään tervetuloa,vielä jos oot yskinäine nainen

    • niinonon

      Pastori pukeutui kodittomaksi mieheksi ja lähti seurakuntaan, johon hänet nimitettäisiin paimeneksi tuona aamuna. Hän käveleskeli hänen uuden seurakuntansa ympäristössä puolen tunnin ajan, samalla kun paikka täyttyi ihmisistä. Ainoastaan kolme ihmistä tervehti häntä, useimmat katsoivat toiseen suuntaan. Hän pyysi ihmisiltä kolikoita ostaakseen ruokaa, koska hän oli nälkäinen. Yksikään ei antanut mitään.

      Hän meni sisälle seurakuntaan istumaan seurakunnan etuosaan ja vahtimestarit käskivät hänen nousta ja mennä istumaan seurakunnan takaosaan. Hän tervehti ihmisiä, kun he kävelivät ohitse, mutta he tervehtivät takaisin vain kylmillä ja yrmeillä katseilla tuomiten.

      Hän istuutui seurakunnan takaosaan ja kuunteli seurakunnan ilmoitusasiat seuraavalle viikolle. Hän kuunteli, kuinka uudet vierailijat toivotettiin tervetulleeksi, mutta kukaan ei huomioinut häntä uutena vierailijana. Hän katseli ihmisiä ympärillään, kun he yhä katsoivat häntä katsein, että sinä et ole tervetullut tänne.

      Sitten seurakunnan vanhimmat menivät korokkeelle kertomaan kuulutuksen. He sanoivat, että he olivat innoissaan esitellessään seurakunnalle uuden paimenen. "Me haluaisimme esitellä teille uuden paimenemme." Seurakunta nousi seisomaan ja iloisesti taputti odottavaisena. Koditon mies seurakunnan takaosasta nousi seisomaan ja lähti kävelemään käytävää pitkin eteen.

      Silloin kaikki taputus lakkasi ja seurakunta hiljeni. Kaikkien katseet häneen kiinnittyneenä... Hän nousi alttarille ja kurottautui mikrofoniin. Hän seisoi siellä lyhyen hetken ja sitten niin arvokkaasti luki ääneen Raamatun kohdan...

      "Kuningas on sanova niille, jotka ovat Hänen oikealla puolellaan, 'Tulkaa, te Isäni siunaamat; ottakaa perintönne, valtakunta, jota on valmistettu teitä varten maailman perustamisesta saakka. Sillä Minä olin nälkäinen ja te annoitte minulle syötävää, Minä olin janoinen ja te annoitte minulle juotavaa, Minä olin muukalainen ja te kutsuitte minut luoksenne, Minä tarvitsin vaatteita ja te puitte minut, Minä olin sairas ja te huolehditte minusta, Minä olin vankilassa ja te vierailitte luonani.' Sitten vanhurskaat kysyvät Häneltä, 'Milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinut, tai janoisena ja annoimme sinulle juotavaa? Milloin me näimme sinut muukalaisena ja kutsuimme sinut sisälle, tai me näimme sinut vaatteita vailla ja puimme sinut? Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja tulimme vierailemaan luonasi?'
      Kuningas on vastaava, 'Totisesti Minä sanon teille, mitä tahansa te teitte yhdelle pienimmistä veljistäni tai sisaristani, sen te teitte minulle."

      Luettuaan tämän, hän esitteli itsensä uutena paimenena ja kertoi seurakunnalle, mitä oli kokenut tuona aamuna. Monet alkoivat itkemään ja laskivat päänsä häpeissään. "Näen tänä päivänä ihmisten kokoontumisen, mutta en näe Jeesuksen seurakuntaa. Maailmassa on tarpeeksi ihmisiä, jotka näyttävät joltain muulta. Mitä maailma tarvitsee, on Jeesuksen opetuslapsia, jotka seuraavat Hänen opetuksiaan ja elävät, kuten Hän eli. Koska TE päätätte ryhtyä opetuslapsiksi?

      Sitten hän päätti kokouksen tuolta sunnuntailta, koska saarna oli saarnattu.

      • Harrasjeeno

        Oliko hää alasti saarnas pöntösä?näkykö iso peelo???


    • JyskälänLeiffi

      Myö,tullaan Joukolla, Jouko on meijän hevoinen! Hai!

      • pöhähysleiffii

        äitis on sun hevonen hai sie leiffii


      • Anonyymi
        pöhähysleiffii kirjoitti:

        äitis on sun hevonen hai sie leiffii

        Voi deevel


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe