kun ei ole Tiitu pikkuinen ja hänen isäntänsä virkannut mitään pitkään aikaan, aivan tässä on ollut ikävä kivoja kommentteja. jos nyt sieltä talvipesästä vähän kurkistat tännepäin niin vastaappa nyt mikä kumma on koneeseen tullut kun ei suolla tekstiä laisinkaan.Näin pimeän aikaan kaikkien kynnellekykenevien pitäisi toisiaan ilahduttaa hauskoilla jutuillaan, muuten tässä menee masennuksiin odottajat.
menevätkö kanit
28
1017
Vastaukset
- HTZA
minä yritän, tosikkoja vaan te olette!
:)- kerro tarinoita
pelkkää pikku ilkeää vittuilua vaan
- se kylvää
kerro tarinoita kirjoitti:
ilkeyksiään täällä! Olet oikein tainnut ottaa piikkiin edellisen vastaajan kun tuntuu että joka aloituksesta löytyy ikäviä lausuntojasi. katso peiliin!
- HTZA
kerro tarinoita kirjoitti:
että minä en v.....e.
Päinvastoin, yritän olla ihan hauska.
Ja jutella ihmisten kanssa.
Kerro missä olen mennyt pieleen niin yritän korjata asian.
Missä olen pahoittanut mielesi ja miten?
- piitu tikkune
mene
Ne tiitu jutut ovat varmaan ihan hauskoja, minulle ne vaan eivät avaudu, kun en osaa sitä murretta ja en ymmärrä sellaisesta tekstistä aina sisältöä, harmi.
- Pirre*
Minä ymmärrän helposti kaikilla murteilla kirjoitetut tekstit, no Rauman murretta voipi olla pikkusen vaikeampi lukea..luulisin.
Pirre* kirjoitti:
Minä ymmärrän helposti kaikilla murteilla kirjoitetut tekstit, no Rauman murretta voipi olla pikkusen vaikeampi lukea..luulisin.
En ymmärrä vaan joudun tulkitsemaan ja arvailemaan niitä monia erikoisia sanoja, ja silloin se lukeminen kestää sen verta kauan, että työlästä se on.
Helsingin slangia en ymmärrä myöskään lainkaan ja turunkin murre on työlästä lukea. Ja moni sutkautus joka on tarkoitettu vitsiksi jää kyllä silloin minulta ymmärtämättä.- Pirre*
miljoona kirjoitti:
En ymmärrä vaan joudun tulkitsemaan ja arvailemaan niitä monia erikoisia sanoja, ja silloin se lukeminen kestää sen verta kauan, että työlästä se on.
Helsingin slangia en ymmärrä myöskään lainkaan ja turunkin murre on työlästä lukea. Ja moni sutkautus joka on tarkoitettu vitsiksi jää kyllä silloin minulta ymmärtämättä.niin kun on puhunut aina jotain murretta, niin silloin ymmärtää myös muita murteita helposti.
- nämä-Tiitu- jutut
Pirre* kirjoitti:
aukeaa, mutta, mutta, on senverran lässytystä ja lätinää, etten jaksa lukee. Se on vaan semmone tapa kirjottaa, jota en sulata. Makeeta lässytystä. Jees.
nämä-Tiitu- jutut kirjoitti:
aukeaa, mutta, mutta, on senverran lässytystä ja lätinää, etten jaksa lukee. Se on vaan semmone tapa kirjottaa, jota en sulata. Makeeta lässytystä. Jees.
Kyllä vika on ihan minussa itsessä, koska huonon lukemistaidon lisäksi olen myöskin huumorintajuton ja tosikko.
- Wenla-G
miljoona kirjoitti:
Kyllä vika on ihan minussa itsessä, koska huonon lukemistaidon lisäksi olen myöskin huumorintajuton ja tosikko.
itsestäsi, niin miksihän minua kuitenkin hymyilyttää?
Oletko huumorintajuinen tosikko, vai totinen humoristi??
Minusta on mukavaa lukea viestejäsi, kun sinulla on varaa sanoa negatiivisiakin asioita itsestäsi.
Akatonta kivoine juttuineen kaipaan minäkin. Minusta hänen kielensä, kuten Turun murrekin, niin kuin muuutkin murteeet, ovat vallan viehättäviä. Wenla-G kirjoitti:
itsestäsi, niin miksihän minua kuitenkin hymyilyttää?
Oletko huumorintajuinen tosikko, vai totinen humoristi??
Minusta on mukavaa lukea viestejäsi, kun sinulla on varaa sanoa negatiivisiakin asioita itsestäsi.
Akatonta kivoine juttuineen kaipaan minäkin. Minusta hänen kielensä, kuten Turun murrekin, niin kuin muuutkin murteeet, ovat vallan viehättäviä.Ehkä se on myöskin sitä, että olen aika hätäinen ja ajatus lentää nopeasti ja sitten, kun vähänkin takkuaa, niin harppaan mieluimmin yli ja en jaksa syventyä. Niinpä kun niitä huonoja puolia on paljon, näinkin pienessä ihmisessä.
- olen
pohjanmaalta niin ne kirjoitukset on niin kotoosia ja murre tuttua vaikka vähän itse käytän murre sanoja.
pohjalainen vakaa usko luojaan on myös sellainen myönteinen asia minulle.
Minä taas vierastan itäsuomen murteita siellä on niin paljon sanoja joiden tarkotusta en ymmärrä, mutta mukavaa on koettaa arvailla mitä tarkoitetaan.
Murteet on meidän rikkaus, käyttäkää niitä ne jotka sen osaatte - Xinorina
Mutta sieluni silmin näen sen Tiitun touhuavan. En sitten tiedä, ymmärränkö niistä jutuista hölkösen pölähtävää vai ymmärränkö väärin, jos luulen ymmärtäväni.
Uniin asti on tämä kani jo tullut. Olisiko merkki siitä, että pitäisi jotain säpinää ja muuta hupia elämään saada?
Ois kyllä kiva lukea Tiitun kuulumisia, vaikka yli horisontin meniskin. - HTZA
miljoona kirjoitti:
Helsingin slangia en ymmärrä myöskään lainkaan ja turunkin murre on työlästä lukea. Ja moni sutkautus joka on tarkoitettu vitsiksi jää kyllä silloin minulta ymmärtämättä.on koira...?
- enkelitrio
Akaton ov vissii tyäreissul jossain kaukan Tiitus kans.Ei kanit nuku talvi-unta.
- tiärä yhre
joka men siili talvipessä, ja siin ol kova vähti et saatti se hereil ja syömä.
- kani hoidossa
tiärä yhre kirjoitti:
joka men siili talvipessä, ja siin ol kova vähti et saatti se hereil ja syömä.
Eikö tuo selvittänyt, että pitkä reissu on tulossa ja Tiitun "isoisä" on hoitohommissa.
- vain kalifornian
kani hoidossa kirjoitti:
Eikö tuo selvittänyt, että pitkä reissu on tulossa ja Tiitun "isoisä" on hoitohommissa.
ja jälleen palajaa.
- kaipaaja
kani hoidossa kirjoitti:
Niinpä taisi olla pitkä reissu edessä nyt kun kirjoitit mustini virkistyi ja muistin reissun.
joo ja isä-faari se tulikin Tiitua hoitaan. - juoni
kaipaaja kirjoitti:
Niinpä taisi olla pitkä reissu edessä nyt kun kirjoitit mustini virkistyi ja muistin reissun.
joo ja isä-faari se tulikin Tiitua hoitaan.Hölmöinäkö meitä pidät?
Pohjalaista viisauttako?
Leikit muistamatonta!
Tomppeli joka luulet muitakin tomppeleiksi! - enkelitrio
kaipaaja kirjoitti:
joo ja isä-faari se tulikin Tiitua hoitaan.ja muistist Tiitu kököttää hanttimiähenä Akattoman
ajaes rekkaa.Ainaski joskus ollu :)(jutuis)
- on viimeksi
kirjoittanut, joten eipä nyt sentään ole vielä ikuisuutta kulunut. Jospa piankin tulee mukavine viesteineen.
- Pirre*
on molemmat menneet, talviunille..:))
- Akaton mies
Täällä ollahan ja tallees. Kyllä tästä talaviunille oikeen joutaasi.
Tammikuun kultaanen likkaki on niin hilijaa, liekkö tua nielaassu vihinehen kurkkuunsa ku ei mitään kuulu. Syystalaven sunnuntaita täs vietelty Tiitu pikkuusen kans. Poika vaimonsa kans täs oli käymäs ja miniä leipoo eilen pipareita joulun varooksi. Sitten lämmitettihin ehtoolla sauna ja istuttihin kolomistaan iltaa takan vieres ja selattihin vanhoja valokuvia, tämä masiina oli kiinni. Silloon harvoon ku tuloovat kotihin niin ei sitten sinä aikana tuu niinkään kirijootettua tänne. Vaikka tottahan minulla ikävä teitä on, ihan sitten jokaasta yhyrees ja eriksensä.
Tiitu istuu tuas vierees pahvilaatikos ja isoontaa ja timpraaloo oviaukkoa siihen mieleeseksensä. Muutoon sellaanen kovasti rauhallinen päivä ollu, niinkuun meirän päivät ny Tiitu pikkuusen kans aina muutoonkin on.
terv. pohojanmaan nokikouraanen seppä ja pieni varhaanen Tiitu-kani. - Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
Täällä ollahan ja tallees. Kyllä tästä talaviunille oikeen joutaasi.
Tammikuun kultaanen likkaki on niin hilijaa, liekkö tua nielaassu vihinehen kurkkuunsa ku ei mitään kuulu. Syystalaven sunnuntaita täs vietelty Tiitu pikkuusen kans. Poika vaimonsa kans täs oli käymäs ja miniä leipoo eilen pipareita joulun varooksi. Sitten lämmitettihin ehtoolla sauna ja istuttihin kolomistaan iltaa takan vieres ja selattihin vanhoja valokuvia, tämä masiina oli kiinni. Silloon harvoon ku tuloovat kotihin niin ei sitten sinä aikana tuu niinkään kirijootettua tänne. Vaikka tottahan minulla ikävä teitä on, ihan sitten jokaasta yhyrees ja eriksensä.
Tiitu istuu tuas vierees pahvilaatikos ja isoontaa ja timpraaloo oviaukkoa siihen mieleeseksensä. Muutoon sellaanen kovasti rauhallinen päivä ollu, niinkuun meirän päivät ny Tiitu pikkuusen kans aina muutoonkin on.
terv. pohojanmaan nokikouraanen seppä ja pieni varhaanen Tiitu-kani.siellähän sinä, ja Tiitu -timpuri kans..ihan elossa ja terveenä.:)
Tytöt luuli jo maan nielasseen teijjät.
Tosihan se, ettei täällä aina jouvva päivystämmän, - tuossa justiisa tyttären perhe läksi kotiinsa - syötiin ja seurusteltiin..saimme kutsun heille jouluaattoa viettämään, - nähään ilmeisesti taas joulupukkikin :)
Tammikuunlikkahan kertoi menevänsä Turkuun kylpylään, kuntoutukseen, - etkö sie nyt muista..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87682- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36574Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118530Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513