mulla on tämmönen ihmeellinen ongelma, että mun polvet kipeytyy ja jäykistyy aina saunoessa. Molemmat polvilumpiot on mennyt sijoiltaan, mutta vaan toinen leikattu (tähystys, ei avo).
Tuntuu vähän niinkuin joku pistäisi hanttiin polvissa ja sattuu vähän. Koukistaessa tuntuu kuin polvi olisi "kuiva" (ei kovin hyvin selitetty) niinkuin siellä ei mikään voitelisi niveltä (taas hyvin selitetty :P).
Luulisi että tämmöset oireet tulee kylmästä, mutta että sauna..? kellään ollut/on vastaavaa?
polvet ja sauna
3
5425
Vastaukset
- outopolvi
Itselläni polvet kipeytyvät myöskin saunoessa. Kuuma suihku aiheuttaa myöskin saman reaktion. Koukistaessa polvea kipu tulee esille ja tuntuu sille kuin polvi olisi turvonnut. Kuivuutta en tunne eikä polviani ole koskaan operoitu. Mitään erityistä tapaturmaakaan en muista niille sattuneen. Ei tämä elämääni häiritse mutta ihmetyttää silti mistä tämä johtuu..
- Anonyymi
minulla on sama homma ja olen itse vasta 17-vuotias... muutama vuosi sitten minulta on kuitenkin todettu rasitusvammat molemmissa polvissa, mutta kipu on erilaista.
- verbena
Nivelrikkoiset polvet kipeytyvät lämpimässä ja tykkäävät kylmähoidoista. Itse olen lopettanut saunomisen mutta muutama vuosi sitten oli sama ongelma että polvet meni tosi kipeäksi aina sanomisen jälkeen. Myös tuttuni jolla on fibromyalgia valittaa samaa vaivaa. Sauna ei käy. Luulen että se liittyy jotenkin polvinivelissä olevaan tulehdukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175