mulla on tämmönen ihmeellinen ongelma, että mun polvet kipeytyy ja jäykistyy aina saunoessa. Molemmat polvilumpiot on mennyt sijoiltaan, mutta vaan toinen leikattu (tähystys, ei avo).
Tuntuu vähän niinkuin joku pistäisi hanttiin polvissa ja sattuu vähän. Koukistaessa tuntuu kuin polvi olisi "kuiva" (ei kovin hyvin selitetty) niinkuin siellä ei mikään voitelisi niveltä (taas hyvin selitetty :P).
Luulisi että tämmöset oireet tulee kylmästä, mutta että sauna..? kellään ollut/on vastaavaa?
polvet ja sauna
3
6189
Vastaukset 3
- outopolvi
Itselläni polvet kipeytyvät myöskin saunoessa. Kuuma suihku aiheuttaa myöskin saman reaktion. Koukistaessa polvea kipu tulee esille ja tuntuu sille kuin polvi olisi turvonnut. Kuivuutta en tunne eikä polviani ole koskaan operoitu. Mitään erityistä tapaturmaakaan en muista niille sattuneen. Ei tämä elämääni häiritse mutta ihmetyttää silti mistä tämä johtuu..
- Anonyymi
minulla on sama homma ja olen itse vasta 17-vuotias... muutama vuosi sitten minulta on kuitenkin todettu rasitusvammat molemmissa polvissa, mutta kipu on erilaista.
- verbena
Nivelrikkoiset polvet kipeytyvät lämpimässä ja tykkäävät kylmähoidoista. Itse olen lopettanut saunomisen mutta muutama vuosi sitten oli sama ongelma että polvet meni tosi kipeäksi aina sanomisen jälkeen. Myös tuttuni jolla on fibromyalgia valittaa samaa vaivaa. Sauna ei käy. Luulen että se liittyy jotenkin polvinivelissä olevaan tulehdukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521246Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86956- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29815Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201752Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24699- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122635- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43596Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12565On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 81519
- 39495
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487- 55487
- 57485