rapum+rapun salamointia sängyssä

säkenöintiä sängyssä

Olen löytänyt ihanimman miehen jota voi kuvitella ja ihmettelen sitä suunnattomasti koska hänkin on rapu ja sehän on aivan järjenvastaista. MIehen ei tarvitse kun katsoa minua niin jo mennään--hän himoitsee minua ja minusta tuntuu etten saa tarpeekseni hänestä mitenkään. Aivan uskomatonta koska en ole aikaisemmin ollut hänelaistaan tavannut. Olemme viettäneet tuntikausia keskustellen ja nauttien toistemme seurasta. En ole aikaisemmissa suhteissani ikinä uskaltanut käyttäytyä niin kuin tämän rapumiehen kanssa nyt. Onko kukaan muu samassa tilanteessa?

12

2411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bellina_69

      Minulle kävi kans noin kun tapasin rapumiehen...muistan kun ihmettelin myös tota, että voiko kaks rapua tulla noin hyvin toimeen...?Aikaisemmin kun ei ollut kokemusta rapumiehistä, enkä muutenkaan ollut erityisen kiinnostunut tähtimerkeistä. Mut mieletön yhteys, sängyssa mahtavaa...molemmat hyvin seksuaalisia...seksi tajunnanräjäyttävää...huumorintajukin samanlainen ja tuntuu että muutenkin ymmärtää toista hyvin....voisikohan olla sen takia just et on molemmat rapuja...Kukaan muu mies ei ole mussa aihettanut samanlaista tunnetta.Kaikista miehistä mitä mullakin on ollut, juuri tämä mies tuntuu et olis mulle sopivin :) vaikkakin ei mikään maailman helpoin luonne olekaan.

      • salamointia sängyssä

        Niin tuo on aivan ällistyttävää.Pelottaa vaan mitä tuo tulevaisuus tullessaan...........mutta aivan uskomatonta rakastella sellaisen ihmisen kanssa joka löytää ja tuntee kaikki ne ihanuudet jota siihen voi kuulua.Ja pelkkä äänen kuuleminen puhelimessä saa sävärit aikaiseksi.Miten voi jonkun kanssa olla niin samalla aaltopituudella.Tuokoon tulevaisuus tullessaan mitä tahansa tämä on aivan varmasti kokemus jota en saa muualta,enkä aio pilata tätä.


      • Hekla

        Kokemusta ravun kanssa olemisesta on yli 25 vuotta, hyvin menee. Tietenkin arki on tullut jo mutta edelleen sydän sykkiin kun nään rapu mieheni. Joka on aina yhtä ihana.


    • kokenut rapunainen

      Olet aivan oikeassa että rapumiehellä ja rapunaisella seksi on loistavaa MUTTA ei muuten sovi yhteen, molemmilla oikukas ja itsepäinen luonne. Kerjäävät koko ajan rakkautta ja huomiota= rasittavaa. JA sitäpaitsi rapumies on AINA uskoton, mulla kokemusta monesta rapumiehestä, ja vastaan tulee jatkuvasti naimisissa olevia rapumiehiä! Valitan, näin se vaan on. Rapumies on kuin pikkupoika, jos ei saa tarpeeksi huomiota tai jos riitelee hänen kanssa, hän lähtee ns "kostoreissulle" eli menee jonkun toisen kanssa rakastelemaan.Epäluotettava tyyppi.

      • onko hän pettäjä tyyppiä??
        Itse olen rapu-nainen, ja nyt on alkanut tuntua että haluaisin salarakkaan!!!En aiemmin voinut kuvitella,että pettäisin miestäni,kaksonen,en voi edes sietää ajatusta pettämisestä..mutta miksi tälläinen tunne??en ymmärrä itseäni!!!
        Olen onnellinen ja rakastan miestäni ylikaiken!Hän on kaikkeni!!
        Miksi tällaisia tunteita on herännyt minussa??
        En ole koskaan pettänyt ketään!!


    • Venusvampyre

      Rapumies on todella aistikas sängyssä. Seksi hänen kanssaan on ihanaa! Älykäskin se on ja kykenee syvälliseen keskusteluun. Tiedä sitten miten uskoton rapumies on, mutta mulla on suhde varattuun rapumieheen..

      • ongelmallinen rapu

        Rapu on sängyssä hyvä, siitä ei pääse mihinkään, mutta ei todellakaan ole älykäs, hyvä keskustelija (=valehtelija) ja näyttelijänlahjat omaa, koska osaa huijata ja selitellä omia mokiaan ja monien samanaikaisen suhteen pyörittämisen, mutta ei siihen vaadita älykkyyttä. Mainitse yksikin tunnettu (julkisuuden henkilö) joka on älykäs ja rapu. Nyt en tarkoita Matti Nykästä tai Juhani Palmua, jotka ovat esimerkillisiä rapuja. Sulla suhde rapumieheen, niin mullakin, mutta ainoastaan seksin takia, hänkin on varattu, olisko ehkä samaa mies kyseessä, ei mikään mahdottomuus!


      • Rapunainenitse

        Juo sulla on suhde _varattuun_ rapumieheen, silloinhan tiedät että kuinka luotettava hän on. Ei luotettava käy suhteen ulkopuolisissa, etkä varmaan ole sit myöskään ainoa ulkopuolinen suhde.


      • on valehtelija
        Rapunainenitse kirjoitti:

        Juo sulla on suhde _varattuun_ rapumieheen, silloinhan tiedät että kuinka luotettava hän on. Ei luotettava käy suhteen ulkopuolisissa, etkä varmaan ole sit myöskään ainoa ulkopuolinen suhde.

        mulla on kokemusta kahdesta rapu miehestä kummatkin olivat alkoholistei ja valehteli ummet ja lammet. pettivät mua. eka rapu mies löi mua. ja tästä toisesta rapu miehestä jälkeen päin kuulin et on ex-naisia lyönyt... olen ite kans rapu, mut en ite ole kyl tollainen..


      • ravun prinsessa
        on valehtelija kirjoitti:

        mulla on kokemusta kahdesta rapu miehestä kummatkin olivat alkoholistei ja valehteli ummet ja lammet. pettivät mua. eka rapu mies löi mua. ja tästä toisesta rapu miehestä jälkeen päin kuulin et on ex-naisia lyönyt... olen ite kans rapu, mut en ite ole kyl tollainen..

        Mun rapumieheni ei ole alkoholisti, ei lyö eikä valehtele....

        En ole kunnollisempaa miestä nähnyt tämän pallon pinnalla....

        eli ei voi vain kaikkia pistää samaan laumaan, kullanmurujakin on rapusuvuissa....!


      • rpu
        ravun prinsessa kirjoitti:

        Mun rapumieheni ei ole alkoholisti, ei lyö eikä valehtele....

        En ole kunnollisempaa miestä nähnyt tämän pallon pinnalla....

        eli ei voi vain kaikkia pistää samaan laumaan, kullanmurujakin on rapusuvuissa....!

        Rapunaisena ja rapumiehen siskona olen aina kiertänyt rapumiehet kaukaa ja aijon niin tehdä myös vastaisuudessa; nimenomaa petollisuuden ja oikukkuuden takia.


      • rapunaisena
        rpu kirjoitti:

        Rapunaisena ja rapumiehen siskona olen aina kiertänyt rapumiehet kaukaa ja aijon niin tehdä myös vastaisuudessa; nimenomaa petollisuuden ja oikukkuuden takia.

        ja rapumiehen siskona taas ottaisin oikein mielelläni itselleni rapumiehen...vaikeita ne on mutta en minä liian helppoa haluakaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe