Suositelkaa jotain

fgfgdfg

Suositelkaa jotain hyviä ja oikeasti pelottavia kauhuelokuvia.

8

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      ...mut
      stanley kubricin hohto - the shining
      ja
      28 päivää myöhemmin
      on aikas jees...

      • Regan

        Manaaja (The Exorcist, William Friedkin,1973)
        Suspiria (Dario Argento, 1977)


    • jtguytiooiyhvb

      Mainitsen tämän vain, koska kukaan ei muuten tätä muistaisi suositella, ja harvassa ovat ne jotka edes elokuvasta ovat kuulleet.

      Ei mielestäni ole menettänyt tehoaan tippaakaan neljässäkymmenessä vuodessa!

    • zappp

      Itse en ole nähnyt, mutta kovasti kehuvat Pumpkinheadia.
      En tiedä millainen maku sinulla on, mutta jos tunnelmaan perustuva kauhu kolahtaa, niin John Carpenterin The Fog ja Prince of Darkness saattaa toimia.
      Ja sitten tietenkin kaksi ekaa Halloweenia ja Alien pitää nähdä, jollet vielä ole. Ja Aliens, vaikka enemmän onkin actionia.

    • .-.-..-.-.-

      Blair Witch, saattaa kolahtaa ainakin jos et o viel nähny.

      Wolf Creek saattaa kolahtaa.

    • Daybreak

      Tässä muutama, seassa on gorea, että jännitystä.

      Halloween (1978) - Ohjaaja: John Carpenter
      (kannattaa myös katsahtaa remake)

      The Abandoned (2006) - Ohjaaja: Nacho Cerdá
      (Toronton After Dark Film Festivaaleissa esillä ollut leffa.)

      The Last Winter (2006) - Ohjaaja: Larry Fessenden
      (Psykologista kauhua)

      Jacob´s Ladder (1990) - Ohjaaja: Adrian Lyne
      (Psykologinen jännäri, hyvin erikoinen)

      Re-animator (1985) - Ohjaaja: Stuart Gordon
      (H.P.Lovecraftin tarinan pohjalta)

      An american werewolf in london (1981) - Ohjaaja: John Landis (ns. legendaarinen ihmissusi leffa)

      The Descent (2005) - Ohjaaja: Neil Marshall
      (Aiheuttaa pelkoa ja säikähdyksiä)

      Saw 1-4 (2004-?) - Ohjaaja: Saw 1 / James Wan
      Saw 2-4/ Darren Lynn Bousman (Jos mielit gorea, tosin ekassa myös osataan pelotella)

      Wilderness (2006) - Ohjaaja: Michael J. Bassett
      (Brittiläistä kauhua metsässä)

      The Hills Have Eyes / Remake (2006) - Ohjaaja: Alexandre Aja (Aja on nouseva nimi kauhussa kannattaa seurata)

      The Night Of The Living Dead (1968) - Ohjaaja: George A. Romero (klassikko zombie elokuva)

      Texas Chainsaw Massacre (2003) - Ohjaaja: Marcus Nispel (Jos saat käsiisi kannattaa katsoa myös alkuperäinen)

      Unrest (2006) - Ohjaaja: Jason Todd Ipson
      (After Dark Filmifestivaaleilla myös pyörähtänyt leffa)

      The Gravedancers (2006) - Ohjaaja: Mike Mendez
      (Perinteiseen kummituskauhuun perustava jännäri)

    • nyt...........................

      jotain vinkkejä...

      - Wolf creek
      - Emily Rosen painajainen
      - Stephen King: Se, Cujo, Stand- tukikohta ( ei kauhean pelottava, mutta muuten todella hyvä), Uinu, uinu lemmikkini 1-2

      - Jos haluaa nähdä vähemmänkin pelottavia, Poltergeist 1-3 on katsomisen arvoisia

    • thisisnomotherfuckinfreeride

      Kaikki steven seagal leffat saa ainakin mulle kylmänväreet ja kauhuntunteita kulkeen pitkin selkärankaa... HYYÄÄÄH

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe