Suositelkaa jotain hyviä ja oikeasti pelottavia kauhuelokuvia.
Suositelkaa jotain
8
720
Vastaukset
- .............
...mut
stanley kubricin hohto - the shining
ja
28 päivää myöhemmin
on aikas jees...- Regan
Manaaja (The Exorcist, William Friedkin,1973)
Suspiria (Dario Argento, 1977)
Mainitsen tämän vain, koska kukaan ei muuten tätä muistaisi suositella, ja harvassa ovat ne jotka edes elokuvasta ovat kuulleet.
Ei mielestäni ole menettänyt tehoaan tippaakaan neljässäkymmenessä vuodessa!- zappp
Itse en ole nähnyt, mutta kovasti kehuvat Pumpkinheadia.
En tiedä millainen maku sinulla on, mutta jos tunnelmaan perustuva kauhu kolahtaa, niin John Carpenterin The Fog ja Prince of Darkness saattaa toimia.
Ja sitten tietenkin kaksi ekaa Halloweenia ja Alien pitää nähdä, jollet vielä ole. Ja Aliens, vaikka enemmän onkin actionia. - .-.-..-.-.-
Blair Witch, saattaa kolahtaa ainakin jos et o viel nähny.
Wolf Creek saattaa kolahtaa. - Daybreak
Tässä muutama, seassa on gorea, että jännitystä.
Halloween (1978) - Ohjaaja: John Carpenter
(kannattaa myös katsahtaa remake)
The Abandoned (2006) - Ohjaaja: Nacho Cerdá
(Toronton After Dark Film Festivaaleissa esillä ollut leffa.)
The Last Winter (2006) - Ohjaaja: Larry Fessenden
(Psykologista kauhua)
Jacob´s Ladder (1990) - Ohjaaja: Adrian Lyne
(Psykologinen jännäri, hyvin erikoinen)
Re-animator (1985) - Ohjaaja: Stuart Gordon
(H.P.Lovecraftin tarinan pohjalta)
An american werewolf in london (1981) - Ohjaaja: John Landis (ns. legendaarinen ihmissusi leffa)
The Descent (2005) - Ohjaaja: Neil Marshall
(Aiheuttaa pelkoa ja säikähdyksiä)
Saw 1-4 (2004-?) - Ohjaaja: Saw 1 / James Wan
Saw 2-4/ Darren Lynn Bousman (Jos mielit gorea, tosin ekassa myös osataan pelotella)
Wilderness (2006) - Ohjaaja: Michael J. Bassett
(Brittiläistä kauhua metsässä)
The Hills Have Eyes / Remake (2006) - Ohjaaja: Alexandre Aja (Aja on nouseva nimi kauhussa kannattaa seurata)
The Night Of The Living Dead (1968) - Ohjaaja: George A. Romero (klassikko zombie elokuva)
Texas Chainsaw Massacre (2003) - Ohjaaja: Marcus Nispel (Jos saat käsiisi kannattaa katsoa myös alkuperäinen)
Unrest (2006) - Ohjaaja: Jason Todd Ipson
(After Dark Filmifestivaaleilla myös pyörähtänyt leffa)
The Gravedancers (2006) - Ohjaaja: Mike Mendez
(Perinteiseen kummituskauhuun perustava jännäri) - nyt...........................
jotain vinkkejä...
- Wolf creek
- Emily Rosen painajainen
- Stephen King: Se, Cujo, Stand- tukikohta ( ei kauhean pelottava, mutta muuten todella hyvä), Uinu, uinu lemmikkini 1-2
- Jos haluaa nähdä vähemmänkin pelottavia, Poltergeist 1-3 on katsomisen arvoisia - thisisnomotherfuckinfreeride
Kaikki steven seagal leffat saa ainakin mulle kylmänväreet ja kauhuntunteita kulkeen pitkin selkärankaa... HYYÄÄÄH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522