Olen 20-vuotias opiskelija. Miten pääsisin mukaan tekemään lyhytelokuvia? Olen kovasti kiinnostunut lyhytelokuvien tekemisestä ja haluaisin päästä mukaan harrastukseen. Osaatteko kertoa, missä päin Suomea (esim.pääkaupunkiseudulla) järjestetään lyhytelokuvakoulutusta ja kursseja? Itseäni kiinnostaa varsinkin käsikirjoittaminen ja näytteleminen. Entä mitä kautta voisi päästä mukaan opiskelijoiden mahdollisiin harjoitustöihin (esim.Stadia, Turun taideakatemia)avustajaksi/näyttelemään? Kiitos kaunis kaikista tiedoista:)
lyhytelokuvat
lyhäri
3
596
Vastaukset
- vapaa-ajallakin tehdä
aloitteen odottamisen sijaan? Itse olen kirjoittanut jonkinlaisen "kauhu lyhärin" ja toista alkanut kirjoittamaan. Sit vielä hommata videokameran ja sitten vaan parin kaverin kanssa kuvamaan.
Ainakin olisi kokemusta, kun menee opiskelemaan. - tor23232323
Hei,
Otatko yhteyttä sähköpostilla [email protected], olen tuottamassa lyhytelokuvaa. - Virroilla on
Virroilla Piramkissa tehdään myös lyhytelokuvia:
http://www.piramk.fi/cms/web.nsf/($All)/75879748B65F2BDDC22573910039B8E8?OpenDocument
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675