Kyl tään palstan saa lopettaa, edellisestä kirjoituksesta on pari viikkoa. Taitaa olla Parkinson tauti parannettu, miks minä jäin sairaaks? Onks jotain sisäpiiritietoo?
Saa lopettaa
4
1145
Vastaukset
- Myös osall.
Ei tää tosiaan ihan kaikkein vilkkaimmasta päästä keskustelupalstoja ole. Ei sitä kai parannettu ole, olisko muut kuolleet?
- Parkinson kumppanina neljä ...
Ei lopeteta tätä. Ei anneta taudin nujertaa itseämme. Pidetään mieli korkealla. Liikuntaa ja venyttelyjä sopivassa määrin. Ne poistavat lihasten kireyttä ja vähentävät kipuja. Itse olen löytänyt uudeksi liikuntalajiksi vesijumpan ja -juoksun.
Miten pitkään olette olleet työelämässä mukana diagnoosin saamisen jälkeen?
Onko tauti/lääkkeet muuttaneet persoonallisuuttanne? - tätä viestiä
Parkinson kumppanina neljä ... kirjoitti:
Ei lopeteta tätä. Ei anneta taudin nujertaa itseämme. Pidetään mieli korkealla. Liikuntaa ja venyttelyjä sopivassa määrin. Ne poistavat lihasten kireyttä ja vähentävät kipuja. Itse olen löytänyt uudeksi liikuntalajiksi vesijumpan ja -juoksun.
Miten pitkään olette olleet työelämässä mukana diagnoosin saamisen jälkeen?
Onko tauti/lääkkeet muuttaneet persoonallisuuttanne?Onhan täällä joskus mielnkiintoisiakin tekstejä.Mutta sieen on näitä jotka haluavat lopettaa aiheen käsittelyn.
Kysyit persoonallisuuden muutoksista, kyllä itse ainakin huoman muuttuneeni, eikä ainakaan parempaan suuntaan. Hyvää alkaa vuotta 2008 ja pidetään se lippu salossa!!!
- oikeassa
Voi lopettaa, tässä palstassa ei ole mitään järkeä. Viestit kannattaa hyvissä ajoin ennen lopettamista printata, niin niitä saa sitten loppuelämänsä ihailla - niitten lukeminen kun näkyy olevan hyvinkin suosittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174