Köröttelijät

pErsE

MIkä saa ihmisen ajamaan alle ohjearvojen ?
Miksi se käyttökinneri ei kulje millään sitä miniminopeutta mikä on tiekohtaisesti määrätty ?
Jos ajaminen on niin vaikeaa riittävällä nopeudella (lue vähintään 10km/h ylitte ohjearvon )niin pysykää kotona ....
Toivottavasti näitä köröttelijöitä kuolee tänäkin vuonna riittävästi jotta rivit harveenee vähän kerrassaan .

38

2753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahasti

      yli hilseen nopeusrajoitusmerkin tarkoitus. Sehän ei tarkoita ohjenopeutta, vaan aivan muuta.
      Heititkö kenties tämän provoksi tänne?

      • pErsE

        Että se on vähintään sitä nopeutta mitä pitää ajaa ja kun ne on vielä niin alhaiset ja tarkoitettu sinun laisille kädettömille kuskeille niin onpa ne suojatyöpaikan viisaat turvanneet sinunkin sokkoajelun..kai.


      • Kannattaa tutustua lakiin
        pErsE kirjoitti:

        Että se on vähintään sitä nopeutta mitä pitää ajaa ja kun ne on vielä niin alhaiset ja tarkoitettu sinun laisille kädettömille kuskeille niin onpa ne suojatyöpaikan viisaat turvanneet sinunkin sokkoajelun..kai.

        Nopeusrajoitus on liikenneväylälle asetettu ajoneuvon suurin sallittu nopeus.


      • pahasti
        pErsE kirjoitti:

        Että se on vähintään sitä nopeutta mitä pitää ajaa ja kun ne on vielä niin alhaiset ja tarkoitettu sinun laisille kädettömille kuskeille niin onpa ne suojatyöpaikan viisaat turvanneet sinunkin sokkoajelun..kai.

        pieleen. Olen "kädettömanä ja sokkona" körötellyt 2 milj.km ja vieläpä ilman vahinkoja.
        Revippä siitä.


      • pErsE
        Kannattaa tutustua lakiin kirjoitti:

        Nopeusrajoitus on liikenneväylälle asetettu ajoneuvon suurin sallittu nopeus.

        Ne toleranssit ja mittariheitot ...mutta sinäkään mahda sille mitään kun pidän sitä miniminä .Huom miniminä.


      • Pitää huolen ...
        pErsE kirjoitti:

        Ne toleranssit ja mittariheitot ...mutta sinäkään mahda sille mitään kun pidän sitä miniminä .Huom miniminä.

        "...mutta sinäkään mahda sille mitään kun pidän sitä miniminä .Huom miniminä"

        Nopeusvalvonta pitää siitä huolen, nollatoleranssi varsinkin


    • valistusta

      Mielenkiintoista...kerroppa meille lisää aiheesta "tiekohtaisesti määrätty miniminopeus", lait ja asetukset kun eivät sellaisia tunne. Missä sellaiset nopeudet on määritelty, miten ne osoitetaan tiellä kulkijoille jne, niin ehkäpä sitten opimme myös sellaisia noudattamaan. Määräystäkun on vaikea noudattaa, jos ei tiedetä, mitä on määrätty.

    • edes vitsinä

      Juttusi ovat todella sieltä mistä nimimerkkisikin.

    • Hogan knows best

      Nopeusrajoituksia noudattavilla ei olisi oikeutta liikkua lainkaan. Sitäkö halusit sanoa?

    • meidän

      ahteri-aatua.
      Olet sitten herännyt syysuniltas. Olisit jatkanut talven samantien.
      Onneksi tuo evoluutio on enempi tehnyt karsintaa kaltaistesi, itseään kaikkivoipasena pitävien, hörhöjen keskuudessa.

      • pErsE

        Mother fuckers..
        Joo juu onneksi on luonnollinen valinta karsinut köröttelijöitä tasasen tappavaan tahtiin.
        Itse ole pärjännyt reippaalla ajolla reilut 20 vuotta siis 20 VUOTTA!!! ilman mitään ogelmia.
        Ne mitä on sattunut niin köröttelijät ovat ajeneet vastoin liikennesääntöjä eli kolmion taka eteen ,vasemmalta ja vaihdelleet kaistaa kylkeen.
        Mutta olen aina keskuudessanne liikenteessä nyt ja tulevaisuudessa.


      • jotkut

        valopäät laskee jonkun kunnollisen vähän reippaammin siirtyvän ihmisen samaan kastiin näitten reikä päässä mettään tai päin punaisia laskevien urpojien kastiin. Jos joku laskee pari kymppiä mittarinsa mukaan yli sen, mitä kaikki tietävä kyltti käskee, niin onko se joku vitun kaahari?


      • mieltä kanssasi
        jotkut kirjoitti:

        valopäät laskee jonkun kunnollisen vähän reippaammin siirtyvän ihmisen samaan kastiin näitten reikä päässä mettään tai päin punaisia laskevien urpojien kastiin. Jos joku laskee pari kymppiä mittarinsa mukaan yli sen, mitä kaikki tietävä kyltti käskee, niin onko se joku vitun kaahari?

        En tajua mikä siinä on niin pahaa, että ajat 10-15km/h kovempaa, kuin mitä siinä saatanan tienvarsitaulussa lukee. Pahimmat rikokset tässä valtakunnassa kun ovat ylinopeus ja rattijuoppous. Kaikkeen pitää olla tyrkyttämässä nollatoleranssia. Onko se muka joku ratkaisu?


    • finnbulli

      hullujenhuoneesta pois?

      • pErsE

        Pari kuukautta ennen sua..miten muuten sinne päin ..
        Onko vielä nöyristely mielestäsi oikea vaihtoehto elämälle.
        Mutta hei toivottavasti ei nähdä toiskertaa sinua nöyristely terapiassa koska en varmaan enään tule opettamaan sitä sinne sun laitokseen.


      • finnbulli
        pErsE kirjoitti:

        Pari kuukautta ennen sua..miten muuten sinne päin ..
        Onko vielä nöyristely mielestäsi oikea vaihtoehto elämälle.
        Mutta hei toivottavasti ei nähdä toiskertaa sinua nöyristely terapiassa koska en varmaan enään tule opettamaan sitä sinne sun laitokseen.

        se kaveri, jolle annettiin sähköhoitoa kaksi kertaa päivässä.
        Toivon mukaan et nyt enää huuda wroom, wroom vuorokauden ympäri.


    • pari syytä

      Ainakin meikäläisellä pienempi polttoaineen kulutus saa ajamaan alle nopeusrajoituksen, silloin kun ei ole kiirettä, eikä aiheuta muille tiellä liikkujille haittaa. Toinen syy on huono keli, esimerkiksi rankkasade, lumipyry, jäinen tai luminen tie.

      • pErsE

        Vastaus.
        Itsellä ainakaan polttoaineen kulutus ole ensimmäisenä mielessä liikenteessä eikä ole koskaan ollut.
        Noita huonoja kelejä ei juurikaan ole jolloin ei voisi ajaa esim 80:ä ja se on todella naurettava nopeus jos siihen ei kykene niin jukiset on omiaan...


      • Hogan knows best
        pErsE kirjoitti:

        Vastaus.
        Itsellä ainakaan polttoaineen kulutus ole ensimmäisenä mielessä liikenteessä eikä ole koskaan ollut.
        Noita huonoja kelejä ei juurikaan ole jolloin ei voisi ajaa esim 80:ä ja se on todella naurettava nopeus jos siihen ei kykene niin jukiset on omiaan...

        Minun vastaukseni oli myös järkevä.


      • pErsE
        Hogan knows best kirjoitti:

        Minun vastaukseni oli myös järkevä.

        Koska ohjearvoja noudattavat ei kuulu köröttelijöihin ..
        Alle ohjervon ajavat ovat juuri niitä kötöttelijöitä joita äskenkin oli 40 km matkalla ohitettavana 20-30..huomio mihinkä kiinnitin oli se että miltei kaikki olis etuvedolla ajavia..missä se nyt on se etuvedon etu näin ns liukkaalla ?


      • Takaveto
        pErsE kirjoitti:

        Koska ohjearvoja noudattavat ei kuulu köröttelijöihin ..
        Alle ohjervon ajavat ovat juuri niitä kötöttelijöitä joita äskenkin oli 40 km matkalla ohitettavana 20-30..huomio mihinkä kiinnitin oli se että miltei kaikki olis etuvedolla ajavia..missä se nyt on se etuvedon etu näin ns liukkaalla ?

        "missä se nyt on se etuvedon etu näin ns liukkaalla "

        Siinä ettei perä pyri rinnalle edes liukkaalla, vaikka kaasua annostelisi vahingossa liikaa.


      • Takaveto kirjoitti:

        "missä se nyt on se etuvedon etu näin ns liukkaalla "

        Siinä ettei perä pyri rinnalle edes liukkaalla, vaikka kaasua annostelisi vahingossa liikaa.

        JUU SAMAA MIELTÄ SUN KANSSAS.
        Tulin tossa sunnuntaina joensuusta hesaan lumipyryssä ja ns.huonossa kelissä.
        Kyllä oli kaikenkarvaista köröttelijää liikenteessä.
        Mikä hitto pistää ihmiset tonne sekaan sotkemaan, kun ei sitten uskalleta ajaa??(en tietenkään tarkoita kaahaamista tai ylinopeuksia)
        Ja kun rekka tulee vastaan niin jarruvalot palaa,siinä sitten saa ihmetellä mikä siellä edessä mahtaa olla. Ei kai niitä rekkoja tarvii pelätä, en mä ainakaan. Ja jos valot häikäsee, ei niitä kannata alkaa tuijottamaan voi katella sinne reunaviivan puolelle. Otti kyllä tosissaan päähän....


      • ehtii arkkuun vähemmälläkin
        tiiakka kirjoitti:

        JUU SAMAA MIELTÄ SUN KANSSAS.
        Tulin tossa sunnuntaina joensuusta hesaan lumipyryssä ja ns.huonossa kelissä.
        Kyllä oli kaikenkarvaista köröttelijää liikenteessä.
        Mikä hitto pistää ihmiset tonne sekaan sotkemaan, kun ei sitten uskalleta ajaa??(en tietenkään tarkoita kaahaamista tai ylinopeuksia)
        Ja kun rekka tulee vastaan niin jarruvalot palaa,siinä sitten saa ihmetellä mikä siellä edessä mahtaa olla. Ei kai niitä rekkoja tarvii pelätä, en mä ainakaan. Ja jos valot häikäsee, ei niitä kannata alkaa tuijottamaan voi katella sinne reunaviivan puolelle. Otti kyllä tosissaan päähän....

        kun siellä maanteillä ei ole ohjenopeuksia. Ja kaikki eivät ole TommiMäkisiä.


      • pErsE
        Takaveto kirjoitti:

        "missä se nyt on se etuvedon etu näin ns liukkaalla "

        Siinä ettei perä pyri rinnalle edes liukkaalla, vaikka kaasua annostelisi vahingossa liikaa.

        Sen että se puskee niin hienoa elää autuaassa olotilassa varmaan.


      • Hogan knows best
        tiiakka kirjoitti:

        JUU SAMAA MIELTÄ SUN KANSSAS.
        Tulin tossa sunnuntaina joensuusta hesaan lumipyryssä ja ns.huonossa kelissä.
        Kyllä oli kaikenkarvaista köröttelijää liikenteessä.
        Mikä hitto pistää ihmiset tonne sekaan sotkemaan, kun ei sitten uskalleta ajaa??(en tietenkään tarkoita kaahaamista tai ylinopeuksia)
        Ja kun rekka tulee vastaan niin jarruvalot palaa,siinä sitten saa ihmetellä mikä siellä edessä mahtaa olla. Ei kai niitä rekkoja tarvii pelätä, en mä ainakaan. Ja jos valot häikäsee, ei niitä kannata alkaa tuijottamaan voi katella sinne reunaviivan puolelle. Otti kyllä tosissaan päähän....

        >>Ja kun rekka tulee vastaan niin jarruvalot palaa,siinä sitten saa ihmetellä mikä siellä edessä mahtaa olla.>Ajoneuvo on voitava pysäyttää edessä olevan ajoradan näkyvällä osalla ja kaikissa ennalta arvattavissa tilanteissa. Ennen kaukovaloilta lähivaloille vaihtamista nopeus on sovitettava uusia näkyvyysolosuhteita vastaavaksi.


      • Ellei sudita
        pErsE kirjoitti:

        Sen että se puskee niin hienoa elää autuaassa olotilassa varmaan.

        Takaveto on samassa sutimistilanteessa ihan toivoton, perä tulee rinnalle.


      • pErsE
        Ellei sudita kirjoitti:

        Takaveto on samassa sutimistilanteessa ihan toivoton, perä tulee rinnalle.

        Ajettua sillä takavetosella ?


      • tarvi
        tiiakka kirjoitti:

        JUU SAMAA MIELTÄ SUN KANSSAS.
        Tulin tossa sunnuntaina joensuusta hesaan lumipyryssä ja ns.huonossa kelissä.
        Kyllä oli kaikenkarvaista köröttelijää liikenteessä.
        Mikä hitto pistää ihmiset tonne sekaan sotkemaan, kun ei sitten uskalleta ajaa??(en tietenkään tarkoita kaahaamista tai ylinopeuksia)
        Ja kun rekka tulee vastaan niin jarruvalot palaa,siinä sitten saa ihmetellä mikä siellä edessä mahtaa olla. Ei kai niitä rekkoja tarvii pelätä, en mä ainakaan. Ja jos valot häikäsee, ei niitä kannata alkaa tuijottamaan voi katella sinne reunaviivan puolelle. Otti kyllä tosissaan päähän....

        olla edes rekka mikä tulee vastaan. Ajoin kanssa lumipyryssä yhen nysvän perässä. Huono keli, mutta sitä kaheksaa kymppiä pysty ihan huoletta laskemaan. Niin se nysväkin pysty, mutta heti, kun näky vastaantulijan valot, niin melkein pysähyttiin. Ohittamaan en halunnu lähtee, ku kaistojen välissä 10n sentin loskashitti ja muija huutaa repsikan penkillä, että körötellää meki. Pyh


      • nyt heti
        pErsE kirjoitti:

        Ajettua sillä takavetosella ?

        Kaikki Suomen etuvetoiset muutettaisiin takavetoisiksi, niin peltiä menisi vitusti ruttuun. Takaveto pysyy tiellä siinä missä etuveto, mutta aivan oikeasti se enemmän totuttelua vaatii. Ja myös taitoa. Puskemisen saa helpommin haltuun, kun heittävän perseen. Hattua nostan kaikille, jotka tehokkaalla takavetosella talvella kruisii. Siis ilman sladinestoja.


      • omistanut useita, etuvetosi...
        pErsE kirjoitti:

        Ajettua sillä takavetosella ?

        Takavetoinen on varsinkin tottumattomissa käsissä liukkaalla vaarallinen, koska liian suurella kaasulla perä heittää. Etuvetoisella vain kierrokset nousevat.

        Oletuksena tässä on se että kuljettaja ei ole niin tyhmä että antaa liikaa hanaa liukkaassa kurvissa, sillä siitä tilanteessta ei pelasta edes neliveto -eikä luistonestokaan jos vauhtia on jo liikaa.


      • En oikeen tiedä noista kulutuksista tai etu/taka vedoista. Keli on tietysti se minkä mukaan ajetaan. Itse olen kuitenkin ajellut jos minkälaisella kelillä. Toi köröttely vaan ei oikeen sovi mun ajotyyliin, tulee vaan jotenkin tökkivää koko ajamisesta (ainakin sillon kun joku vetää 50-60 kymppiä edessä). JA ONHAN SE NIINKIN, ETTÄ TÄYTYY VARAUTUA KAIKENLAISIIN YLLÄTYKSIIN LIIKENTEESSÄ.EI KAI SE VASTAAN TULEVA REKKA OLE MIKÄÄN YLLÄTYS, VAI KUINKA?


      • sinäkin
        tarvi kirjoitti:

        olla edes rekka mikä tulee vastaan. Ajoin kanssa lumipyryssä yhen nysvän perässä. Huono keli, mutta sitä kaheksaa kymppiä pysty ihan huoletta laskemaan. Niin se nysväkin pysty, mutta heti, kun näky vastaantulijan valot, niin melkein pysähyttiin. Ohittamaan en halunnu lähtee, ku kaistojen välissä 10n sentin loskashitti ja muija huutaa repsikan penkillä, että körötellää meki. Pyh

        tunnustit tuolla sepustuksellasi olevasi todellinen kädetön tunari!!!!!!
        Pieni loskavana kaistojen välissä, etkä sinä onneton tumpelo uskalla sitä ylittää......
        Voi h...o mitä älyvapaata paskanjauhantaa.


      • viisas autoilija
        tiiakka kirjoitti:

        JUU SAMAA MIELTÄ SUN KANSSAS.
        Tulin tossa sunnuntaina joensuusta hesaan lumipyryssä ja ns.huonossa kelissä.
        Kyllä oli kaikenkarvaista köröttelijää liikenteessä.
        Mikä hitto pistää ihmiset tonne sekaan sotkemaan, kun ei sitten uskalleta ajaa??(en tietenkään tarkoita kaahaamista tai ylinopeuksia)
        Ja kun rekka tulee vastaan niin jarruvalot palaa,siinä sitten saa ihmetellä mikä siellä edessä mahtaa olla. Ei kai niitä rekkoja tarvii pelätä, en mä ainakaan. Ja jos valot häikäsee, ei niitä kannata alkaa tuijottamaan voi katella sinne reunaviivan puolelle. Otti kyllä tosissaan päähän....

        Onnettomuudet eivät johdu hitaammasta ajosta, vaan aina ne johtuu liian suuresta nopeudesta.

        Kun auto lähtee käsistä, syy on aina liian suuressa tilannenopeudessa, ei tien huonosta kunnosta tai liukkaudesta, sillä niin huonoa tai liukasta ei olekkaan, jota ei pysty oikealla tilannenopeudella ajamaan.

        KYLLÄ REKKOJA JA HUONOA KEIÄ PITÄÄ PELÄTÄ.
        Jos ei osaa pelätä, on hullunrohkea, mikä tarkoittaa ja merkitsee sitä, ettei kuski tiedosta tien liukkautta tai muita riskitekijöitä.

        On sulaa hulluutta syöksyä kohtaavaa rekkaa päin täydellä vauhdilla, sillä siellä lumipyryssä saattaa olla vaikka mitä edessä.

        Rekathan tunnetusti nostattaa aina mahottomat lumipölyt, kun tulevat vastaan tai ajavat edessäsi.
        Missään nimessä niitä ei pidä lähteä ohittamaan.

        Olen kerännyt lehtileikkeet 20 vuoden ajalta liikenneonnettomuuksista. Niistä käy ilmi aina se, että tyhmyyttää'n sitä niitä kolareita ajetaan.
        Viisas autoilija ei itse aja kolaria ja osaa ennakoida melko pitkälle äkillisiä ja yllättäviä tilanteita. Yksinkertaisin viisaus on pitää väliä siihen edellä ajavaan ja olla ohitelematta liukkaalla ja lumipyryssä.


      • pErsE
        omistanut useita, etuvetosi... kirjoitti:

        Takavetoinen on varsinkin tottumattomissa käsissä liukkaalla vaarallinen, koska liian suurella kaasulla perä heittää. Etuvetoisella vain kierrokset nousevat.

        Oletuksena tässä on se että kuljettaja ei ole niin tyhmä että antaa liikaa hanaa liukkaassa kurvissa, sillä siitä tilanteessta ei pelasta edes neliveto -eikä luistonestokaan jos vauhtia on jo liikaa.

        Että silleen..
        Kaasulla se luisto hillitään sopivaksi ...


      • vedot keskenään
        pErsE kirjoitti:

        Että silleen..
        Kaasulla se luisto hillitään sopivaksi ...

        "Kaasulla se luisto hillitään sopivaksi ... "

        Jos edes toinen vetävä pyörä luistaa(sutii) niin silloin ollaa jo menetetty suuri osa vetävän akselin pidosta.

        Jos osaa hillitä luiston takavetoisessa niin että perä ei tule rinnalle, niin silloin osaa etuvetoisellakin ajaa niin ettei se puske ;o)
        Taitava kuski saa hillittyä etuvetoisen pientä puskemista käsijarrulla, tätäkin on tullut harjoiteltua suljetulla radalla usein.


        Useissa takavetoisissa joita olen omistanut on ollut ongelmana kevyt perä, se tuppaa rinnalle talven pahimmilla keleillä jos erehtyy kaasua käyttämään reilummin, ja lähdöt liikennevaloista ovat liian usein melkoista sutimista. Lähdöt ovat takavetoiseille varsinkin kevytperäisille kaikkein pahimpia.

        Volvot ovat olleet takavetoisista parhaimpia ajettavia, mutta niissä on ollutkin painonjakauma taka-akselille hyvä.


      • eikö päähäs ottanut
        tiiakka kirjoitti:

        JUU SAMAA MIELTÄ SUN KANSSAS.
        Tulin tossa sunnuntaina joensuusta hesaan lumipyryssä ja ns.huonossa kelissä.
        Kyllä oli kaikenkarvaista köröttelijää liikenteessä.
        Mikä hitto pistää ihmiset tonne sekaan sotkemaan, kun ei sitten uskalleta ajaa??(en tietenkään tarkoita kaahaamista tai ylinopeuksia)
        Ja kun rekka tulee vastaan niin jarruvalot palaa,siinä sitten saa ihmetellä mikä siellä edessä mahtaa olla. Ei kai niitä rekkoja tarvii pelätä, en mä ainakaan. Ja jos valot häikäsee, ei niitä kannata alkaa tuijottamaan voi katella sinne reunaviivan puolelle. Otti kyllä tosissaan päähän....

        lainkaan se, että ehkä heidän oli pakko körötellä siellä päästääkseen pisteestä a pisteeseen ö? Kuten sinunkin! Mä ku jo ehin luulla sua järkeväks likaks...


      • mieluummin..
        tarvi kirjoitti:

        olla edes rekka mikä tulee vastaan. Ajoin kanssa lumipyryssä yhen nysvän perässä. Huono keli, mutta sitä kaheksaa kymppiä pysty ihan huoletta laskemaan. Niin se nysväkin pysty, mutta heti, kun näky vastaantulijan valot, niin melkein pysähyttiin. Ohittamaan en halunnu lähtee, ku kaistojen välissä 10n sentin loskashitti ja muija huutaa repsikan penkillä, että körötellää meki. Pyh

        ehjänä perillä, kuin ei ollenkaan perille.


      • pErsE
        vedot keskenään kirjoitti:

        "Kaasulla se luisto hillitään sopivaksi ... "

        Jos edes toinen vetävä pyörä luistaa(sutii) niin silloin ollaa jo menetetty suuri osa vetävän akselin pidosta.

        Jos osaa hillitä luiston takavetoisessa niin että perä ei tule rinnalle, niin silloin osaa etuvetoisellakin ajaa niin ettei se puske ;o)
        Taitava kuski saa hillittyä etuvetoisen pientä puskemista käsijarrulla, tätäkin on tullut harjoiteltua suljetulla radalla usein.


        Useissa takavetoisissa joita olen omistanut on ollut ongelmana kevyt perä, se tuppaa rinnalle talven pahimmilla keleillä jos erehtyy kaasua käyttämään reilummin, ja lähdöt liikennevaloista ovat liian usein melkoista sutimista. Lähdöt ovat takavetoiseille varsinkin kevytperäisille kaikkein pahimpia.

        Volvot ovat olleet takavetoisista parhaimpia ajettavia, mutta niissä on ollutkin painonjakauma taka-akselille hyvä.

        Missään autossa painojakauma ei ole paljoa poikkea 50/50 mutta toki sitä saa muutettu hölmöillä asennuksissa kuten kuormajouset ,ilmajoisitus...
        Kyse hän ei ole etuvetosella osaamisesta vaan siitä että autoa ei ohjata millään epävarmalla vaijeri vetoisella käsijarrulla( lue seisontajarru )koska se heikon toiminta varmuutensa vuoksi voi todellakin lukkiutua helpommin ainakin vähäisen käytön takia.
        Lähtemisessä ei ole mitään eroa onko taka vai etuveto koska se sutii liiallisen kaasun käytön takia.
        Mutta ihmetystä herättää aina miksi etuvetoset tuppaavat jäämään liukkaalla kelillä lähdössä ...kädettömyyttä ?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      190
      4303
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      234
      2262
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1321
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      178
      1075
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      79
      1036
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      964
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      68
      939
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      935
    Aihe