Dogsitteriä VANTAA (ei 4H:n kautta)

Keepa

Mä tartteisin kipeästi dogsitteriä käyttämään kahta koiraani ulkona työpäiväni aikana. 4h -yhdistyksen kautta dogsitteri löytyisi, mutta koska digsitter palvelu muuttuu verolliseksi vuoden vaihteessa pompsahtaa hinnat myöskin lähes kaksinkertaisesti. Kahden koiran ulkoilutus tulisi 4h:n kautta maksamaan 280 e/ kk

Mistähän löytäisi luotettavan,tunnollisen ja järkevän nuoren auttamaan?

4

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eukni

      missä päin Vantaata koirat ovat ja mihin aikaan pitäisi koiria ulkona käyttää?

    • koirakaveri

      Hei! Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää mm. koirista ja kellon ajoista, jolloin koiria tulisi ulkoiluttaa. Olen itse 18vuotias helsinki-vantaan rajalla asuva lukiolaistyttö. Minulla alkaa huomenna koulussa viimeinen (ja helppo) jakso, eli käyn koulua päivittäin noin kello 9-12. Olisin muuten vapaa viemää koiria ulos.
      Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää minusta ja kertomaan tarkemmin asuinpaikkanne, niin voit ottaa minuun yhteyttä: [email protected]

    • velvollisuudet

      Lakisääteiset velvolisuudet on joka tapauksessa hoidettava tai kyse on harmaasta taloudesta eli rikolisuudesta.

      Jos ja kun sinun katsotaan olevan työnantajan roolissa niin velvollisuuksia on paljon myös sinulla.

      Lisäksi pimeässä suhteessa täysin epäselviksi jää mm vakuutukset ja vastuukysymykset.

      4H on bisnestä nuorten kustannuksella joten siksi se menettää verovapautensa.

      • salla_89

        Onko se nyt niin hirveetä maksaa pimeesti muutama euroa koiran ulkoiluttamisesta jollekin ahkeralle nuorelle? Ymmärtäisin jos kyse olisi isommista rahoista, mutta jos dogsitter ottaa esim 5-7 euroa ja siitä sitten verot niin onko homma enää kannattavaa? Monella kun on koulut, omat elukat yms. niin ei tätä hommaa ihan ilmasiksi halua tehdä, vaikka kivaa onkin =).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe