Max Payne Elokuva

yepppb

mitäpäs mieltä ootte kuka olis sopiva näyttelijä Max Payne Elokuvaan? :D
Mun mielestä vaikka James McCaffrey, siis se joka on antanu äänensä Max Payne Peleihin..

Ja jos tuolla youtubessa oleva traileri on oikea ja jos se näyttelijäki jo liitetty max payneks, niin ei mun mielestä sovi ollenkaan..

5

4107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyleKatarn1987

sillä YouTubesta löytyy useampikin tekele hakusanalla Max Payne Movie Trailer, mutta kehoittaisin kuitenkin katsomaan tämän ns. trailerin, sillä tämä on vallan loistava. En tiedä muistaako kuinka moni muutama vuosi sitten kuopatun Angel-sarjan, joka Subillakin pyöri, mutta tämä video tekee ehdottomasti tälle sarjalle ja etenkin eräälle sen traagisimmalle hahmolle suurta kunniaa. Taustalla pyörivä musiikki on mainio ja leikkaus on tehty ammattitaitoisesti ja hyvällä maulla. Liikutuin ihan kun tämän katsoin, meinasinpa melkein kyynelehtiä sillä niin hyvä tämä oikeasti oli. Tässä on teille todellinen Max Payne!

http://www.youtube.com/watch?v=b8DqR3_aL7Y&feature=related

Alexis Denisof is.. Max Payne. A man with nothing to lose...

Katsokaa ja nauttikaa =D

• KyleKatarn1987

• nerdcritic16

Tämä on todella paskaleffa, meinaan surkein pelistä tehty elokuva. Siis pääpahis on B.B joka tappaa Jack Lupinon ja Horne pakenee. Mona Saxin sisko on Natascha vaikka se on Lisa Punchinello. Vetäisin perseet olalle kuin katsoisin tätä, ja hukkuisin ripuliin. Max Payne pelikin oli upeampi ja loistavampi kun tämä. Laittaisivat edes Pelin-menevää tarinaa mutta ohjaaja on varmaan miettinyt: Pitäisikö laittaa pelintapainen tarina, Äh se on jo liikaa. En halua sellaista tarinaa pelintekijät tekivät.VITUN KUSIPÄÄ

• Eli se on Mark Wahlberg.

Suomalaisilla ei taida olla muuta tekemistä leffan kanssa, paitsi musiikin puolella.

• sepiJ

Siis, writterina ainakin sami järvi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      3245
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2379
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      446
      1505
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1396
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1351
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      544
      1298
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      111
      1267
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      112