Onko Blade Runner Final Cut saapunut

Replikantti

Onko kukaan huomannut, että onko Blade Runner Final Cut jo saapunut Suomen kauppoihin?

15

2904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blade2007

Julkaisupäivä 5.12.2007. Tulee teräväpiirtoversiona kait blurayna ja hd-dvd:nä. Sitten normi DVD-versioita kaksi, tavallinen ja erikoisboksi.

• Nimetön

Saapui jo. Porin Anttilaan ainakin. Päälle 50 eegonia kustantaa...

• Blade2007
        Nimetön kirjoitti:

Porin Anttila taitaa olla pulassa, oikea virallinen julkaisupäivämäärä on huomenna 5.12. Leffa-yhtiöt on tästä tosi tarkkoja.

• Syneus(m)
        Nimetön kirjoitti:

varustettu versio ei maksa kuin noin 15 €kee. Toi 50 €ken juttu on toi 5 levyn boksi.

• Syneus(m)

ainakin seuraavia versioita myydään:

Blade Runner Final Cut (2 Disc)

Blade Runner Ultimate Collection (5 Disc)

Blade Runner - Final Cut (Blu-Ray)

• MovieLover

Kaikki muut noista mä kyllä ymmärrän mutta boxi missä on 5 versiota samasta leffasta?
        Eikx se oo jo overkill?

• Syneus(m)
        MovieLover kirjoitti:

Kaikki muut noista mä kyllä ymmärrän mutta boxi missä on 5 versiota samasta leffasta?
        Eikx se oo jo overkill?

Fanaattinen fani voi jopa kaikki versiot hommata. Itse olen nähnyt noi kaikki ed.versiot, joten tilasin vain tuon uusimman version(Final Cut) joka kustansi alle 15 €kee.

• Syneus(m) kirjoitti:

Fanaattinen fani voi jopa kaikki versiot hommata. Itse olen nähnyt noi kaikki ed.versiot, joten tilasin vain tuon uusimman version(Final Cut) joka kustansi alle 15 €kee.

Miten olennaisesti se uusi versio eroaa aikaisemmasta ohjaajan versiosta, eli tuhlatako rahansa tähän vai viinaan?

Olisi kovin kurjaa ostaa versio joka ei eroa sisältönsä puolesta aikaisemmastan kanssa juuri lainkaan, vaan ainoana varsinaisena erona olisi vain erilainen kansi.

Mielummin sitä sitten vaikka katsoo ne 30-60 sekunttia uusia kohtauksia youtubesta, ja päivittää Blade Runner julisteen seinällä uuteen.

• Syneus(m)
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

Miten olennaisesti se uusi versio eroaa aikaisemmasta ohjaajan versiosta, eli tuhlatako rahansa tähän vai viinaan?

Olisi kovin kurjaa ostaa versio joka ei eroa sisältönsä puolesta aikaisemmastan kanssa juuri lainkaan, vaan ainoana varsinaisena erona olisi vain erilainen kansi.

Mielummin sitä sitten vaikka katsoo ne 30-60 sekunttia uusia kohtauksia youtubesta, ja päivittää Blade Runner julisteen seinällä uuteen.

Ei ole vielä saapunut, joten tässä vaiheessa en osaa sanoa mitään. Sen verran kuitenkin, että toivottavasti on lähempänä sitä teatteriversiota kuin sitä muka "Director's Cut"-versiota(tämä siis minun mielipide).

Vastatkoon ne jotka ovat jo katsoneet Final Cut:in

Palaan astialle kunhan toi on katsottu......selvinpäin=)

• Replikantti

Jos ootte ehtinyt katsoa Final Cutin, niin mikä oli mielestänne uutta ja hienoa? tai pelkästään uutta?

• MovieLover
        Replikantti kirjoitti:

Jos ootte ehtinyt katsoa Final Cutin, niin mikä oli mielestänne uutta ja hienoa? tai pelkästään uutta?

Ääni on hieno, kuva kirkas, muutokset ovat vähäisiä. Elokuva on edelleenkin hieno. ja jokainen saa olla ihan mitämieltä haluaa siitä mikä on paras versio. Itse olen nähnyt alkuperäisen ja kerrotun version leffassa, nyt on vaikea olla muistelematta kertoja-ääntä kun katsoo ilman kertojaa olevaa versioa.
        Parasta antia on lisälevyn melkein 5 tuntinen doku.

• Replikantti
        MovieLover kirjoitti:

Ääni on hieno, kuva kirkas, muutokset ovat vähäisiä. Elokuva on edelleenkin hieno. ja jokainen saa olla ihan mitämieltä haluaa siitä mikä on paras versio. Itse olen nähnyt alkuperäisen ja kerrotun version leffassa, nyt on vaikea olla muistelematta kertoja-ääntä kun katsoo ilman kertojaa olevaa versioa.

Director's Cut antoi viitteitä siitä, että Deckard olisi humanoidi. Nyt Final Cutia katsellessa taytyy totutella ajatukseen, että Deckard on mahdollisesti Nexus-7 replikantti...

• Syneus(m)
        MovieLover kirjoitti:

Täytyy sanoa, että muutaman vuoden paussi BR:n katsomisessa teki hyvää, sillä pystyin sulattamaan tuon elokuvan ilman kertojan ääntä. Tosin niissä kohdin missä se oli esim. teatteriversiossa, koin pieniä mustia ja tylsiä aukkoja. Onneksi loppu oli kompromissi edellisten versioiden väliltä ja siis onnelliseen päin.

Toi doku on vielä katsomatta.

• Wursti
        Replikantti kirjoitti:

Director's Cut antoi viitteitä siitä, että Deckard olisi humanoidi. Nyt Final Cutia katsellessa taytyy totutella ajatukseen, että Deckard on mahdollisesti Nexus-7 replikantti...

Missään vaiheessa ei tietääkseni ole sanottu että Deckard olisi humanoidi, vaan nimenomaan replikantti. Minkä idean luulet unijaksolla olleen verrattuna Gaffin origami-yksisarviseen?

DC kertoi Deckardin olevan replikantti, Final Cut jatkaa samaa rataa. Alkuperäisessä ei näin ollut, koska Ford tahtoi yhden samaistuttavan hahmon.

• tullut valituksia!!!!??

Kyllä sitä Lucasia ja Spielberg saa valituksia faneilta, kun muuttelee omia elokuvia.

Enemmän tosta Blade Runnersista tullut enemmän!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe