Turenkilaisilla on noussut kusipäähän jalosen aikana kun luulevat että kerho muka ilman häntä muka pärjäisi.
No totuus on se että edes jalosen alaisuudessa tuo joukkue olisi silti sijoilla 7-9 sillä ei tuolla pelaajamateriaalilla parempaa voi saada.
Andersson Lundberg vihko siis 2-3 ketjuna olisi hyvä mutta 1 ketjuna tosi huono tasoinen.
Mitä muute Loikas tekee 2 sentterinä? Äijähähän kuuluis 4 ketjuun.
Pallokerhon pakisto on täyttä paskaa ja ulkkarit viime kauden ässien ulkkarien tasoa ellei jopa huonompia
hokkaset,hirscit,pelliset,ruoholat,leinoset,korhoset,erholtszit kuuluis muutenkin mestikseen eikä sm-liigaan.
Alatalo on myös osa syypää mutta ei tuo materiaali kyllä mikään vahva ole ja ainoat joukkueet ketkä paperilla taakse jäävät ovat saipa ja kalpa ja muut menee edessä.
Hpk on vain paska joten ei sitä alataloa kannata ulos potkia.
Hpk aivan oikeassa paikassa.
ullipå
1
192
Vastaukset
- bbvvcv
nyt kun ei videot toimi eikä sopupelit niin hpk on täysin oikeassa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858