ja minä nyt saan 2 viikkoo tehä mitä mieleen tulee.
Nyt ensimmäisenä ajattelin käydä vieraissa naisissa ja sitten katson mitä jatkossa,,voin käydä naisissa toisenki kerran.
Minä tiedän että nyt minut haukutaan mutta EI HAITTAA.
NYT VAIMO
25
1641
Vastaukset
- iloa-arkeen
Elätkö yleensä ahdingossa?
- lipsuu
kun tilaisuus tulee ja vaimolleen valehtelee ja väittää olleensa uskollinen.
Älkää te vaimot uskoko mitä ukkonne teille selittää reissuistansa.
Olin yli 10v, reissu hommissa ,niin kotimassa kuin ulkomaillakin, myös Norjan öljynporaus lautoillakin.
Ei ollu yhtään ukkomiestä joka ei naista olisi käyttäny.
Varmasti tiedän ja jos joku toisin väittää niin kerro kuka olet ja oltiinko samalla työmaalla., antaapa tulla. - CannedHeat
lipsuu kirjoitti:
kun tilaisuus tulee ja vaimolleen valehtelee ja väittää olleensa uskollinen.
Älkää te vaimot uskoko mitä ukkonne teille selittää reissuistansa.
Olin yli 10v, reissu hommissa ,niin kotimassa kuin ulkomaillakin, myös Norjan öljynporaus lautoillakin.
Ei ollu yhtään ukkomiestä joka ei naista olisi käyttäny.
Varmasti tiedän ja jos joku toisin väittää niin kerro kuka olet ja oltiinko samalla työmaalla., antaapa tulla.näin on... miksi ei olisi? Onko tuo joku uutinen?
Saitko ison auton itsellesi sieltä lautalta? Seisooko tuo auto vieläkin? Fyrkkaa joka tuutista ja
menoo.. jee! Totta kai!
Sielusi kasvoi, kuten minunkin totta kai, mutta mitä me opimme? rehvastelamaanko? - vaan kun
CannedHeat kirjoitti:
näin on... miksi ei olisi? Onko tuo joku uutinen?
Saitko ison auton itsellesi sieltä lautalta? Seisooko tuo auto vieläkin? Fyrkkaa joka tuutista ja
menoo.. jee! Totta kai!
Sielusi kasvoi, kuten minunkin totta kai, mutta mitä me opimme? rehvastelamaanko?täällä monet kirjoittaa kuinka uskollisia ovat ,niin minä en usko kun olen omin silmin nähnyt sen uskollisuuden mitä se on.
- on..
vaan kun kirjoitti:
täällä monet kirjoittaa kuinka uskollisia ovat ,niin minä en usko kun olen omin silmin nähnyt sen uskollisuuden mitä se on.
..tuolla rehvi palstalla olleet niin kauan kuin itse oli ekan kerran siellä katselemassa ja tutkimus reissulla.
Ja sen olen oppinut, että ei monikaan edes vaki suhdetta etsi.
Siis puhun naisista. Kyllä muuten olen saanut mielenkiintoista postia. Nykyään ei edes viitsi moiseen aikaa tuhlata. ;)
- iltaruskoa pimeässä
.........
.........
..........
...........
......... - joka vasta
lähti samaksi ajaksi? Mahtavat pitää hyvänä, kun aina lähtee.
- Xinorina
samaa, kun taas tähän istahdin ja tuon aloituksen näin. Että eikö tämä ihan äsken täällä ollut kahden viikon poikamiehyyksineen?
- 2 viikoin
Xinorina kirjoitti:
samaa, kun taas tähän istahdin ja tuon aloituksen näin. Että eikö tämä ihan äsken täällä ollut kahden viikon poikamiehyyksineen?
välein, ei ole koskaan kotona, vaimo siis.
- Xinorina
2 viikoin kirjoitti:
välein, ei ole koskaan kotona, vaimo siis.
Korjataan nyt vielä, että avovaimo. Niin itse (jos nyt se sama on) oikaisemalla oikaisi edellisessä ketjussaan.
Kaikkea sitä minäkin jaksan kommentoida ja äimistellä... Jonkun avopoikamiehen tekemisiä tai luultavimmin tekemättä jättämisiä!
Pitäisiköhän kehitellä itselleen jotain?
- just juu
Pidä niin lustia kuin niillä vehkeillä saat irti.
- kun edes yksikin
kannustava mielipide,kiva ja kiitos Sinulle.
Eikö vain,,hauskaa pitää pitää silloin kun siihen on mahdollisuus,,vielä kiitos sinulle.
- "kateellinen"
Muista kuitenkin varoa että ei jää liikaa jälkikutinoita.
- aloittaja
kun vanha kettu asialla niin sehän ei myrkkyjä syö,,ei muuten olisi se vanhakettu,, otin jo puolikkaan kossun ja kohta otan taksin ja lähen tuonne kaupungille.
- meni??
aloittaja kirjoitti:
kun vanha kettu asialla niin sehän ei myrkkyjä syö,,ei muuten olisi se vanhakettu,, otin jo puolikkaan kossun ja kohta otan taksin ja lähen tuonne kaupungille.
reissu..vai kaaduitko sänkyyn. ;)
- no siitä
se ilo alkaa ja kutina pöksyissä :)
Sitt on myöhästä katua ku akanat on pöksyiss:))
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä ! - vieraisiin
miehiin?Jotenkin tuntuu siltä kun noin kirjoitat sillä kolikolla on aina kaksi puolta muista se.
- on..
...samaa kuin noissa sun jutuissa. ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000030944659- on..
Oli ihan kuin sinun juttus.
Viesti on poistettu.
Loppu oli ainakin et:
"Miksi sitten kerrot tämän kaiken minulle?
- Kerron tätä kaikille.."
- enkelitrio
Kun taas lähti!
- vieraisiin
tuttut on turvallisempia.
Kuis sää sillai ny ? - onnenmyyräkin
Olet saanut lottovoittoon verrattavan asian,
vapauden . Joten käytä se viisaasti. - Kaivanto
tehdä mitä mieleen tulee ihan luvan perästä?
Tähän voi olla vain kaksi selitystä: Vaimosi tietää, että mieleesi ei tule mitään. TAI: Hän tietää, mitä aiot tehdä, ja toivoo sinun jäävän sille tiellesi.- ~olennainen~
Tällaista minä odotin myös, mutta kukaan ei huolinut.
Yritin olla matkoilla mahdollisimman paljon.
Mun oli sitten pakko hakea eroa, vaikka se soti moraaliani vastaan.
vuorokausi vaihtunut.
Oletko todennut kuin puutarhuri vaimolleen.
"multa tuli jo, anteeksi, kun näin vähäisen jutun takia herätin";)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231840Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531681- 301423
- 691093
- 501022
- 53880
- 49851
- 23850
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä174710