Onnellinenko?

epätoivo

Elämäni on sekavaa... Seurustelin ja kuvittelin löytäneeni elämän mieheni. Olimme suunnitelleet elämämme kokonaan, mutta lopulta tulimmekin tulokseen että meidän on parasta olla vain ystäviä. Surin vuoden ja löysin uuden miehen. Aluksi olimme vain kavereita, mutta lopulta päädyimme yhteen. Vuosi on mennyt ja mietin olenko vieläkään onnellinen. Olenko tehnyt virheen?

Mitä onnellisuus lopulta on? Tiedän että minulla on nyt hyvä mies. Mies joka ei koskaan tekisi väärin minua kohtaan. Mies joka olisi hyvä isä lapsille ja aviomies minulle. Silti tuntuu että jotakin puuttuu... Ei vaan tunnu oikealta. Mietin usein omaa onnellisuuttani ja huomaan joka kerta etten ole onnellinen. Yritän mennä suhteessa eteenpäin, vaikka sisimmissäni tiedän että taidan tehdä väärin.

Pelkään. Pelkään, etten löydä koskaan sitä oikeaa. Sitä jonka kanssa voisin olla onnellinen ja perustaa perheen. Huono itsetuntoni ruokkii ajatuksia ja mietin usein voinko olla missään suhteessa onnellinen, jos en pysty olemaan edes itseeni tyytyväinen. Olen sekaisin enkä jaksaisi aina murehtia. Olen vain kyllästynyt tähän kaikkeen epätietoisuuteen...

2

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa,

Älä hätäile,kyllä se onni vielä vastaan tulee.Ei kannata sitoutua jos ei ole varma tunteistaan.Sillä tavalla saa vain elämänsä sekaisin.Mieti tarkkaan millainen on suhteenne ja jos aina vaan tuntuu ettet ole onnellinen,uskalla tunnustaa se.

• sitten siitä

oikeasta miehestä pelkästään? Mitä onni on? Kannattaa miettiä ihan ajan kanssa. Miksi täytyisi vain tehdä itsestään onnellista? Etkö voi murehtia välillä toisten onnellisuutta? Jakaa vaikka toisille ihmisille onnea. Miksi onnesta on tullut niin suuri arvo yhteiskunnassa, jossa asiat ovat kokonaiuudessaan harvinaisen hyvin?

Ei kannata ruveta ylpeäksi, vaikkei vähään aikaa ole saanut takkiinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe