kaksonen

mikä sitten.

lueskelin noita aikasempia keskusteluja ja tulin osittain siihen tulokseen et kaksoselle ei löydy sopivaa seurustelu kumppania. vai löytyykö?

31

6241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      mulla pitkä suhde karilla vaaka miehen kanssa ja oon palavasti rakastunut leijona mieheen, joka on vieny ja jalat alta vekä henkisellä et fyysisellä tasolla huh huh.. onko muita kaksosnainen ja leijonamies pareja?

      • takana

        vaakamiehen kanssa. Nyt havittelisin leijonaa mutta taisi jäädä unelmaksi. Jos ei vienytkään jalkoja alta niin järjen päästä ainakin.


      • Nimetön
        takana kirjoitti:

        vaakamiehen kanssa. Nyt havittelisin leijonaa mutta taisi jäädä unelmaksi. Jos ei vienytkään jalkoja alta niin järjen päästä ainakin.

        tää mun leijona on täysin sen vaa,an vastakohta minkä narsismista oon päässy eroon... en mäkään tiedä tuleeko tästä mitään, mut olisin maailman onnellisin jos tulis... leijonamiehet on maailman ihkuimpia, harmi kun en ole tavannut aiemmin.


      • Nimetön

        Juuh, kyllä kuulemma leijona ja kaksonen sopivat hyvin yhteen :) Itse ainakin tunnen useisiin leijoniin jotain käsittämätöntä vetoa... Mikä ihme siinä muuten onkin, että leijonat saavat kaikki järjen rippeetkin katoamaan ainakin tämän kaksostytön päästä? :D


      • leijonankesyttäjä
        Nimetön kirjoitti:

        Juuh, kyllä kuulemma leijona ja kaksonen sopivat hyvin yhteen :) Itse ainakin tunnen useisiin leijoniin jotain käsittämätöntä vetoa... Mikä ihme siinä muuten onkin, että leijonat saavat kaikki järjen rippeetkin katoamaan ainakin tämän kaksostytön päästä? :D

        olen kyllä huomannu et ainakin tässä kyseisessä leijonassa on älyllisesti haastetta enemmän kun aikasemmissa tuttavuuksissa.. liekö se kaksosta kiinnostaa niin kovin, et meinaa järki mennä... ja sitten se intohimo...on jotain käsittämätöntä..


    • Clinking

      Näihin keskusteluihin ei kannata uskoa!

      Olen huomannut, että näille horoskooppi palstoille kirjoittelevat enimmäkseen sellaiset ihmiset, jotka ovat epävarmoja itsestään. He pyrkivät löytämään tukea omille ennakkoluuloilleen. Yleistykset ja syytteleminen on näiden palstojen vitsaus. Kukaan ei etsi virheitä itsestään, vaan vastapuoli saa mieluummin traktorin peräkärryllisen paskaa niskaansa. Jo siitä pitäisi tietää, että tuolla "täydellisyydellä" itsellään on kädet kyynärpäitä myöten tunkiossa.

      Aika harvassa ovat ne keskustelijat, jotka ilman ennakkoasennetta haluavat löytää totuuden siemenen tästä miljoonien tähtien ja taivaankappaleitten ristitulesta, nimeltä astrologia.

      Älä siis usko kaikkea mitä täällä kerrotaan. Tee mieluummin omat löytöretkesi. Oman itsensä löytämisen kautta löydät muutkin ihmiset ja mahdollisesti sen rakkaudenkin.

      Tulipa saarnattua. Mutta mutta, ei vaan nyt nukkumaan tai muuten huomenna joudun itse kuuntelemaan saarnaa.

    • -oinas-

      löytyy ja sehän on tietysti toinen kaksonen..:)

      • G-mini

        ole toinen kaksonen.

        ainakaan jos siinä on ne kaksosen huonot puolet. muuten kyllä. hyvät puolet ovat vertaansa vailla. Tuaki käyny mielessä ja sen jälke ekävi uudesta ku tutustuin kaksoseen ja aistin molemminpuolista kiinnostusta, mutta hän alkoi vaikuttaa silmissäni "peruskaksoselta" joten se siitä.


    • Skorppuli joka rakastaa kak...

      ..Kaksoselle on tietysti skorpioni. Etenkin mies kaksonen valitse skorpioni nainen. Syvää rakkautta ja vallatonta intohimoa !

      • eieiei ****

        Ei kyllä toimi pidemmän päälle, skorppari ajaa kaksosen hermoromahduksen partaalle... (ja varmaan sama toisinkin päin, en tiedä)


      • Ei yhtäläisyyttä
        eieiei **** kirjoitti:

        Ei kyllä toimi pidemmän päälle, skorppari ajaa kaksosen hermoromahduksen partaalle... (ja varmaan sama toisinkin päin, en tiedä)

        Omistushaluinen, aistiva, tunteikas ja hidas Skorppari koettaa pitää otteessaan ilmavaa ja liihottelevaa Kaksosta. Ainahan näitä merkkien mukaan epsuhtaisia pareja syntyy ja yhdessäkin pysyy, mutta teoreettisesti se on EI tälle yhdistelmälle.

        Ota Oinas. Tähtikarttojen mukaan yksi parhaimmista yhteensopivuuksista Kaksonen -Oinas.
        Opettele vaan vähän tunteikkuutta. Mutta ilman sitäkin Kaksonen pärjää älyllisellä tasolla loistavasti Oinaksen kanssa.


      • kaksoselle
        Ei yhtäläisyyttä kirjoitti:

        Omistushaluinen, aistiva, tunteikas ja hidas Skorppari koettaa pitää otteessaan ilmavaa ja liihottelevaa Kaksosta. Ainahan näitä merkkien mukaan epsuhtaisia pareja syntyy ja yhdessäkin pysyy, mutta teoreettisesti se on EI tälle yhdistelmälle.

        Ota Oinas. Tähtikarttojen mukaan yksi parhaimmista yhteensopivuuksista Kaksonen -Oinas.
        Opettele vaan vähän tunteikkuutta. Mutta ilman sitäkin Kaksonen pärjää älyllisellä tasolla loistavasti Oinaksen kanssa.

        Oinas ja kaksosyhdistelmä ei toimi yhtään sen paremmin pitemmän päälle kuin skorpioni ja kaksonen. Intohimo jyllää oinaalla ja kaksosella, mutta kaksonen ei jaksa ihailla itserakasta oinasta tai oinas kaksosta niin paljon kuin kumpikin tarvitsee itsetuntonsa pönkittämistä.
        Paras kaksoselle seurustelu kumppaniksi on toinen kaksonen. Ymmärtää toisen halun olla välillä omissa oloissa, yhdessä keksitään kaikkea kivaa, voidaan vaikka leipoa yhdessä kun on aikaa, tai lähteä patikoimaan kesällä yms.


      • vaatii ihailua
        kaksoselle kirjoitti:

        Oinas ja kaksosyhdistelmä ei toimi yhtään sen paremmin pitemmän päälle kuin skorpioni ja kaksonen. Intohimo jyllää oinaalla ja kaksosella, mutta kaksonen ei jaksa ihailla itserakasta oinasta tai oinas kaksosta niin paljon kuin kumpikin tarvitsee itsetuntonsa pönkittämistä.
        Paras kaksoselle seurustelu kumppaniksi on toinen kaksonen. Ymmärtää toisen halun olla välillä omissa oloissa, yhdessä keksitään kaikkea kivaa, voidaan vaikka leipoa yhdessä kun on aikaa, tai lähteä patikoimaan kesällä yms.

        ja on omistushaluinen, mutta EI halua itselleen orjatarta, joka tekee kaiken niinkuin hän haluaa, ja on etupäässä keskittynyt hänen ihailemiseensa.
        Oinas tarvitsee rinnalleen ihmisen, jolla on omia tavoitteita ja pyrkimyksiä, ja vaikka Oinas vaatiikin itselleen ihailua, niin vilpittömästi on valmis kannustamaan ja tukemaan toista tämän pyrkimyksissä, ja on niistä ylpeä.
        Tämä on minun kokemukseni Oinaasta. Oinas on tulinen, mutta tarvitsee ehdottomasti rinnalleen itsenäisen ihmisen, jota voi kunnioittaa. Tulisuus on suhteen suola. Luulenpa, että kaksosta jopa vähän imartelee pieni mustasukkaisuus.
        Oinas ja Skorppari ovat aivan erilaiset luonteet, ja mustasukkaisuutensa on erilaista.

        Erikseen voivat olla vanhemmat, jo eläköityneet Oinasmiehet, jotka eivät ole sivistäneet itseään henkisesti. Voivat olla oikeita tyranneja.
        Mutta nuorempi Oinas-sukupolvi on paljon kehittyneempää.
        Itse ilman merkkinä ottaisin Oinaan milloin vaan.


      • kaksosnaikkonen
        vaatii ihailua kirjoitti:

        ja on omistushaluinen, mutta EI halua itselleen orjatarta, joka tekee kaiken niinkuin hän haluaa, ja on etupäässä keskittynyt hänen ihailemiseensa.
        Oinas tarvitsee rinnalleen ihmisen, jolla on omia tavoitteita ja pyrkimyksiä, ja vaikka Oinas vaatiikin itselleen ihailua, niin vilpittömästi on valmis kannustamaan ja tukemaan toista tämän pyrkimyksissä, ja on niistä ylpeä.
        Tämä on minun kokemukseni Oinaasta. Oinas on tulinen, mutta tarvitsee ehdottomasti rinnalleen itsenäisen ihmisen, jota voi kunnioittaa. Tulisuus on suhteen suola. Luulenpa, että kaksosta jopa vähän imartelee pieni mustasukkaisuus.
        Oinas ja Skorppari ovat aivan erilaiset luonteet, ja mustasukkaisuutensa on erilaista.

        Erikseen voivat olla vanhemmat, jo eläköityneet Oinasmiehet, jotka eivät ole sivistäneet itseään henkisesti. Voivat olla oikeita tyranneja.
        Mutta nuorempi Oinas-sukupolvi on paljon kehittyneempää.
        Itse ilman merkkinä ottaisin Oinaan milloin vaan.

        tuli ilman ilmaa,,,eli
        sopivat täydellisesti toisilleen.
        Rakkaushan se on joka loppujen lopuksi vie suhdetta eteenpäin


      • G-mini

        Voi olla hyvinkin. Eka kunnon ihastus jota menin hurmiossani yksipuoliseksi rakkaudeksi luulemaan ja sanomaan oli skorpparitypy. Ai että kun ne hyvät hetket voisivat toistua... mut kevereiks jäätii. Sitä suudelmaa tosin en unohda. Nykyään olen tapaillut toista skorpparia, mut ei hää oo saanu sama vaikutusta aikaan. Ei oo kukaa saanu. Ei ede ensimmäinen ja tähän asti ainoaksi jäänyt rakkauteni. Ja siihen on syynsä. :D


      • G-mini
        Ei yhtäläisyyttä kirjoitti:

        Omistushaluinen, aistiva, tunteikas ja hidas Skorppari koettaa pitää otteessaan ilmavaa ja liihottelevaa Kaksosta. Ainahan näitä merkkien mukaan epsuhtaisia pareja syntyy ja yhdessäkin pysyy, mutta teoreettisesti se on EI tälle yhdistelmälle.

        Ota Oinas. Tähtikarttojen mukaan yksi parhaimmista yhteensopivuuksista Kaksonen -Oinas.
        Opettele vaan vähän tunteikkuutta. Mutta ilman sitäkin Kaksonen pärjää älyllisellä tasolla loistavasti Oinaksen kanssa.

        paskat.. oinaiden ja kaksosten samankaltaisuus huonoilta puoliltaa oli yksi syy että erosin oinaasta.
        Siinä oinaassa oli ne huonot puolet liianki hyvin esillä.

        mutta.. ny kumoan tuon sanomalla että tuakin voi toimia.. oinas siihe ne tunteet tarvii eikä kaksonen.

        olen itseki lukenu jostai et oinas ois paras.. mut kokemusteni perusteel aloin melkein uskoo et veskaki ois parempi. skorpparia miä toistaseks tuen.


      • G-mini
        kaksoselle kirjoitti:

        Oinas ja kaksosyhdistelmä ei toimi yhtään sen paremmin pitemmän päälle kuin skorpioni ja kaksonen. Intohimo jyllää oinaalla ja kaksosella, mutta kaksonen ei jaksa ihailla itserakasta oinasta tai oinas kaksosta niin paljon kuin kumpikin tarvitsee itsetuntonsa pönkittämistä.
        Paras kaksoselle seurustelu kumppaniksi on toinen kaksonen. Ymmärtää toisen halun olla välillä omissa oloissa, yhdessä keksitään kaikkea kivaa, voidaan vaikka leipoa yhdessä kun on aikaa, tai lähteä patikoimaan kesällä yms.

        eräs vesimieskaverinikin on sanonut että itärajan oinaista itsekkäimpiä ihmisiä saa hakea..

        oinaat vaativat huomiota 24/7, ja jos eivät sa kyrpiintyvät, mut annas olla jos samasta asiast nostais katin pöydälle heitä kohtaa..


      • G-mini
        vaatii ihailua kirjoitti:

        ja on omistushaluinen, mutta EI halua itselleen orjatarta, joka tekee kaiken niinkuin hän haluaa, ja on etupäässä keskittynyt hänen ihailemiseensa.
        Oinas tarvitsee rinnalleen ihmisen, jolla on omia tavoitteita ja pyrkimyksiä, ja vaikka Oinas vaatiikin itselleen ihailua, niin vilpittömästi on valmis kannustamaan ja tukemaan toista tämän pyrkimyksissä, ja on niistä ylpeä.
        Tämä on minun kokemukseni Oinaasta. Oinas on tulinen, mutta tarvitsee ehdottomasti rinnalleen itsenäisen ihmisen, jota voi kunnioittaa. Tulisuus on suhteen suola. Luulenpa, että kaksosta jopa vähän imartelee pieni mustasukkaisuus.
        Oinas ja Skorppari ovat aivan erilaiset luonteet, ja mustasukkaisuutensa on erilaista.

        Erikseen voivat olla vanhemmat, jo eläköityneet Oinasmiehet, jotka eivät ole sivistäneet itseään henkisesti. Voivat olla oikeita tyranneja.
        Mutta nuorempi Oinas-sukupolvi on paljon kehittyneempää.
        Itse ilman merkkinä ottaisin Oinaan milloin vaan.

        nuoremmat oinaatko kehittyneempiä. kyl se kehittys liukuu koko aja liukasta mäkeä alas hirmu kyytiä merkistä riippumatta. poikkeuksia onneksi on. ne kun vaa löytäis jostai.

        Tottai oinas haluaa ylpeillä myös kumppaninsa saavutuksilla. luonnollisesti.
        mitä tulee mustasukkaisuuteen niin miun parhaite tuntema oinas oli sillä saralal sairas.. tiedän mistä johtui. ei johtunu yksin omaa merkistä vaan ihmisestä itsestään. uskoisi häne tietävän sen muttei halua myöntää. mitää ikävää puolta itsessään ei halua myöntää. sanonu kyllä monesti et vika on hänessä, muttei sano mitkä viat.. korkeintaa ulkonäöstään voi sanoa vikoja ääneen.


      • KaksosN
        G-mini kirjoitti:

        paskat.. oinaiden ja kaksosten samankaltaisuus huonoilta puoliltaa oli yksi syy että erosin oinaasta.
        Siinä oinaassa oli ne huonot puolet liianki hyvin esillä.

        mutta.. ny kumoan tuon sanomalla että tuakin voi toimia.. oinas siihe ne tunteet tarvii eikä kaksonen.

        olen itseki lukenu jostai et oinas ois paras.. mut kokemusteni perusteel aloin melkein uskoo et veskaki ois parempi. skorpparia miä toistaseks tuen.

        mulle ei ainakaan skorppari käy. vaikka kaksosia väitetään pettäjiksi, mun skorpparimies ravas toisissa naisissa jatkuvasti, valehteli, manipuloi, jne. itse en ole suhteessa pettänyt koskaan. mun kokemus skorpioneista on, että ne on tosi omistamisenhalusia, hitaita, eikä osaa keskustella. neljän vuoden suhteesta tuli tosin yhtä sun toista opittua, mistä on myöhemmässä elämässä varmasti hyötyä. ei noita merkkejä kannata tuijotella, mutta meidän kohdalla piti paikkaansa.


      • kaksone itekki
        eieiei **** kirjoitti:

        Ei kyllä toimi pidemmän päälle, skorppari ajaa kaksosen hermoromahduksen partaalle... (ja varmaan sama toisinkin päin, en tiedä)

        eheii kyllä se kuule niin on et se skorpparit on just parhaita puolisoja, ainaki mun, kaksosen mielestä. sen takia ku niiden kans on mukava väitellä, ja vähän ärsyttääkki niitä.........


    • KaksosNainen

      Härkä se on vienyt sydämeni kolmeen otteeseen ja kaikki olleet pidempiä juttuja.
      Nyt olenkin jo niin katkera näistä suhteista että olen menettänyt toivoni löytää jonkun ihmisen joka minut kesyttäisi.
      Ei enää toivottavasti härkää !
      Terkuin KaksosNainen

      • gemini <3 leo

        Jätä hyvä kaksos-sisko ne tylsät maamerkit rauhaan ja ota ens kerralla vaikka jellona rakkaakses ;)


      • narttuN

        Kaksosmies on tehnyt tuhojaan mun sydämelle ja toivottavasti en enää koskaan törmää moiseen. Laajat tuhot on herra saanut aikaan joka tasolla. Luotto kaikkiin mennyt.


      • G-mini
        narttuN kirjoitti:

        Kaksosmies on tehnyt tuhojaan mun sydämelle ja toivottavasti en enää koskaan törmää moiseen. Laajat tuhot on herra saanut aikaan joka tasolla. Luotto kaikkiin mennyt.

        on niiko ain nii vitu perseestä.
        tukee väitteitä. tukee yleistystä entisestää.. ja sit niihi poikkeuksii ei haluta uskoa.

        Jos miulta kysytää ni kenenkää ei pitäis kovinkaa äkkiä luottaa yhtää kehekää. Varsinka suhteen toisee osapuolee.


    • reeta

      leijona,leijona...voi voi,kyllä se kaksosten kohtalo näyttäis olevan...ja toinen merkki on oinas...itselläni etä suhde leijonaan ja hauskaa on tosiaan ollut tässäkin!!! mutta kalat on se merkki mitä pitää tosissaan varoa kaksosten,ei muutes onnistu sit ei millään. kaksi kalaa peräjälkeen ja molemmat ihan samanlaisia..en sitten ekasta ottanu opikseni,mutta kolmatta ei enään tuu!!!

    • Ilmatar75

      kanssa pelaa Kaksoset hyvin yhteen. Näin sanoo käytäntö koettuna sekä tähtikartat.

      Ja Oinaan.
      Veskari ehkä vielä parempi.

      Maan ja veden merkkejä kannattaa Ilman merkkien, joihin myös Kaksonen kuuluu, pääsääntöisesti vältellä.

    • kenelle vain

      ...jos tahtoa riittää. Lähtökohta on se että ei odota toiselta liikaa. Seurustelu ja sitä kautta avioliitto on sitoutumista toiseen ihmiseen.

    • Nimetön

      Kai sitä kaikkien kanssa voi hellustaa jos siltä tuntuu. Oma kaoottinen kaksosmaisuuteni seurusteli 5 vuotta uskomattoman organisoituneen neitsyt miehen kanssa. Samaa merkkiä oleva paras ystäväni on ahdistuvuuteen asti tarkka, kuka muu järjeestää alusvaatteensa kolmeen eri kasaan ja kierrättää niitä osto ajankohdan mukaan? Eli pahimmatkin ääripäät toimii, jos vaan halua on.

      • G-mini

        että eräässä kirjasa luki että kaksonen on aina valmis romanssiin minkä tahansa merkin kanssa, mutta pitempään suhteeseen ei kuka tahansa käykkään.


    • hepe88

      Kaksoselle hyviä kumppaneita ovat mm.oinas, vesimies, vaaka, kaksonen...

      Ja sellainen kumppani käy joka osaa pitää kaksosen tyytyväisenä ja suhteen eloisanan eli sellaisena ettei kaksonen kyllästy!!!

    • G-mini

      sillä en jaksa kulkea suhteesta toiseen ja siinä välillä olla yksin.

      oinaat ja skorpparit ovat viehättäneet enite, vaikka heillä on ehkä huonoimmat huonot puolet kuin millään muulla merkillä. Tia no aina saa lukea että kaksosilla on samat huonot puolet..

      kirjat sanoo: oinas, vaaka, vesimies, jousimie ja leijona.. Leijona vois olla kans. Vesimiehet epäilytää, vaik niitte kaa o toimeen tullukki, yhtä lukuunottamatta. Vesimiehet ovat suht koht samanlaisia kaksosten kanssa. Olen kuitenki monen asian suhteen tosi skeptinen enkä halua uskoa noihin.. jää muuten liian vähän vaihtoehtoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe