Mistä kannattaa kysellä kyseisiä matoja? Tietäisikö kukaan luotettavaa ulkomaalaista kasvattajaa? Pistäkääs linkkejä tulemaan, kiitos:)
Musta rottakäärme???
5
1160
Vastaukset
- jekku_battery
katopa tuolta:
http://www.tiias-pets.net/index.php?sid=3922d190d415432468d85fdd46298ad8&luokka=6- jekku_battery
tuolla siis teksasin rottakäärme, ihan elaphe obsoleta obsoleta - lajisia voi yrittää etsiä vaikka naapurimaastamme, täältä : http://www.repti.net
- mmm
jekku_battery kirjoitti:
tuolla siis teksasin rottakäärme, ihan elaphe obsoleta obsoleta - lajisia voi yrittää etsiä vaikka naapurimaastamme, täältä : http://www.repti.net
Eli siis elaphe obsoleta obsoletasta on kysymys. Kannattaako kotimaisista eläinkaupoista ostaa? missä näitä todennäköisemmin myydään?
- hapero
mmm kirjoitti:
Eli siis elaphe obsoleta obsoletasta on kysymys. Kannattaako kotimaisista eläinkaupoista ostaa? missä näitä todennäköisemmin myydään?
Voisiko kukaan kertoa mikä käärme on kyseessä.Näin tämän käärmeen asuesani ulkomailla.Kooltaan oli kuin boa,väriltään tumma etten sanoisi musta ja selässä oranssivärinen noin 20-30cm.pitkä sahalaita juova.Olen yrittänyt löytää kyseessä olevan käärmeen kuvaa,mutta en ole löytänyt.Maa oil kanada.Kiitos jo etukäteen,jos joku selvittää tän asian.
- -sd--t.
hapero kirjoitti:
Voisiko kukaan kertoa mikä käärme on kyseessä.Näin tämän käärmeen asuesani ulkomailla.Kooltaan oli kuin boa,väriltään tumma etten sanoisi musta ja selässä oranssivärinen noin 20-30cm.pitkä sahalaita juova.Olen yrittänyt löytää kyseessä olevan käärmeen kuvaa,mutta en ole löytänyt.Maa oil kanada.Kiitos jo etukäteen,jos joku selvittää tän asian.
kaliformian kunigaskäärme ? katso http://www.faunatar.fi/fin/index.php?page_id=187
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470