ei koskaan pussaillut/suudellut

raukka

Mitä teen kun tarjolla olisi suutelu/pussailu kavereita?:/(poika olen) Mutta en ole koskaan suudellut tai pussaillut;( Kummalla kannattaa aloittaa pussailulla vai heti suutelemalla, jos vaikka vastassa olisikin kokeneempi tyyppi kuin itse. Pelottaa totisesti tuo eka kerta ja mikä siihen helpottaisi ja minkälaisia vinkkejä olisi antaa tähän pussailuun ja suutelemiseen. Pelottaa etten osaa alkuunkaan ja nolaan itseni;/

11

6313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Itse vapauduin suuteluneitsyydestäni tänä vuonna vähän yllättävän vanhalla iällä. Tulin maininneeksi naispuoliselle ystävälleni, etten ollut varsinaista suutelemista koskaan kokeillut (tavallisempaa suukottelua kylläkin) ja hän vähän ihmetteli asiaa. Pari tuntia myöhemmin, kun olin lähdössä kotiin ja tarjoamassa hyvää yötä -haleja, tyttö tarttuikin varoittamatta naamaani ja antoi ekan kokemuksen kuin varkain. Lakkasin hymyilemästä joskus ehkä tuntia myöhemmin. (Bussissa ihmiset vähän tuijottivat, mutta paskat minä niistä.)

      ...ja itse asiassa siinä ei ollut mitään vaikeaa. Oikeastaan tuntui siltä, että homma meni kuin refleksinä sen kummemmin miettimättä. Ainoa vihjeeni on, että ota hellästi äläkä tee sitä liian voimakkaasti. Ei siinä oikeasti mitään vaikeaa ole.

    • tyttö*

      Et sie mittään nolaa...

      Tuossa edellä tulikin aika hyviä vinkkejä, ota rauhallisesti. Pusulla kannattaa aloittaa (tai no tilanteen mukaan kummalla vaan), pusu on semmoinen söpö ja helppo :) Eikä sitä voi mokata :D Oikeasti mitä enemmän sitä jännittää niin sitä varmemmin tekee jotain hätiköityä, se on ihan turhaa, kaikki osaa kyllä sen luonnostaan.
      Hellästi vaan huulia peliin, mitään kielareita ei kannata heti alkuun yrittää. Kyllä se toinen osapuoli arkaankin aloitukseen vastaa. :)

      Katso että tilanne on sitten sopiva, olette lähekkäin ja vaikka halailun jälkeen voi antaa tuommoisen yllärin :) Ei ole pakko edes huulille pussata... Siitä se etenee omalla painollaan. Kunnon suudelmaankaan ei välttämättä tarvita mitään kieltä, huulilla se onnistuu myös nätisti, välillä voi imaista voimakkaammin kaverin huulia tai vaan sivellä toista omilla huulillaan, ihan mikä tuntuu hyvältä :) Kielarissa muistat että ET työnnä kieltä kurkkuun, se on kamalaa, varovasti koskettelet aluks sen kumppanin huulia tai kielen kärkeä.

      Ja pese hampaat edes toisinaan ettet haise pahalle ;) Juo vettä :D Se on aina mukavampaa kun on raikas suu.
      Kaikki oppii treenaamalla. :D Elä pelkää...

    • likkaaas

      Me kaveri porukalla hiukka hiprakassa alettiin yhessä baarissa jääpalalla pelleileen, siis rinkiin, meitä oli varmaan 10-15 aika paljon siinä ringissä, nii jääpala suusta suuhun tekniikka, siinä oli pari kokematontakin tyyppiä, saivat samalla kokemusta :D
      vaiheltiin välillä paikkoja, tytöt ja pojat ihan sekasin :D
      olllaan siis yli 20 kaikki :)

    • Ylioppimestari

      Kannattaa aloittaa vitun/ kyrvän nuolemisella, ja avoimesti ja rehellisesti yhdessä pohtia, mikä tuntui parhaalta, ja harjoitella aina uudelleen, kunnes molemminpuolinen harmonia on löytynyt.
      Tässä vaiheessa auttaa, jos pidätte tuntemuksistanne pöytäkirjaa, jonka allekirjoitatte kahden todistajan varmistuksella. Niiden tutkiminen yksin ja mietiskellen auttaa sitten virheiden löytämisessä ja parantamisessa.
      Kun tuo puoli on kunnossa ja nussiminenkin käy vaivattomasti, on aika siirtyä yläpään suuteluakteihin. Niissäkään ei tule turhaan kiirehtiä, mutta alapään kunnollinen suutelunhalllinta ylensä takaa aika vaivattoman tavan oppia poimimaan onnen ruusutarhan taivaalliset hedelmät myös kaulan yläpuolelta.

      • tomking

        se oikea ylioppimestari löytyi, äitisikin on varmaan sinusta ylpeä??


    • 8DDMax0r

      kui vanha sä oot ooks joku helvetin ruma jätkä =D vai mikä on ongelma

    • ........................

      ei semmosta kuulu pelätä.. sitten kun se tapahtuu niin se menee itsestään .. pienillä pusuilla kannattaa alottaa

    • jäi askarruttamaan

      Jäi askarruttamaan vastaajien iät, jos osa sanoo olevansa "liian vanhoja" ekalle pussauskerralle? Minkä ikäisiä sitten olette?

      • nörtti84

        Olen 24. En ole ainakaan vielä suudellut/pussanut ketään.


    • samppa_mmmm

      Mä sanoisin että et stressaa yhtää. Itse suutelin ekan kerran 16vuotiaana ihan yllättäen. Toinen kerta oli 17vuotiaana läpi yön ja sen jälkeen en ole enään edes laskenu. Kun ottaa rauhallisesti ja liikuttaa vaan suutaan toisen huulilla niin kaikki menee hyvin... Sen oppii aika äkkiä (varmaa ekat 10sek) jos se toinen osapuoli on enne suudellu. Kieltä tosiaan ei kannata ihan heti käyttää.

    • Mikä helvetti

      Nykyään ihmisiä vaivaa? Minun nuoruudessani ei kyselty vaan tehtiin siltä mikä oikealta tuntui, fiiliksen mukaan hitto vieköön. Eihän suuteluun kirjoja tarvita. Mene tilanteen mukana, kyllä sinä huomaat mikä on tilanteeseen oikea ratkaisu ja muutokse t myös.

      anna palaa rohkeasti tai arasti, ihan sama. Suutelemiseksi homma menee yleensä hetken pussailun ja kiusoittelun myötä. Herkyyttä siihen hommaan. Käytä sydäntä järkeä ja intuutiota. Sinnä kaikki! mitä ikinä tarvitset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe