olisi kysymys jos olen muihin pikavippi paikkoihin velkaa niin enkö saa a.vipistä lainaa, ei minulla ole vielä luottotietohäiriötä, mutta on velkoja aika moneen muuhun paikkaan. huomasin vain kun lainaehdoissa oli tuomoinen teksti!
Lainanhakijalla ei saa olla luottohäiriömerkintää taikka erääntynyttä velkaa muille tahoille. Erääntyneellä velalla tarkoitetaan velkaa tai muuta maksuvelvoitetta, jonka erääntyneitä korkoja ei ole maksettu sopimuksen mukaisesti.
A- vippi!
7
2555
Vastaukset
- tuo
mainitsemasi lause kerro vastausta kysymykseesi?
- sen näkee!
sillon palvelu aukeaa tein jo verkkohakemuksen ja tuli viesti, että saatte päätöksen asiakaspalvelun aukiolo aikoina! toivotaan että ne ei kahto että olenko vippaillut aikasemminki muista paikoista.
- Mrs New
sen näkee! kirjoitti:
sillon palvelu aukeaa tein jo verkkohakemuksen ja tuli viesti, että saatte päätöksen asiakaspalvelun aukiolo aikoina! toivotaan että ne ei kahto että olenko vippaillut aikasemminki muista paikoista.
Se tarkoittaa sellaista velkaa jota et hoida tai ole hoitanut sopimusehtojen mukaisesti. Eli erittäin järkevää.
- ekkötajua
Mrs New kirjoitti:
Se tarkoittaa sellaista velkaa jota et hoida tai ole hoitanut sopimusehtojen mukaisesti. Eli erittäin järkevää.
http://www.omaraha.org/a-vippi/
Tuollahan kerrotaan ihan selkeästi miten asia on.
- lainaehdoista
ethän ole aiemminkaan noudattunut niitä.
- ^pampero^
siis kyllä itse sain a-vipistä lainan vaikka itselläni on myös velkoja muihin paikkoihin!!
- hundemor
siis a-vippi vai avippi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413103- 823024
- 1932522
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362215- 271539
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251