olisi kysymys jos olen muihin pikavippi paikkoihin velkaa niin enkö saa a.vipistä lainaa, ei minulla ole vielä luottotietohäiriötä, mutta on velkoja aika moneen muuhun paikkaan. huomasin vain kun lainaehdoissa oli tuomoinen teksti!
Lainanhakijalla ei saa olla luottohäiriömerkintää taikka erääntynyttä velkaa muille tahoille. Erääntyneellä velalla tarkoitetaan velkaa tai muuta maksuvelvoitetta, jonka erääntyneitä korkoja ei ole maksettu sopimuksen mukaisesti.
A- vippi!
7
2538
Vastaukset
- tuo
mainitsemasi lause kerro vastausta kysymykseesi?
- sen näkee!
sillon palvelu aukeaa tein jo verkkohakemuksen ja tuli viesti, että saatte päätöksen asiakaspalvelun aukiolo aikoina! toivotaan että ne ei kahto että olenko vippaillut aikasemminki muista paikoista.
- Mrs New
sen näkee! kirjoitti:
sillon palvelu aukeaa tein jo verkkohakemuksen ja tuli viesti, että saatte päätöksen asiakaspalvelun aukiolo aikoina! toivotaan että ne ei kahto että olenko vippaillut aikasemminki muista paikoista.
Se tarkoittaa sellaista velkaa jota et hoida tai ole hoitanut sopimusehtojen mukaisesti. Eli erittäin järkevää.
- ekkötajua
Mrs New kirjoitti:
Se tarkoittaa sellaista velkaa jota et hoida tai ole hoitanut sopimusehtojen mukaisesti. Eli erittäin järkevää.
http://www.omaraha.org/a-vippi/
Tuollahan kerrotaan ihan selkeästi miten asia on.
- lainaehdoista
ethän ole aiemminkaan noudattunut niitä.
- ^pampero^
siis kyllä itse sain a-vipistä lainan vaikka itselläni on myös velkoja muihin paikkoihin!!
- hundemor
siis a-vippi vai avippi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2406395Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä782836- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171802Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701486- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261382Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027