Joulukonsertit

Jade.

Eipä montaakaan päivää Tapsa näköjään huilannut tiiviin juhlakonserttikiertueensa jälkeen, kun nyt jo tänään on keikka Tampereella. Mahtaakohan se olla joulukonsertti ? Tietääkö joku tuosta konsertista jotain enemmän ?

Lopella on huomenna 28.11 kirkossa Tapsan joulukonsertti. Varmasti komeaa kuultavaa luvassa. Jos joku en menossa sinne, niin mielellään täällä luettaisiin siitä konsertista tunnelmia, kuin myös Salon konsertista yms.

ps.Ypäjän kirkossa on muuten 4.12 Tapsan joulukonsertti. Ypäjän osuuspankki järjestää sen ( pankin 90-vuotisjuhlien kunniaksi) ja se on kaikille avoin. Kutsut on jaettu Osuuspankin asiakkaille, mutta sinne saa muutkin mennä, sillä siellä ei kuulemma tarkisteta, että kuka kutsun on saanut ja kuka ei. Konserttiin on vapaapääsy.

9

730

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paimion poika

Salon konserttiin on Salonosusspankki hommannut
      elohopeakerholaisille 1000 lippua. Katsomaan voi
      mennä, jos vain mahtuu. Täyttä on kuulemma.
      Alkaa torstaina klo.16.00.

• Gilla*

Tekisi mieli mennä tuonne Salon konserttiin, mutta enpä taida ehtiä, kun se alkaa jo noin aikaisin ja pääsen töistä vasta 15.30 :(

• Hei vaan ja kirjoitathan Tapsan esiintymisestä Salon kirkossa, jos menet sinne olisi mukavaa lukea kuulumisia kirkosta mitä lauluja Tapsa lauloi ja kuka oli säestäjänä, kuinka kauan konsertti kesti.

Minun piti sinne Salon kirkkoon mennä, mutta ei ole lippua, en uskalla ottaa riskiä ja lähteä Helsingistä saakka sinne, jos vaikka ei sisälle pääsekään ilman sitä vapaalippua.

Aika paljon on lippuja annettu 1000.

• uralin kirjoitti:

Hei vaan ja kirjoitathan Tapsan esiintymisestä Salon kirkossa, jos menet sinne olisi mukavaa lukea kuulumisia kirkosta mitä lauluja Tapsa lauloi ja kuka oli säestäjänä, kuinka kauan konsertti kesti.

Minun piti sinne Salon kirkkoon mennä, mutta ei ole lippua, en uskalla ottaa riskiä ja lähteä Helsingistä saakka sinne, jos vaikka ei sisälle pääsekään ilman sitä vapaalippua.

Aika paljon on lippuja annettu 1000.

Joo, olisi tosi kiva, lukea tunnelmia tuolta joulukonsertista ! :)
        Jostain muuten luin, että pianisti Jouni Somero olis säestämässä Tapsaa noissa joulukonserteissa.

Mä saatan mennä tuonne Ypäjän kirkkoon 4.12, jos pääsen jonkun kaverin kyydissä sinne.
        Mä en nimittäin uskalla talvipakkasella lähteä yksinään sillä mun autolla ajamaan, kun se on jo niin vanha auto.

• Paimion poika
        Justiinax kirjoitti:

Jostain muuten luin, että pianisti Jouni Somero olis säestämässä Tapsaa noissa joulukonserteissa.

Mä saatan mennä tuonne Ypäjän kirkkoon 4.12, jos pääsen jonkun kaverin kyydissä sinne.
        Mä en nimittäin uskalla talvipakkasella lähteä yksinään sillä mun autolla ajamaan, kun se on jo niin vanha auto.

Soitin Salon osuuspankkiin ja tiedustelin tilannetta
        tänään torstaina infosta. Olisin halunnut mennä konserttiin, mutta en lähtenyt. Infosta kerrottiin, että lippuja on yli tuhat ja kirkko täynnä. Toki joku
        voi pois jäädä, mutta sen varaan en jaksanut laskea.
        Varmasti hyvä konsertti. Olisi mukava kuulla, jos joku oli paikalla. Tosin tuo yli tuhat lippua oli jo varattu elohopeakerholaisille. Epäilen, että täällä ei kauheasti kuitenkaan kyseiset ihmiset kirjoittele. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö Tapsa
        olisi nyky "teininuorison" suosiossa. Osuuspankki on panostanut nyt tiettyyn segmenttiin ja hyvä niin. Varmasti huippu konsertti. Jos jollekulle tulee Salon Seudun Sanomat, luulen, että ompi
        juttua, vaikkapa on "yksityistilaisuus"

• Poppana1
        Paimion poika kirjoitti:

Soitin Salon osuuspankkiin ja tiedustelin tilannetta
        tänään torstaina infosta. Olisin halunnut mennä konserttiin, mutta en lähtenyt. Infosta kerrottiin, että lippuja on yli tuhat ja kirkko täynnä. Toki joku
        voi pois jäädä, mutta sen varaan en jaksanut laskea.
        Varmasti hyvä konsertti. Olisi mukava kuulla, jos joku oli paikalla. Tosin tuo yli tuhat lippua oli jo varattu elohopeakerholaisille. Epäilen, että täällä ei kauheasti kuitenkaan kyseiset ihmiset kirjoittele. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö Tapsa
        olisi nyky "teininuorison" suosiossa. Osuuspankki on panostanut nyt tiettyyn segmenttiin ja hyvä niin. Varmasti huippu konsertti. Jos jollekulle tulee Salon Seudun Sanomat, luulen, että ompi
        juttua, vaikkapa on "yksityistilaisuus"

Salon Seudun Sanomat ilmestyy tänne minun asuinpaikkakuntani kirjastoon, joten jos ehdin, niin poikkean huomenna tai joku päivä katsomassa, samalla kun palautan muutaman kirjan, että olisikohan tuosta konsertista juttua ko.lehdessä.

• Justiinax kirjoitti:

Huomasin äsken, kun kävin katsomassa Tapsan keikkatietoja, et onko tullut uutta tietoa esiintymisistä niin, tuo Ypäjän kirkko oli poistettu sieltä.

Onko tuo Ypäjän kirkko konsetti peruttu, kun ei enää näy Tapsan sivulla keikkatiedoissa tietoa.?
        Vai oliko se yksityistilaisuus, ja sen takia poistettu tieto?

http://www.tapanikansa.net/wb/pages/keikat.php

• Jade.
        uralin kirjoitti:

Huomasin äsken, kun kävin katsomassa Tapsan keikkatietoja, et onko tullut uutta tietoa esiintymisistä niin, tuo Ypäjän kirkko oli poistettu sieltä.

Onko tuo Ypäjän kirkko konsetti peruttu, kun ei enää näy Tapsan sivulla keikkatiedoissa tietoa.?
        Vai oliko se yksityistilaisuus, ja sen takia poistettu tieto?

http://www.tapanikansa.net/wb/pages/keikat.php

Tuo Ypäjän konsertti on poistettu noista keikkatiedoista, koska se on ns. "yksityistilaisuus" ( pari muutakin yksityistilaisuudeksi merkittyä esiintymistä on näemmä poistettu tuosta listasta ) Ypäjän Osuuspankin jäsenille, mutta se on kuitenkin avoin kaikille, eli muutkin sinne konserttiin saavat mennä.

• Kaunisjoulu
        Jade. kirjoitti:

Tuo Ypäjän konsertti on poistettu noista keikkatiedoista, koska se on ns. "yksityistilaisuus" ( pari muutakin yksityistilaisuudeksi merkittyä esiintymistä on näemmä poistettu tuosta listasta ) Ypäjän Osuuspankin jäsenille, mutta se on kuitenkin avoin kaikille, eli muutkin sinne konserttiin saavat mennä.

Kirjoittelin tässä aiemmin, jo tuosta Salon konsertista. Konsertti oli loppuun myyty ( yli tuhat) lippua. kysyin siitä osuuspankin infosta.
        Saattaa olla, että juuri tämäntakia on poistettu,
        jos tulee paljon kyselyjä...eikä tilaa ole.
        Reilua on, että ennenkuin menet konserttiin, soita Ypäjän osuuspankkiin ja kysy tilanteesta. Kysyvä
        ei tieltä eksy ja kysyminen ole pahasta. Päinvastpoin, huomaavat miten hyvä artisti valinta oli....
        Pankki on ostanut liput konserttiin, jotka on jakanut, joten on ymmärrettävää, että lipun lunastaneet ovat etusijalla, vaikka kirkosta on kysymys.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      83
      843
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      608
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe