Eipä montaakaan päivää Tapsa näköjään huilannut tiiviin juhlakonserttikiertueensa jälkeen, kun nyt jo tänään on keikka Tampereella. Mahtaakohan se olla joulukonsertti ? Tietääkö joku tuosta konsertista jotain enemmän ?
Lopella on huomenna 28.11 kirkossa Tapsan joulukonsertti. Varmasti komeaa kuultavaa luvassa. Jos joku en menossa sinne, niin mielellään täällä luettaisiin siitä konsertista tunnelmia, kuin myös Salon konsertista yms.
ps.Ypäjän kirkossa on muuten 4.12 Tapsan joulukonsertti. Ypäjän osuuspankki järjestää sen ( pankin 90-vuotisjuhlien kunniaksi) ja se on kaikille avoin. Kutsut on jaettu Osuuspankin asiakkaille, mutta sinne saa muutkin mennä, sillä siellä ei kuulemma tarkisteta, että kuka kutsun on saanut ja kuka ei. Konserttiin on vapaapääsy.
Joulukonsertit
9
669
Vastaukset
- Paimion poika
Salon konserttiin on Salonosusspankki hommannut
elohopeakerholaisille 1000 lippua. Katsomaan voi
mennä, jos vain mahtuu. Täyttä on kuulemma.
Alkaa torstaina klo.16.00.- Gilla*
Tekisi mieli mennä tuonne Salon konserttiin, mutta enpä taida ehtiä, kun se alkaa jo noin aikaisin ja pääsen töistä vasta 15.30 :(
Hei vaan ja kirjoitathan Tapsan esiintymisestä Salon kirkossa, jos menet sinne olisi mukavaa lukea kuulumisia kirkosta mitä lauluja Tapsa lauloi ja kuka oli säestäjänä, kuinka kauan konsertti kesti.
Minun piti sinne Salon kirkkoon mennä, mutta ei ole lippua, en uskalla ottaa riskiä ja lähteä Helsingistä saakka sinne, jos vaikka ei sisälle pääsekään ilman sitä vapaalippua.
Aika paljon on lippuja annettu 1000.uralin kirjoitti:
Hei vaan ja kirjoitathan Tapsan esiintymisestä Salon kirkossa, jos menet sinne olisi mukavaa lukea kuulumisia kirkosta mitä lauluja Tapsa lauloi ja kuka oli säestäjänä, kuinka kauan konsertti kesti.
Minun piti sinne Salon kirkkoon mennä, mutta ei ole lippua, en uskalla ottaa riskiä ja lähteä Helsingistä saakka sinne, jos vaikka ei sisälle pääsekään ilman sitä vapaalippua.
Aika paljon on lippuja annettu 1000.Joo, olisi tosi kiva, lukea tunnelmia tuolta joulukonsertista ! :)
Jostain muuten luin, että pianisti Jouni Somero olis säestämässä Tapsaa noissa joulukonserteissa.
Mä saatan mennä tuonne Ypäjän kirkkoon 4.12, jos pääsen jonkun kaverin kyydissä sinne.
Mä en nimittäin uskalla talvipakkasella lähteä yksinään sillä mun autolla ajamaan, kun se on jo niin vanha auto.- Paimion poika
Justiinax kirjoitti:
Joo, olisi tosi kiva, lukea tunnelmia tuolta joulukonsertista ! :)
Jostain muuten luin, että pianisti Jouni Somero olis säestämässä Tapsaa noissa joulukonserteissa.
Mä saatan mennä tuonne Ypäjän kirkkoon 4.12, jos pääsen jonkun kaverin kyydissä sinne.
Mä en nimittäin uskalla talvipakkasella lähteä yksinään sillä mun autolla ajamaan, kun se on jo niin vanha auto.Soitin Salon osuuspankkiin ja tiedustelin tilannetta
tänään torstaina infosta. Olisin halunnut mennä konserttiin, mutta en lähtenyt. Infosta kerrottiin, että lippuja on yli tuhat ja kirkko täynnä. Toki joku
voi pois jäädä, mutta sen varaan en jaksanut laskea.
Varmasti hyvä konsertti. Olisi mukava kuulla, jos joku oli paikalla. Tosin tuo yli tuhat lippua oli jo varattu elohopeakerholaisille. Epäilen, että täällä ei kauheasti kuitenkaan kyseiset ihmiset kirjoittele. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö Tapsa
olisi nyky "teininuorison" suosiossa. Osuuspankki on panostanut nyt tiettyyn segmenttiin ja hyvä niin. Varmasti huippu konsertti. Jos jollekulle tulee Salon Seudun Sanomat, luulen, että ompi
juttua, vaikkapa on "yksityistilaisuus" - Poppana1
Paimion poika kirjoitti:
Soitin Salon osuuspankkiin ja tiedustelin tilannetta
tänään torstaina infosta. Olisin halunnut mennä konserttiin, mutta en lähtenyt. Infosta kerrottiin, että lippuja on yli tuhat ja kirkko täynnä. Toki joku
voi pois jäädä, mutta sen varaan en jaksanut laskea.
Varmasti hyvä konsertti. Olisi mukava kuulla, jos joku oli paikalla. Tosin tuo yli tuhat lippua oli jo varattu elohopeakerholaisille. Epäilen, että täällä ei kauheasti kuitenkaan kyseiset ihmiset kirjoittele. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö Tapsa
olisi nyky "teininuorison" suosiossa. Osuuspankki on panostanut nyt tiettyyn segmenttiin ja hyvä niin. Varmasti huippu konsertti. Jos jollekulle tulee Salon Seudun Sanomat, luulen, että ompi
juttua, vaikkapa on "yksityistilaisuus"Salon Seudun Sanomat ilmestyy tänne minun asuinpaikkakuntani kirjastoon, joten jos ehdin, niin poikkean huomenna tai joku päivä katsomassa, samalla kun palautan muutaman kirjan, että olisikohan tuosta konsertista juttua ko.lehdessä.
Justiinax kirjoitti:
Joo, olisi tosi kiva, lukea tunnelmia tuolta joulukonsertista ! :)
Mä en nimittäin uskalla talvipakkasella lähteä yksinään sillä mun autolla ajamaan, kun se on jo niin vanha auto.Huomasin äsken, kun kävin katsomassa Tapsan keikkatietoja, et onko tullut uutta tietoa esiintymisistä niin, tuo Ypäjän kirkko oli poistettu sieltä.
Onko tuo Ypäjän kirkko konsetti peruttu, kun ei enää näy Tapsan sivulla keikkatiedoissa tietoa.?
Vai oliko se yksityistilaisuus, ja sen takia poistettu tieto?
http://www.tapanikansa.net/wb/pages/keikat.php- Jade.
uralin kirjoitti:
Huomasin äsken, kun kävin katsomassa Tapsan keikkatietoja, et onko tullut uutta tietoa esiintymisistä niin, tuo Ypäjän kirkko oli poistettu sieltä.
Onko tuo Ypäjän kirkko konsetti peruttu, kun ei enää näy Tapsan sivulla keikkatiedoissa tietoa.?
Vai oliko se yksityistilaisuus, ja sen takia poistettu tieto?
http://www.tapanikansa.net/wb/pages/keikat.phpTuo Ypäjän konsertti on poistettu noista keikkatiedoista, koska se on ns. "yksityistilaisuus" ( pari muutakin yksityistilaisuudeksi merkittyä esiintymistä on näemmä poistettu tuosta listasta ) Ypäjän Osuuspankin jäsenille, mutta se on kuitenkin avoin kaikille, eli muutkin sinne konserttiin saavat mennä.
- Kaunisjoulu
Jade. kirjoitti:
Tuo Ypäjän konsertti on poistettu noista keikkatiedoista, koska se on ns. "yksityistilaisuus" ( pari muutakin yksityistilaisuudeksi merkittyä esiintymistä on näemmä poistettu tuosta listasta ) Ypäjän Osuuspankin jäsenille, mutta se on kuitenkin avoin kaikille, eli muutkin sinne konserttiin saavat mennä.
Kirjoittelin tässä aiemmin, jo tuosta Salon konsertista. Konsertti oli loppuun myyty ( yli tuhat) lippua. kysyin siitä osuuspankin infosta.
Saattaa olla, että juuri tämäntakia on poistettu,
jos tulee paljon kyselyjä...eikä tilaa ole.
Reilua on, että ennenkuin menet konserttiin, soita Ypäjän osuuspankkiin ja kysy tilanteesta. Kysyvä
ei tieltä eksy ja kysyminen ole pahasta. Päinvastpoin, huomaavat miten hyvä artisti valinta oli....
Pankki on ostanut liput konserttiin, jotka on jakanut, joten on ymmärrettävää, että lipun lunastaneet ovat etusijalla, vaikka kirkosta on kysymys.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2271993Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794