Uudet Kumpparit

Kiiltävät Kumisaappaat

Jos menet kenkäkauppaan ostamaan uusia kumisaappaita, millaiset ostaisit? Minä ostan aina pitkävartiset ja kiiltävät kumisaappaat jotka ovat numeron pari isot! Minua kiihottaa yleensä uudet, isot ja kiiltävät Kontio-kumisaappaat! Entä sinua?
Miltä susta tuntuisi jos kumisaappaaseen tulisi reikä kesken "vesileikkien"? Mua se ainakin harmittaisi hirveästi. Yhden kerran monta vuotta sitten kävi niinkin.

30

5097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempia

      Itse tykkään naisten käyttämistä kuluneista kumppareista. Kontioista lähinnä.

      • Valkoinen on paras

        Vanhat kumpparit haisee saatanan pahalle ja on täynnä kaiken maailman sienibakteereja. Oksettaa. Uudet tuoksuu hyvältä ja kiiltää kiihottavasti.


    • kuluneet

      Kuluneita pitkävartisia kumppareita ostaisin. Ei välttämätta mustaa väriä jos vaihtoehtoja olisi. Kirppareilta vain harvoin löytää oikein kuluneita ja vaikka rikkinäisiä kumppareita. Sellaisia mieluiten ostaisin. Ja jos kulunut kumppari menee sitten rikki vesileikeissä tai risuleikeissä siitä ei ole haittaa, pikemminkin nautinnollista. Reikiintymistähän voi avittaakin, jos siltä tuntuu...

      • saapasnalle

        vanhat ja kuluneet naisten kumpparit mieluiten muun väriset kuin mustat.


      • ja kuluneet

        ...sellaset niiden pitää olla minun mielestä. Onhan niitä tuolla nurkissa, ainakin maalla jokunen pari


    • uudet!

      Ja mitä kiiltävämmät, sitä upeammat! Makuasia tietysti, mutta uutuuttaan kiiltävät Kontiot, Hait ja oikeastaan kaikki nokialaiset säväyttävät.

      • Iso Kumisaapas

        Mäkin tykkään uusista ja kiiltävistä Kontio-kumisaappaista erityisen paljon! Miten sinä tykkäät pitää uusien Kontioittesi kiristysremmejä, tiukalla vai löysällä. Mä tykkään pitää niitä löysällä niin että uudet pitkät ja kiiltävät varret heiluvat ihanasti kävellessä ja hieman isot kumisaappaatkin hölskyvät ihanalla uuden kumisaappaan äänellä, njam!


      • Kumpparin remmit
        Iso Kumisaapas kirjoitti:

        Mäkin tykkään uusista ja kiiltävistä Kontio-kumisaappaista erityisen paljon! Miten sinä tykkäät pitää uusien Kontioittesi kiristysremmejä, tiukalla vai löysällä. Mä tykkään pitää niitä löysällä niin että uudet pitkät ja kiiltävät varret heiluvat ihanasti kävellessä ja hieman isot kumisaappaatkin hölskyvät ihanalla uuden kumisaappaan äänellä, njam!

        Mä tykkään joskus kahlailla syvässäkin kylmässä vedessä tai märässä lumessa silleen että kiristän toisen kumisaappaani remmin kireälle ja toisen kontion remmin jätän löysälle tai jopa soljesta irti. On sitten jännää kumpi kumisaapas hörppää ensin vettä, vai säilyykö kumpikin kontio kuivana sisältä!


      • SAMA!!
        Kumpparin remmit kirjoitti:

        Mä tykkään joskus kahlailla syvässäkin kylmässä vedessä tai märässä lumessa silleen että kiristän toisen kumisaappaani remmin kireälle ja toisen kontion remmin jätän löysälle tai jopa soljesta irti. On sitten jännää kumpi kumisaapas hörppää ensin vettä, vai säilyykö kumpikin kontio kuivana sisältä!

        Vähän eri muodossa.Mua kiihottaa kun vien mun molemmat henkilöautot huoltoasemalle koneelliseen pesuun.Toisesta autosta jätän kaikki ikkunat auki ja toisen ikkunat suljen varmuudella.On sitten tosi kiihottavan jännittävää ajatella että kumpikohan auto hörppää pesun aikana vettä matkustamoon...se jonka ikkunat jätin auki vai se jonka ikkunat suljin.Luoja,että se on jännittävää ja sitä mietin kaiket päivät ja joka päivä käytän autojani eri huoltoasemilla pesuissa ja jännitän kumpi vettä hörppää matkustamoon ensin vai säilyvätkö molempien autojen matkustamot peräti ihan kuivina - jos niin käy,on se erityisen jännittävää.Tätä kaikkea katselen ja jännitän luonnolisesti kontio kumisaappaista irti otetut kiristysremmit otsani ympärille kireälle kiristettynä.Onks sulla ihan sama juttu?Onhan,eiks ookkin...sano että on.Huh..huh...nyt taas jänskättää että kumpi hörppää ja kuka hörppää mitäkin!


      • Kiiltäväkumi

        Mä myös diggaan ylikaiken uusia ja mitä kiiltävämpiä kumisaappaita! Mitä pitemmät varret sitä parempi ja saavathan uudet kumisaappaat vähän "hölskyäkin" isoina! Ja vielä se ihana uuden kiiltävän kumisaappaan tuoksu ja uuden kumin elastisuus! Waude!


      • KontioPekka
        Iso Kumisaapas kirjoitti:

        Mäkin tykkään uusista ja kiiltävistä Kontio-kumisaappaista erityisen paljon! Miten sinä tykkäät pitää uusien Kontioittesi kiristysremmejä, tiukalla vai löysällä. Mä tykkään pitää niitä löysällä niin että uudet pitkät ja kiiltävät varret heiluvat ihanasti kävellessä ja hieman isot kumisaappaatkin hölskyvät ihanalla uuden kumisaappaan äänellä, njam!

        Juuri noin että varret hölskyvät kunnolla kävellessä!


    • KontioPekka

      Minä ostan aina pari numeroa liian isot mustat Kontiot. Viimeksi myyjä hieman ihmetteli kun hänen mielestään koko 41 olisi riittänyt ja minä ostin kokoa 43.
      Isot ja kiiltävät Kontio-kumisaappaat ovat äärimmäisen kiihottavat, niillä on paljon käyttöä myös kotona iltojen iloksi.

      • Kiiltävät Kontiot

        Heips KontioPekka! Olen kanssas täysin samaa mieltä että kiiltävät uudet ja isot Kontio-kumisaappaat kiihottavat parhaiten!!!! Kysyisin sulta mitä mallia sun Kontios on? Mä olen onnistunut vieläkin hankkimaan Kontio Originaaleja joita kumisaapaskokoelmissani on eniten 5 paria! Kontio Originaaleissa on kiilto loistavampi kuin Kontio Classiceissa. Lisäksi Originaalit eivät ole aivan yhtä jäykän tuntuiset kuin Classicit. Pääasia kuitenkin on että kumisaappaat ovat pitkävartiset, uudet ja kiiltävät sekä vähän isot!!! Kiiltoa saa lisää kumisaappaille tarkoitetulla silikonisuihkeellakin. Ai että kumisaapas kiiltää ja uusi kumi tuoksuu!!!!


      • KontioPekka
        Kiiltävät Kontiot kirjoitti:

        Heips KontioPekka! Olen kanssas täysin samaa mieltä että kiiltävät uudet ja isot Kontio-kumisaappaat kiihottavat parhaiten!!!! Kysyisin sulta mitä mallia sun Kontios on? Mä olen onnistunut vieläkin hankkimaan Kontio Originaaleja joita kumisaapaskokoelmissani on eniten 5 paria! Kontio Originaaleissa on kiilto loistavampi kuin Kontio Classiceissa. Lisäksi Originaalit eivät ole aivan yhtä jäykän tuntuiset kuin Classicit. Pääasia kuitenkin on että kumisaappaat ovat pitkävartiset, uudet ja kiiltävät sekä vähän isot!!! Kiiltoa saa lisää kumisaappaille tarkoitetulla silikonisuihkeellakin. Ai että kumisaapas kiiltää ja uusi kumi tuoksuu!!!!

        Heippa Kiiltävät Kontiot! Minun Kontioni ovat kyllä näitä Classic-Kontioita jotka mielestäni kiltävät ihan hyvin ja silikonillahan sitä kiihottavaa kiiltoa saa lisää. Kyllä kumisaappaan pitää olla uusi ja kiiltävä sekä pari numeroa liian iso. Ostin juuri sisäkäyttöön kokoa 45 olevat Kontiot. Voi sitä kiiltoa ja kumin tuoksua, tässä menee pari päivää ihan nuuhkiessa uuden kumin tuoksua. Pitäisiköhän näitä kokeilla myös ulkoleikeissä!


      • suuret Kontiot
        KontioPekka kirjoitti:

        Heippa Kiiltävät Kontiot! Minun Kontioni ovat kyllä näitä Classic-Kontioita jotka mielestäni kiltävät ihan hyvin ja silikonillahan sitä kiihottavaa kiiltoa saa lisää. Kyllä kumisaappaan pitää olla uusi ja kiiltävä sekä pari numeroa liian iso. Ostin juuri sisäkäyttöön kokoa 45 olevat Kontiot. Voi sitä kiiltoa ja kumin tuoksua, tässä menee pari päivää ihan nuuhkiessa uuden kumin tuoksua. Pitäisiköhän näitä kokeilla myös ulkoleikeissä!

        Heippa kontio-pekka! Luin juuri viestisi, niin pitipä munkin ottaa laatikosta uudet suuret 44-kontiot! Uusi kumisaapas tuoksuu tosiaan hyvälle ja kiilto on loistava! Täällä rupes juuri sataan vettä joten meinaan käyttää Kontioitani ulkona ja sitten tietenkin pesen ne hyvin ja silikoni on tosiaan munkin käytössä joten kumisaappaitten kiilto on taattu!
        Suosittelen suakin käyttään kumisaappaitasi ulkona, mutta pidä niistä hyvää huolta! Älä naarmuta niitä äläkä missään nimessä vahingossakaan tee reikää kumisaappaaseesi! Nimittäin uudet kiiltävät isot ja virheettömät Kontio-kumisaappaat on todella kiihottavat ja varret löysällä!


      • KontioPekka
        suuret Kontiot kirjoitti:

        Heippa kontio-pekka! Luin juuri viestisi, niin pitipä munkin ottaa laatikosta uudet suuret 44-kontiot! Uusi kumisaapas tuoksuu tosiaan hyvälle ja kiilto on loistava! Täällä rupes juuri sataan vettä joten meinaan käyttää Kontioitani ulkona ja sitten tietenkin pesen ne hyvin ja silikoni on tosiaan munkin käytössä joten kumisaappaitten kiilto on taattu!
        Suosittelen suakin käyttään kumisaappaitasi ulkona, mutta pidä niistä hyvää huolta! Älä naarmuta niitä äläkä missään nimessä vahingossakaan tee reikää kumisaappaaseesi! Nimittäin uudet kiiltävät isot ja virheettömät Kontio-kumisaappaat on todella kiihottavat ja varret löysällä!

        Kiitos kommentista. Aion kyllä käyttää Kontioitani myös ulkona kunhan olen ensin ihaillut ja nuuhkinut niitä kotioloissa. Jotkut Kontioni ovat parikymmentä vuotta vanhoja mutta edelleen uuden kiiltävässä kunnossa, kiitos huolellisen pesun ja silikonin käytön. Tarkoitukseni on ostaa aina vain isompia ja isompia Kontioita, kokojahan riittää aina nro 50 asti. 50 numeron Kontiot voisivat tuntua aika mahtavilta varret löysällä!


      • Mikä niissä on
        KontioPekka kirjoitti:

        Kiitos kommentista. Aion kyllä käyttää Kontioitani myös ulkona kunhan olen ensin ihaillut ja nuuhkinut niitä kotioloissa. Jotkut Kontioni ovat parikymmentä vuotta vanhoja mutta edelleen uuden kiiltävässä kunnossa, kiitos huolellisen pesun ja silikonin käytön. Tarkoitukseni on ostaa aina vain isompia ja isompia Kontioita, kokojahan riittää aina nro 50 asti. 50 numeron Kontiot voisivat tuntua aika mahtavilta varret löysällä!

        kiihottavaa, perustele myös valaisusi hyvin.
        Kiihotutko myös miehistä jotka käyttävät isoja kontioita, jos et kerro, miksi näin!

        Jos isosta saappaasta tykkäät, eikö sun kannattaisi yrittää hankkia se nokian jalkineiden suurin valmistama saapas (joka suosionsa vuoksi tehtiin aikanaan ruskeana jollena).


      • farkku-kumpparipoika
        Mikä niissä on kirjoitti:

        kiihottavaa, perustele myös valaisusi hyvin.
        Kiihotutko myös miehistä jotka käyttävät isoja kontioita, jos et kerro, miksi näin!

        Jos isosta saappaasta tykkäät, eikö sun kannattaisi yrittää hankkia se nokian jalkineiden suurin valmistama saapas (joka suosionsa vuoksi tehtiin aikanaan ruskeana jollena).

        Hei! Luin mielenkiinnolla koko käydyn Kontio-keskustelun. Kiihotuin mustista kiiltävistä kontioista jo kouluikäisenä. jos jollakin kaverilla sattui olemaan sellaiset koulussa jalassa, seisokki tuli varmasti ja kotona mälli lensi. - Minä käytän aina uusien kiiltävien kontioiden kanssa tosi tiukkoja farkkuja. Ne sopii jotenkin yhteen. On kiva saapastella ulkona tiukat farkut ja kontiot jalassa, vaikka ei sataiskaan. Se kerää katseita, ja ne kohdistuu, jännää huomata, tasan kolmeen suuntaan: ekaks saappaisiin, sitten vähän ylemmäs ja viimeseks peppuun... Hyviä kontiohetkiä kaikille!!!


      • koko on kyseessä?
        farkku-kumpparipoika kirjoitti:

        Hei! Luin mielenkiinnolla koko käydyn Kontio-keskustelun. Kiihotuin mustista kiiltävistä kontioista jo kouluikäisenä. jos jollakin kaverilla sattui olemaan sellaiset koulussa jalassa, seisokki tuli varmasti ja kotona mälli lensi. - Minä käytän aina uusien kiiltävien kontioiden kanssa tosi tiukkoja farkkuja. Ne sopii jotenkin yhteen. On kiva saapastella ulkona tiukat farkut ja kontiot jalassa, vaikka ei sataiskaan. Se kerää katseita, ja ne kohdistuu, jännää huomata, tasan kolmeen suuntaan: ekaks saappaisiin, sitten vähän ylemmäs ja viimeseks peppuun... Hyviä kontiohetkiä kaikille!!!

        tässä kun puhutaan isoista koista (45->)


      • Isot kumisaappaat
        farkku-kumpparipoika kirjoitti:

        Hei! Luin mielenkiinnolla koko käydyn Kontio-keskustelun. Kiihotuin mustista kiiltävistä kontioista jo kouluikäisenä. jos jollakin kaverilla sattui olemaan sellaiset koulussa jalassa, seisokki tuli varmasti ja kotona mälli lensi. - Minä käytän aina uusien kiiltävien kontioiden kanssa tosi tiukkoja farkkuja. Ne sopii jotenkin yhteen. On kiva saapastella ulkona tiukat farkut ja kontiot jalassa, vaikka ei sataiskaan. Se kerää katseita, ja ne kohdistuu, jännää huomata, tasan kolmeen suuntaan: ekaks saappaisiin, sitten vähän ylemmäs ja viimeseks peppuun... Hyviä kontiohetkiä kaikille!!!

        Heips! Mulla samoja tuntemuksia myös kouluajoilta uusista kiiltävistä Kontio-kumisaappaista! Mä myös kiihotun uusista ja kiiltävistä Kontio-kumisaappaista yhä edelleen! Mulla myös tyylinä pitää uusien kumisaappaitteni kanssa mahdollisimman kapealahkeisia housuja että kumisaappaan pitkät, väljät varret pääsevät oikeuksiinsa! Pidän eniten pari numeroa liian isoista kumisaappaista joita pidän ohuiden sukkien kanssa ja niinpä uusi, kiiltävä ja iso kumisaapas "hölskyy" kivasti ja se uuden kumikkaan tuoksu kruunaa kumisaapastelun nautinnon!


      • kiiltoa Kumpparissa
        farkku-kumpparipoika kirjoitti:

        Hei! Luin mielenkiinnolla koko käydyn Kontio-keskustelun. Kiihotuin mustista kiiltävistä kontioista jo kouluikäisenä. jos jollakin kaverilla sattui olemaan sellaiset koulussa jalassa, seisokki tuli varmasti ja kotona mälli lensi. - Minä käytän aina uusien kiiltävien kontioiden kanssa tosi tiukkoja farkkuja. Ne sopii jotenkin yhteen. On kiva saapastella ulkona tiukat farkut ja kontiot jalassa, vaikka ei sataiskaan. Se kerää katseita, ja ne kohdistuu, jännää huomata, tasan kolmeen suuntaan: ekaks saappaisiin, sitten vähän ylemmäs ja viimeseks peppuun... Hyviä kontiohetkiä kaikille!!!

        Heippa! Mites pukeudut kesällä ulos jos on suhtlämmintä ja sataa vettä tai on ukkosen ilma! Mulla voi silloin olla sateenvarjo, paita, shortsit, ohuet sukat ja isot pitkät uudet ja kiiltävät Kontio-kumisaappaat! Silloin kumisaapas kiiltää uutuuttaan ja kumin pinnalla vesipisarat kimaltelevat! Ai sitä nautintoa!


      • KontioPekka
        Isot kumisaappaat kirjoitti:

        Heips! Mulla samoja tuntemuksia myös kouluajoilta uusista kiiltävistä Kontio-kumisaappaista! Mä myös kiihotun uusista ja kiiltävistä Kontio-kumisaappaista yhä edelleen! Mulla myös tyylinä pitää uusien kumisaappaitteni kanssa mahdollisimman kapealahkeisia housuja että kumisaappaan pitkät, väljät varret pääsevät oikeuksiinsa! Pidän eniten pari numeroa liian isoista kumisaappaista joita pidän ohuiden sukkien kanssa ja niinpä uusi, kiiltävä ja iso kumisaapas "hölskyy" kivasti ja se uuden kumikkaan tuoksu kruunaa kumisaapastelun nautinnon!

        Terve! Muistan hyvin kun kouluaikana poikakoulussa istuttiin koko päivä tunneilla Kontiot jalassa. Siihen aikaan ei paljon muita kumisaappaita ollutkaan kuin pitkävartisia Nokian saappaita. Äiti aina pakotti käyttämään kumisaappaita pitkälle kevääseen vaikka olisi ollut minkälainen keli. Innostuin siitä niin että käytin kumisaappaita vaikka äiti jo antoi luvan käyttää muitakin jalkineita. Koulussa kaverit joskus vähän ihmettelivät kumisaappaitani aurinkoisella kelillä ja kyselivät onko sadetakki ja kurahousutkin matkassa.
        Kontio-innostukseni on jatkunut siitä lähtien jo yli 30 vuotta. Kontioiden kanssa tosiaan kireät farkut ovat omiaan, pääsevät saappaanvarret oikeuksiinsa. Ja oikein kovalla kelillä myös olkainkurahousut ja sadetakki kuuluvat varustukseen.
        Sateista kesää ja nautitaan suurista ja kiiltävistä Kontio-kumisaappaista!


      • Anonyymi
        KontioPekka kirjoitti:

        Terve! Muistan hyvin kun kouluaikana poikakoulussa istuttiin koko päivä tunneilla Kontiot jalassa. Siihen aikaan ei paljon muita kumisaappaita ollutkaan kuin pitkävartisia Nokian saappaita. Äiti aina pakotti käyttämään kumisaappaita pitkälle kevääseen vaikka olisi ollut minkälainen keli. Innostuin siitä niin että käytin kumisaappaita vaikka äiti jo antoi luvan käyttää muitakin jalkineita. Koulussa kaverit joskus vähän ihmettelivät kumisaappaitani aurinkoisella kelillä ja kyselivät onko sadetakki ja kurahousutkin matkassa.
        Kontio-innostukseni on jatkunut siitä lähtien jo yli 30 vuotta. Kontioiden kanssa tosiaan kireät farkut ovat omiaan, pääsevät saappaanvarret oikeuksiinsa. Ja oikein kovalla kelillä myös olkainkurahousut ja sadetakki kuuluvat varustukseen.
        Sateista kesää ja nautitaan suurista ja kiiltävistä Kontio-kumisaappaista!

        Minulla myös äiti usein vaati laittamaan kumisaappaat kouluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla myös äiti usein vaati laittamaan kumisaappaat kouluun

        ja joskus jos oli omat kumisaappaat kostuneet sisältä enkä halunnut niitä laittaa niin sitten äiti käski laittamaan omat mustat kontionsa, sattui olemaan sopivaa kokoa. välillä inhosin pitkiä alushousuja ja äiti ehdotti jos laittaisin hänen sukkahousunsa, että ovat miellyttävämmät. että tuntuikin ihanalta jalassa pelkästään ohut nailon kumisappaan sisällä. näistä kokemuksista syntyikin sittemmin jonkinlainen fetissi kumisaappaisiin ja sukkahousuihin.


      • Anonyymi
        kiiltoa Kumpparissa kirjoitti:

        Heippa! Mites pukeudut kesällä ulos jos on suhtlämmintä ja sataa vettä tai on ukkosen ilma! Mulla voi silloin olla sateenvarjo, paita, shortsit, ohuet sukat ja isot pitkät uudet ja kiiltävät Kontio-kumisaappaat! Silloin kumisaapas kiiltää uutuuttaan ja kumin pinnalla vesipisarat kimaltelevat! Ai sitä nautintoa!

        Eilen tuli käytyä kaupassa kun oli lämmin ja sateinen päivä. Varusteina oli t-paita ja tosi tiukat farkkusortsit joissa Tena 3 suoja pullotti komeasti. Jalkaan tietenkin upouudet ja kiiltävät mustat Kontio kumisaappaat ja niskaan vielä vanha keltainen Rukan sadetakki.


      • Anonyymi
        farkku-kumpparipoika kirjoitti:

        Hei! Luin mielenkiinnolla koko käydyn Kontio-keskustelun. Kiihotuin mustista kiiltävistä kontioista jo kouluikäisenä. jos jollakin kaverilla sattui olemaan sellaiset koulussa jalassa, seisokki tuli varmasti ja kotona mälli lensi. - Minä käytän aina uusien kiiltävien kontioiden kanssa tosi tiukkoja farkkuja. Ne sopii jotenkin yhteen. On kiva saapastella ulkona tiukat farkut ja kontiot jalassa, vaikka ei sataiskaan. Se kerää katseita, ja ne kohdistuu, jännää huomata, tasan kolmeen suuntaan: ekaks saappaisiin, sitten vähän ylemmäs ja viimeseks peppuun... Hyviä kontiohetkiä kaikille!!!

        Oliko itselläsi koulussa mustat ja kiiltävät Kontiot jalassa? Kontoiden kanssa ilman muuta tiukat farkut tai farkkusortsit. Ostin eilen uudet farkkusortsit, juuri sopivan kokoiset tasaisesti puristavat kauttaaltaan ja etumus pullottaa komeasti jo valmiiksi. Nyt vain upouudet mustat ja kiiltävät Kontio kumisaappaat jalkaan ja vaikka takapihaa siivoamaan.


    • ....

      jotkut muut kuin mustat, vaikka keltaiset tai vihreät

    • Anonyymi

      Kyllä kiiltävät mustat Kontio Originalit ovat parhaat. Hyllystä löytyy myös punaiset ja aidot tuohenvalkoiset kontiot.

    • Anonyymi

      Punaiset kontiot ovat ehdottomasti suosikkini. Keltaiset ovat myös kivat, ja tuohenvalkoiset jos niitä vielä jostain saisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe